Permalänk

mobiltelefon: CJ1100

hej!
jag funderade på attt köpa en ny mobil och råkade komma åt en sida på blocket :www.50kr.net och vart genast intresserad av CJ100:an.
jag undrar om någon har köpte en sån mobil tidigare? ifall ni har gjort det funkar wifi funktionen? e denna telefonen värt slantarna? eftersom den värkar ha allt jag behöver: wifi, video, mp3, karaoke m.m...........

http://www.50kr.net/CJ1100.html

Permalänk
Medlem

Har inte själv en men lyckas inte heller hitta någon recension av denna heller.
Tämligen intressant för det priset, kvalitén ser dock si och så ut.
Hemsidan ser ju mindre seriös ut också, men det går ju att köpa på PF i alla fall.

Om du köper så lägg gärna upp en recension av den!

/schupa

Visa signatur

| FD Define R2 | MSI Z390-A PRO | Intel i3-9350KF | Gainward GTX 980 Phantom | Corsair Vengeance LPX 2x8GB | Crucial MX300 275GB | OCZ Vertex 460A 120GB | Corsair RM750X V2 | 3x AC F12 PWM | BenQ XR3501 | SteelSeries Siberia 800 | Mionix Zibal 60 | Func MS-3 R2 |

Permalänk
Medlem

Leta på yahoo så hittar du lite små recentioner på telefonerna, Hur seriösa dem som skrivit är vet jag inte och länken har jag inte hittat än.
Återkommer om jag hittar den igen.

Permalänk
Medlem

Verkar intressant.. Oprativsystem...? CPU?

Permalänk

ehmm ha rnyligen köp den dära mobilen nu hehe..........ifs så är det en ganska nice mobil för det priset iallafall vad jag tycker ..men dock finns det brist på funktioner så som bluethouth o Ir dessutom stödjer det inte java....och har även inga å..ä...ö..knappar:P, inga mjukvara på köpet som man kan konvertera om filmer.....dessutom e det en kinesiskt mobil, med stöd för kinesiska skrift m.m får dock inte i gång wifi funktionen, elle så är jag bara noobig:P men annars e allt annat rätt lungt ....man får iallafall 2 st batterier på köpet..samt ser den rätt fin ut i verkligheten....och inte så många användare som har en sådan telefon.....konstig nog så hitta jag inte wifi dock elel kan heller inte koppla upp mig på wlan.........dock köpte jag denna telefon för att det finns denna funktion.....frågan är vad ska jag göra? kan jag klaga mig tillbaka pengarna? likxom det står juh wireless internet......

glömde nämna att det finns posetiva sidor med denna telefonen ^^ liten o bekväm m.m............

Permalänk
Medlem

synd bara att den inte kostar 50kr

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=oopeteroo=-
ehmm ha rnyligen köp den dära mobilen nu hehe..........ifs så är det en ganska nice mobil för det priset iallafall vad jag tycker ..men dock finns det brist på funktioner så som bluethouth o Ir dessutom stödjer det inte java....och har även inga å..ä...ö..knappar:P, inga mjukvara på köpet som man kan konvertera om filmer.....dessutom e det en kinesiskt mobil, med stöd för kinesiska skrift m.m får dock inte i gång wifi funktionen, elle så är jag bara noobig:P men annars e allt annat rätt lungt ....man får iallafall 2 st batterier på köpet..samt ser den rätt fin ut i verkligheten....och inte så många användare som har en sådan telefon.....konstig nog så hitta jag inte wifi dock elel kan heller inte koppla upp mig på wlan.........dock köpte jag denna telefon för att det finns denna funktion.....frågan är vad ska jag göra? kan jag klaga mig tillbaka pengarna? likxom det står juh wireless internet......

glömde nämna att det finns posetiva sidor med denna telefonen ^^ liten o bekväm m.m............

Kan du bjuda på lite bilder? Helst på menysystemet

Permalänk

CJ1100

har precis köpt en sånn mob, men det va inte wifi, dom menade GPRS, så köp inte den. om ni är ute efter det, Men helt okej annars, Väldigt snygg IRL ,bra med 2 batteri

+Snygg
+2batteri, standbytid
+touchscreen mkt bra
+film musik bra kvalitet
-inge wifi
-karaoke krånglig

Finns mer att skriva , men orkar inte, fråga vad ni vill veta