Nån i Göteborg som byter skal?

Permalänk

Nån i Göteborg som byter skal?

Hej
Jag skulle vilja byta skalet på min k750i, dvs även mittendelen. Vill samtidigt få se och lära mig hur man gör detta så vill gärna göra de privat hos nån som skulle kunna visa mig. Så om de finns nån vänlig själ därute i Gbg trakterna så maila mig gärna så vi kan prata mer.
Man får såklart en peng för besväret.

Mvh Henke

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk

Re: Nån i Göteborg som byter skal?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameleonten
Hej
Jag skulle vilja byta skalet på min k750i, dvs även mittendelen. Vill samtidigt få se och lära mig hur man gör detta så vill gärna göra de privat hos nån som skulle kunna visa mig. Så om de finns nån vänlig själ därute i Gbg trakterna så maila mig gärna så vi kan prata mer.
Man får såklart en peng för besväret.

Mvh Henke

inte så svårt att göra det själv, min bror bytta skalet på sin K750i själv. och det var hans första mobiletelefon, köpte skalet och gjorde enligt instruktionen på websidan finns på http://www.hansa.se

Permalänk
Medlem

gsmteknik.se finns i gbg

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk

Re: Re: Nån i Göteborg som byter skal?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alfredo2001
inte så svårt att göra det själv, min bror bytta skalet på sin K750i själv. och det var hans första mobiletelefon, köpte skalet och gjorde enligt instruktionen på websidan finns på http://www.hansa.se

Ja att byta fram och baksida kan jag, jag syftade som de stog i inlägget på att byta även mittendelen, dvs den grå delen i mitten.

mvh Henke

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Medlem

Jag bor också i Göteborg. Jag vill byta skal på min K800i. Jag har två repor på skalets "fönster" på fronten. Jag kan även tänka mig att köpa en begagnad front till min k800i, bara den inte har några repor på "fönstret".

Visa signatur

Stationär dator: Pundit, AMD 5400+, 2GB, 1TB. Eizo 23". DiNovo Edge, MX Revolution.
Bärbar dator: Toshiba R500, 1,2GHz, 1,5GB, 500GB, 0,98KG.
Server: NAS Synology 1TB

Permalänk
Medlem

Har även jag en k800i som jag skulle vilja på skalet utbytt till. Köpte ett nytt skal på ebay med annan färg, men det verkade ju vara snorpilligt att byta själv så jag vågar inte riktigt göra det, finns det några beskrivningar nånstans eller kan man lämna in det nånstans billigt?

*EDIT mumien.se kunde göra jobbet åt mej för 200 kr, det låter som en bra deal eller vad säger ni?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: AMD64 3600+ 65nm - Geforce 6800NU - 4x1024 Corsair 5400 - 1.5TB Hårddisk - Biostar TA690G m-atx - Antec Sonata ::
Sony Playstation 3 :: Sony KDL-40D3000 -

Permalänk

Om du köper delarna kan vi träffas och jag visar dig utförligt! PMa om du är itnresserad!