Några konkreta fakta angående leveranser av Wii?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BiG
Hur mycket går frakten på ifrån amazon.de?

6€ Står det på min order att frakt och packning ska kosta.

SKumt som attans att du inte har fått ditt än Zevon, mitt ör på utlamningstället ikväll så det blir till att hömta upp det imorgon!

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Fick min Wii idag... Enligt kollinummret på paketet har det funnits i sverige sedan den 16:de, och på utlämningsstället sen i onsdags...

Tack posten! Kul att dom säger att paketet inte finns i sverige, när det i själva verket fanns färdigt och klart att lämnas ut på utlämningsstället...
Paketet kom inte ens till rätt utlämningsställe (har ett ulämningställe ungefär 100m från där jag bor), utan till ett helt annat utlämningstället omkring 3km bort...

Men aja, all's well that ends well, eller hur man nu brukar säga.. Har ju åtminstonde fått min Wii nu =P

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt wii i fredags(från onoff) i varje fall. Har ont i armen nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lorenz
Jag fick mitt wii i fredags(från onoff) i varje fall. Har ont i armen nu.

Lottogubbe...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EDIT
Lottogubbe...


Får men ett wii först nu så bör man nog inte anses som "lottogubbe"
Men den som väntar på nått gott...

Visa signatur

[TH·Beliavski]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zevon
Jäkla tyskar alltså =P
Nån som kan tolka innebörden av de ovanstående meddelandena? Jag menar, fick ni liknande meddelanden, eller ska man måsta ringa upp dhl/posten och fråga vad fan dom håller på med egenteligen?

Ta det lugnt, gals and pals! Jag hade samma "problem" när jag beställde därifrån för ca två veckor sedan. Blev riktigt orolig, men tre dagar efter att jag beställt kom en postengubbe och knackade på med paket från Tyskland. Storartat!