Permalänk
Medlem

Mp3 spelare tips?

Tänkte inhandla en mp3 spelare, ska mest användas till när jag springer/tränar osv. Min första tanke var nya ipod nano, smidig som fan, men ingen display tyvärr så det sänker den en hel del.

Någon som har tips på en bra spelar som funkar till träna osv. Inte för stor osv utan ska vara smidig, tänkte på ipod nano också men känns lite för stor faktiskt.

alla tips är välkomna

Visa signatur

golden leg.

Permalänk

Jag kör en iPod Shuffle (den nya) för träning och "on the go". Lägger man in 1GB med enbart bra musik så behöver man oftast inte känna en saknad av display. Smidigheten i denna spelare slår allt jag sett på marknaden. Så jag kan starkt rekommendera den för träning. Lätt och smidigt klipp för fäste i tröja osv plus hög kvalitetskänsla pg.a metallhölje. 795kr fraktfritt om du är studerande med mecenat.se
Körde förut en MEIZU M6 med väska på armen men Shufflen är avsevärt mycket smidigare än detta kit. Ljudet är bra men inte bäst på marknaden. Beror till största del på att man inte kan ratta EQ på den. Men köper man en shuffle köper man den av andra anledningar än bäst ljud och video ;).

Permalänk
Medlem

jofan gillar nya shuffle starkt! ser cool ut som fan !

blir väl den om ingen annan har nått alternativ ;D

Visa signatur

golden leg.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ClassY
jofan gillar nya shuffle starkt! ser cool ut som fan !

blir väl den om ingen annan har nått alternativ ;D

iriver S10 kanske?
Det är nästan lika liten som shuffle men har en display (den är världens minsta mp3 med färg display). Dock har den ingen clips som nanon.

Den får man för 1000kr med två gb och färgdisplay!

Permalänk
Medlem

Tack för den jävligt intressant faktiskt vill ha fler alternativ om så finns! klart shuffle är fin men givetvis gillar jag display också!
1000kr är prislappen jag tänkt mig i dom kretsarna iaf, så det ser nice ut!

Visa signatur

golden leg.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Expertive
iriver S10 kanske?
Det är nästan lika liten som shuffle men har en display (den är världens minsta mp3 med färg display). Dock har den ingen clips som nanon.

Den får man för 1000kr med två gb och färgdisplay!

Och så HAR du även EQ i den och FM-radio.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sean.wiklund
Och så HAR du även EQ i den och FM-radio.

Finns någon smidig väska till den just för sportisar? Jobbigt om sakerna hänger löst runt halsen om man löper.

Shufflens tjocklek är inkl klippet som är nästan halva dess tjocklek.

Permalänk

Nej, det gör inte det. Eller det finns väskor, men endast i Korea. Där har de lite allt möjligt som vi inte har tagit in. Allt från olika sorters färg på hörlurskablarna, stickers som man kan ha på baksidan av spelaren och små skyddsväskor.

http://shop.iriver.co.kr/product/product_info_frm.asp?prdtCod...

Den är så lätt så den stör inte om man löptränar med den. I annat fall så lägger man den vid displayen på löpbandet, där man har nycklar och allt annat, om man kör vanliga hörlurar med förlängningskabel, eller lägger den i fickan.

Löptränar man ute, så har man än så länge, troligen en tröja över t-shirten och då studsar aldrig spelaren över huvud taget mellan de två tröjorna.

EDIT: Nu ska JAG till gymmet. See ya!

EDIT2 innan gymmet:

http://prylportalen.mkf.se/ArticlePages/200611/07/20061107144...
http://www.idg.se/2.1085/1.87405

EDIT3 nu SKA jag verkligen till gymmet: Det är intressant Peter, att du endast tar med spelarens volym till skillnad från alla andra sidor där måtten står, med tanke på att du inte "kan" ta bort själva clipset (eller det är i alla fall inte tänkt). iPod Shuffle BLIR inte så smal som du utger den för i din bild. Speciellt när Apple själva anger måtten till "41,2 x 27,3 x 10,5 mm"...

Permalänk
Medlem

Det bästa i springväg är iaf en nano med ett par Nike+ skor plus Nike+Apple kitet. Dock springer ju priset iväg rätt mycket.

Skulle nog själv välja en shuffle om jag ville ha längre batteritid, smidig vid träning (på sommaren kankse det inte är så hett att springa med dubbla tröjor ;). En S10 känns som ett bättre val om man har råd att kosta till det lite (och om man vill kunna använda spelaren annars också, då är nog en skärm att föredra).

Bara vad jag tycker.

Permalänk

Ja, för 999 kr är ju dyrt? Och det var för att det ännu inte ÄR sommar, som jag skrev att det är bra med två tröjor.

EDIT: Det snöade alltså i Stockholm i förrgår. Härligt.

Permalänk

Fixade bilden Sean. Var inte alls min mening att göra fel :). S10 är liten absolut! Men för mig är klippet ovärderligt på lilla Shufflen :). Grymt snyggt att klämma fast den på jackans utsida tex.
Och varje gång jag tar tag i den funderar jag på vart de gjort av batteri, flashminne och övrig elektronik :). Tror alla som hållt i en shuffle får samma känsla.

Permalänk
Medlem

Oj, denv ar visst inte så dyr som jag trodde. Det var väl inte länge sen den kostade 1400kr om jag nu inte minns helt fel? Aja, den är iaf 200kr dyrare. ;p

Sen, visst, en månad till kanske måste man ha två tröjor, men man vill väl kunna springa året runt OPTIMALT (för mig är det bättre att klämma fast en spelare än att ha den runt halsen).

Permalänk

Japp, och för 200 kr mer får du EQ, FM-radio, OLED-skärm, bildvisning, 1 GB extra i minne och 2 års garanti.

Om du springer, så S10:an halkar av dig eller om du tycker det är jobbigt, då bör du nog uppsöka läkare. Då springer du nämligen inte helt normalt.

Permalänk
Medlem

Satan vad billig s10 är hos webhallen. Tycker s10 är det självklara valet.
200 kr dyrare... ok... men vad får du? En spelare som är bättre än shufflen på alla sätt.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Satan vad billig s10 är hos webhallen. Tycker s10 är det självklara valet.
200 kr dyrare... ok... men vad får du? En spelare som är bättre än shufflen på alla sätt.

Nja, beror på vad man har för krav tycker jag. Gillar man enkelhet med anslutningen mot iTunes och ett fästklipp och reptålig metall så är Shufflen bättre. Gillar man det andra så är S10 bättre. Själv tycker jag klippet är hälften av hela grejen :). Och valet av olika snygga färger. Man får se till varför man köper den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter @ JAYS
Nja, beror på vad man har för krav tycker jag. Gillar man enkelhet med anslutningen mot iTunes och ett fästklipp och reptålig metall så är Shufflen bättre. Gillar man det andra så är S10 bättre. Själv tycker jag klippet är hälften av hela grejen :). Och valet av olika snygga färger. Man får se till varför man köper den.

Är det inte bara att koppla in s10 till usb och sedan föra över låtar? Är inte det typ... lite enklare? :/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Är det inte bara att koppla in s10 till usb och sedan föra över låtar? Är inte det typ... lite enklare? :/

Använt iTunes? . Jag har i många år kört XP och via utforskaren och nej, inget kan bli enklare än iTunes och dra över låtarna från ens bibliotek. Och jag pratar nu om att vem som helst ska tycka det är enkelt. Min tjej vet knappt vad utforskaren är. För oss är det kanske typ samma svårighetsgrad men för en "svensson" så är det en betydlig skillnad i enkelhet. Stor del därför iPod slagit så stort. Enkelheten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter @ JAYS
...och nej, inget kan bli enklare än iTunes och dra över låtarna från ens bibliotek.

Eh jo. Återigen, iTunes har inget slags patent på att det är enklare. Det är helt individuellt.

Permalänk
Medlem

Förstår fortfarande inte hur iTunes kan vara enklare än utforskaren, kanske för att jag aldrig har använt iTunes. Ser inte någon anledning till att börja göra det heller.
Enklare för en vanlig svensson? Kanske det

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sean.wiklund
Eh jo. Återigen, iTunes har inget slags patent på att det är enklare. Det är helt individuellt.

Så du tror på att en medelsvensson utan datavana tycker det är enklare att ansluta en vanlig spelare och köra via utforskaren och dra musiken till rätt bibliotek osv än att starta iTunes och dra och släppa? Jag vågar sätta massor av $$$ på att om du gör ett test med 100 slumpmässigt valda personer i varierande ålder så kommer iTunes vinna i användarvänlighet över XPs filhanterare och dra o släpp där.

Starta iTunes (görs automatiskt när du ansluter iPoden). Ta den skivan du gillar och dra över till Shuffle. Klart.

Är det krångligt så tryck i Shuffle, tryck på "fyll automatiskt". Klart. Kan ju omöjligt bli lättare om man inte är partisk

Om jag skulle tipsa någon utan datavana om en MP3 skulle jag alla dagar i veckan tipsa om en iPod. Skulle aldrig orka med krånglet med utforskaren osv. Min mor skulle kunna köra iTunes, köpa musiken och lägga in den på iPoden utan större problem. Tänk dig samma sak utan iTunes. Mamma, du ska första rippa skivan du köpt. - Jaha, med vad? Ehm, vi får leta reda på ett program först. Sen lära henne det. iTunes. Tryck i en skiva. Klicka på importera=klart.

Jag utmanar vem som helst i ett test där vi testar antalet steg i enkelhet från skiva till spelare eller köp från internet till spelare Nåja, nog om detta.

Slutsats: Åsidosätt din egen datorvana och försök sätta dig in i hur det ser ut för folk som inte har samma datorvana. I detta forum äter folk datorer till frukost. Vi är en minoritet av alla köpare. Tror många tillverkare glömmer bort "svenssons" när de gör saker. Man får inte se saker ifrån sitt eget perspektiv alltid.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter @ JAYS
Så du tror på att en medelsvensson utan datavana tycker det är enklare att ansluta en vanlig spelare och köra via utforskaren och dra musiken till rätt bibliotek osv än att starta iTunes och dra och släppa?

Ja, till viss del. Enda skillnaden är att du istället för att starta iTunes startar Utforskaren och sedan drar och släpper låtar.

Skit samma. Det är det här jag blir vansinnig på. Rabiat och nästan hjärntvätt vad gäller "enkelheten". Håll i dig nu, men för mig, och många med mig, så kommer iTunes aldrig att vara the real deal. Vill du veta varför? Vill du förstå varför?

Svaret är busenkelt. iTunes kommer ALDRIG att kunna veta vilka låtar jag vill ha med mig i min MP3-spelare. Det är nämligen så raffinerat att jag inte lyssnar på mainstreamcrap. Jag lyssnar också på olika sorters musik beroende på vilket humör och vilken dag det är.

Låt säga att vi i det här fallet har en iriver S10, eller iPod Shuffle för den sakens skull, och jag ska gå till gymmet. Problemet infinner sig i direkt i er argumentation i att programmet inte alls kan läsa mina tankar eller känna av hur jag känner mig och alltså inte kan räkna ut att jag vill ha med mig exakt spår 6 från Groove Armadas senaste platta. Programmet kan heller inte veta att jag just idag vill ha spåret Falling Inside The Black med Skillet, trots att jag kanske har betygsatt andra spår från den plattan med fler stjärnor.

Jag vill heller inte ha en automatiskt mix, där jag får Jazz eller annat junk med mig. Jag vill helt enkelt ha EXAKT den musik jag SJÄLV vill VÄLJA. iTunes kan nämligen INTE veta VAD jag VILL lyssna på. Så jädra enkelt är det Peter, och alla ni andra iTunesälskare. Det här är bara ETT av skälen till varför det programmet, och självklart alla andra liknande program suger.

För mig, fungerar således Utforskaren lika bra om inte bättre eftersom det skiftar från gång till gång. Spela roll om jag använder iTunes eller Utforskaren för att dra och släppa VISSA valda låtar...

Sen ligger det till så här. Om något år eller två, när kapaciteten i flashminnena har nått över 100 MB, så kommer jag kunna ta med mig precis all min musik (strax över 300 CD-skivor som jag har inhandlat) utan att ge avkall på något som jag då behöver "synka över" på något sätt. Då spelar det heller ingen roll längre vilket program jag har, eller inte har, för då har jag ändå all musik med mig. Inte ens då, kommer iTunes vara något slags ultimat alternativ för mig heller, eftersom jag - återigen - vill lyssna på vissa specifika låtar, varje gång jag lyssnar. Inte som ni alltid drar upp - efter spellistor eller efter betygsättning som mest spelade eller något sånt skit.

Jag vill bestämma själv över vad jag ska lyssna på. Programmet vet inte, och kommer aldrig (jo, kanske, när programmet får en egen intelligent AI-lösning) veta vad jag vill lyssna på. Det är otroligt att ni aldrig ger er i den argumentationen.

Så, ni får gärna tycka att iTunes är det enklaste som finns, men skriv då det som "JAG tycker", och inte något allmänt vedertaget, för det stämmer inte.

EDIT: Jag HAR till skillnad från daVani använd iTunes. Men det förutsätter jag att ni förstår.

Permalänk
Medlem

Word på den Peter, det finns faktist inget enklare än iTunes. Att ha all media samlad på ett ställe och kunna hitta det rekordsnabbt utan att hålla på med massa mappar, det är guld värt enligt mig.

Sen sean, om man nu inte vill springa 1 meter sekunden då ska man ha en Shuffle. För jag lovar dig, om man springer hyffsat snabbt med en S10 runt halsen, då kommer den hoppa upp och ner, vilket iaf jag tyckte var riktigt jobbigt när jag testa en shuffle 1G (inte riktigt samma sak, men inte långt ifrån). Visst, man kan ha den i fickan eller dylikt, men varför ska man då ha skärm från första början?

Nä, jag står fortfarande fast vid en shuffle om man ska träna, eller en S10 om man vill ha lite mer funktionalitet annars också.

"Förstår fortfarande inte hur iTunes kan vara enklare än utforskaren, kanske för att jag aldrig har använt iTunes. Ser inte någon anledning till att börja göra det heller."

Öh, nä då borde du väl vara tyst härefter? Om man ska diskutera ska man väl iaf ha testat det innan man totalt klankar ner på det?! :S

EDIT: Det roliga sean, är att iTunes-älskare aldrig påstår att det är ett program som väljer ut exakt de låtar man vill ha.

Styrkan hos iTunes ligger hos dessa punkter:

1. ALLT samlat på ett ställe.
2. ALLT automatiskt sorterat i ett och samma bibliotek.
3. Styrkan hos spellistor.

Nu ska jag förklara hur man använder iTunes för att lägga över låtar på en iPod:

1. Man söker på artisten, albumet, låten osv. Den kommer DIREKT fram i listan.
2. Drar låten till enheten på sidan. Klart.

Den riktiga styrkan kommer dock om man har en enhet med mer utrymme. Grejen är att man (iaf jag) ofta köper eller skaffar ny musik, prenumerar på podcasts, lagt in lite nya bilder i iPhoto (eller valfri mapp), fixat ett nytt avsnitt av en TV-Serie (detta är självklart lika enkelt som podcasts, iaf om man bor i USA och köper genom iTunes Store).

Att få över allt detta på en iriver kan vara rätt knepigt, då man för det första inte har en mapp på datorn med all NY media samlad på samma plats. De steg man måste gå igenom för att få över allt nytt material ovan på sin iriver (som man genom iTunes+iPod får på direkt när man kopplar in sin mp3-spelare. Man behöver inte trycka på några knappar eller bocka in några allternativ; allt är redan klart) är dessa:

1. Gå till musikmappen på datorn.
2. Hitta artist ett.
3. Hitta albumet ifråga.
4. Dra den till irivern.
5. Gå till filmmappen.
6. Hitta rätt film och dra över den till irivern.
7. Gå till bildmappen och hitta rätt bilder.
8. Skaffa ett podcastprogram.
9. Hitta de rätta adresserna på varje utgivares sida.
10. Ladda ner avsnittet till datorn.
11. Hitta avsnittet på datorn och dra över det till sin iriver.
12. Klart (om man inte ska ha spellistor också, och särskild smarta spellistor, men det är en annan sak).

Det vi lär oss av detta är att det är smartare att ha ETT program som sköter allting. iTunes importerar låtarna, hämtar bildmaterial och id3-taggar, sorterar in det själv i vissa spellistor, låter användaren enkelt ge all möjlig information till låten (tänker främst på betyg) och det viktigaste, man kan lyssna på låtarna i iTunes. Enkelt. Snabbt. Smidigt.

Ajuste...det är vad jag tycker.

/Adam

Permalänk

Sean: Jag förstår inte vad du menar. Vem har sagt att iTunes vet vad man vill lyssna på??Skulle jag inte kunna välja den musik jag själv vill lyssna på med iTunes? :). Ta låt 6, dra den till iPodden. Klart. Det gör jag varje dag men jag kanske kommit på något trix ;). Utveckla gärna vad du menar där.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter @ JAYS
Sean: Jag förstår inte vad du menar. Skulle jag inte kunna välja den musik jag själv vill lyssna på med iTunes? Det gör jag varje dag men jag kanske kommit på något trix ;). Utveckla gärna vad du menar där.

*suck* Ni som älskar iTunes säger alltid att det är så bra, för programmet fixar över musiken jag vill lyssna på, automatiskt. Ni (kanske inte du, men vissa andra militanta iPodfanatiker) brukar också hävda att programmet i princip vet vad jag vill lyssna på. Bullshit, säger jag då.

Så jag tar det en gång till. Eftersom jag vill lyssna på specifika låtar, exakt varje dag, så kan iTunes inte bara skicka över de mest spelade låtarna efter betyg (de fina små stjärnorna som ni älskar). iTunes kan heller inte skicka över en shufflad mix av musik, eftersom de låtar jag vill ha till 99 % inte dyker upp då (av de drygt 8768 låtar som jag har.

Kvar är alltså att manuellt välja de låtar jag vet att jag vill lyssna på när jag går till gymmet, eftersom iTunes - återigen - inte kan veta vilka de specifika låtarna är. Och, eftersom jag ändå måste dra över - alltså välja - de låtarna så kan jag lika gärna göra det i Utforskaren. Så, what the hell ska jag med iTunes till då? Det jag behöver göra i iTunes, kan jag som sagt alltså lika gärna göra i Utforskaren, och i min värld, så gör jag det snabbare där...

Tror inte det kan bli klarare än så.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sean.wiklund
*suck* Ni som älskar iTunes säger alltid att det är så bra, för programmet fixar över musiken jag vill lyssna på, automatiskt. Ni (kanske inte du, men vissa andra militanta iPodfanatiker) brukar också hävda att programmet i princip vet vad jag vill lyssna på. Bullshit, säger jag då.

Så jag tar det en gång till. Eftersom jag vill lyssna på specifika låtar, exakt varje dag, så kan iTunes inte bara skicka över de mest spelade låtarna efter betyg (de fina små stjärnorna som ni älskar). iTunes kan heller inte skicka över en shufflad mix av musik, eftersom de låtar jag vill ha till 99 % inte dyker upp då (av de drygt 8768 låtar som jag har.

Kvar är alltså att manuellt välja de låtar jag vet att jag vill lyssna på när jag går till gymmet, eftersom iTunes - återigen - inte kan veta vilka de specifika låtarna är. Och, eftersom jag ändå måste dra över - alltså välja - de låtarna så kan jag lika gärna göra det i Utforskaren. Så, what the hell ska jag med iTunes till då? Det jag behöver göra i iTunes, kan jag som sagt alltså lika gärna göra i Utforskaren, och i min värld, så gör jag det snabbare där...

Tror inte det kan bli klarare än så.

Nej nej, jag sa att det finns ett sådant alternativ om man tycker det är krångligt att dra låtar och hålla på. En knapp så är spelaren fylld till gränsen. Men man måste ju inte använda den knappen
Du kan ju leka oerhört med smarta spellistor. Testat? Inte bara stjärnor (vilket jag inte själv använder utan musikstil, antalet spelade gånger osv osv).
Och ska man dra låtarna så är det väl skönare att ha det i samma fönster än två utforskarfönster. Tycker jag. Desstuom kan du i iTunes om du har mycket musik sortera på musikstil om du en dag vill ha en viss stil och sen dra över de albumen. Utforskaren är ju död på det viset. Den gör en sak, visar filnamnet.
iriver har väl själv ett program för musikhantering och även Zune osv? Det måste ju betyda att man vill frångå utforskaren av en anledning. Och jag tror mig veta vad den anledningen är

Jag tror till motsats från dig Sean att det finns en orsak till varför iPod har typ hela marknaden av musikspelare. Över 70% i USA. Det är ingen skit vi pratar om. Det är något oerhört smart, genomtänkt och populärt som om du själv kan skapa något liknande kommer göra dig rik ;). Jag säger inte att den är bäst för alla. Men för väldigt många.

Permalänk
Medlem

Se ovan, där skrev jag nytt i ett inlägg.

Kortfattat kan ju säga det peter nyss sa; utforskaren hanterar filnamnen. That's it.

Det är 2007. Folk vill ha mer information till varje låt. Genre. Låtnummer. Betyg. Antal Spelningar. Lyrics. Albumart.

Permalänk

Ja, testat, men inte ens med spellistor så uppfylls mitt krav, nämligen specifikt valda låtar från gång till gång av över 8700 st låtar. Spellistorna är crap. Ena dagen vill jag lyssna på ett visst antal låtar, och en annan dag, några helt andra.

Två fönster, yay. Grattis, du slipper ett fönster.

Angående sortera på musikstil, inte ens det fungerar serru, vet du varför? För att jag, som lyssnar på bra mycket på lounge, big beats och breakbeats har en katalog med den typen av musik som är drygt 20 GB stor. Problemet infinner sig återigen (jag kan dra det här hur många gånger som helst), att programmet inte kan veta att det är "Patrik Henzel - Dislocated.mp3" på skivan Deli Sound Store som jag vill lyssna på. Så, iTunes råkar fylla i andra album eller andra låtar.

Hur löser iTunes det åt mig?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sean.wiklund
Ja, testat, men inte ens med spellistor så uppfylls mitt krav, nämligen specifikt valda låtar från gång till gång av över 8700 st låtar. Spellistorna är crap. Ena dagen vill jag lyssna på ett visst antal låtar, och en annan dag, några helt andra.

Två fönster, yay. Grattis, du slipper ett fönster.

Angående sortera på musikstil, inte ens det fungerar serru, vet du varför? För att jag, som lyssnar på bra mycket på lounge, big beats och breakbeats har en katalog med den typen av musik som är drygt 16 GB stor. Problemet infinner sig återigen (jag kan dra det här hur många gånger som helst), att programmet inte kan veta att det är "Patrik Henzel - Dislocated.mp3" på skivan Deli Sound Store som jag vill lyssna på. Så, iTunes råkar fylla i andra album eller andra låtar.

Hur löser iTunes det åt mig?

Varför ska iTunes lösa det? Vem har påstått att det gör det? :). Chilla lite Sean, folk har olika åsikter det vet väl du?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter @ JAYS
Varför ska iTunes lösa det? Vem har påstått att det gör det?

Alldeles för många militanta Apple-fanatiker som påstår att programmet alltid "synkar över" rätt musik efter ditt humör, eller mest spelade låtar osv osv osv. Och det gör det visserligen, för många, men inte i min värld, där jag inte kan göra 14937587435 st spelistor i de oändliga alternativ av olika låtkombinationer jag vill ha.

Permalänk
Medlem

Fortfarande tjatar du om samma sak. Ok, låt mig svara...

...NEJ! iTuns är inte en jävla robot som läser av din hjärna och väljer ut exakt de låtar som du just på sekunden vill lyssna på.

Så. Nöjd? Nu kan du ju läsa om de andra överlägsna fördelarna iTunes har...

Edit: Sen säger du att det är Fanboys som påstår detta. Ok, men vem är det som lyssnar på dem egentligen? Som hakar upp sig på deras överdrivna argument?

Varken jag eller peter har påstått att iTunes skulle välja ut låtarna åt dig på ett supersmart sätt, så varför ens ta upp det?