W880i Walkmanfunktionen?

Permalänk

W880i Walkmanfunktionen?

Hejsan!

Jag fick en W880i i födelsedagspresent idag
Den är grymt bra, men jag är inte så high på nya SE-mobiler. Jag tror jag förstått mig på Walkman-funktionen förutom att när en låt spelats så slutar musiken för att det inte finns fler i samma album/artist. Finns det inget sätt som gör att all musik som ligger på telefonen spelas upp?

Sen använde jag Disc2Phone, programmet man fick med, men jag tycker det tar grymt lång tid att överföra en låt (har USB 2.0). Tar 20sek per låt som är 5mb.

Någon som vet några häftiga gratisteman samt om det går att stänga av ljudet som låter när man tar kort?

Tack!

Permalänk

Gör en spellista med all musik du har. Hastigheten på överföringar beror på hur snabbt M2 minnet klarar, bara acceptera.

http://www.esato.com/logos/colour/w880themes.php
gratis

Permalänk
Medlem

Ljudet stängs av om du har telefonen i ljudlöst läge. Enda sättet. Dock har jag alltid mobilen på ljudlöst själv. Vet inte ens hur min ringsignal låter

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

Så varje gång man lägger till en låt så måste man gå in och lägga till den i spellistan?
Låter lite väl omständigt :S

Permalänk

mm det är omständigt, men det är så jag gör (lägger inte in musik så ofta pga att jag har 4gb, behövs bara en gång)