Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av parvus
Visst är han vacker?

klart stilig karl måste man ju säga. men visst hade han andra brister

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag gillar Bruce Willis utseende

Han ser jävligt manlig ut i min mening.

edit:
Lite yngre och med hår

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

George Clooney är jue inte så illa han heller...

http://home.claranet.de/kirstenp/moviefaces/actor/c/georgeclo...

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk

Tycker tjejer att han är snygg? Det tror jag!
Ville bara posta han för han är så jäääävla ball

Permalänk

Re: Re: Re: Vackra män!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Ja! Kristofer Lundström är banne mig riktigt stilig. Han utstrålar någon slags avslappnad intelligens som är väldigt charmerande. Han pratar också klockren engelska, något som är jäkligt sällsynt bland de svenska programledarna.

Tycker hans engelska låter lite konstlad, om han bara slappnade av lite gran hade det nog låtit bättre.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Olof Mellberg!
Han ser så hård ut när han är arg...
Och skägget sen! Sånt vill jag ha när jag blir stor...

Visa signatur

Har en fin dator, fin fin. Jordnötter och juice är gott tillsammans, gott gott.

Permalänk
Korsordsguru

Var och såg Henrik Schyffert (och Johan Glans) idag och måste ju säga att Schyffert är fan ganska stilig han. Dessutom brukar han klä sig bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Adrian Grenier

David Duchovny

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem

David Duchovny i Californication går jag i god för, han har snäppt upp sig sen X-files tiden ;p

Visa signatur

Har en fin dator, fin fin. Jordnötter och juice är gott tillsammans, gott gott.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Vad snällt. Där ser han faktist lite mer ut som sig själv.

Annars är ju Matt Damon mycket stilig tycker jag!
http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/mattdamon...

Som är min lookalike...

Permalänk

Mathias Lauridsen

Matt Gordon

Nick Snider

Andrew Smith

Michael Gandolfini

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Korsordsguru

Ingen av bilderna fungerar tyvärr. Verkar som models.com inte vill att du hotlänkar deras bilder.

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

David Bowie har flera stilar, några avskyr jag, andra älskar jag.
Men det är något med män som vågar sminka sig.. det är sådana män jag skulle kunna tänka sig ha sex med om några.
Men inte Bowie.. jag skulle bara störa mig på hans öga

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Ingen av bilderna fungerar tyvärr. Verkar som models.com inte vill att du hotlänkar deras bilder.

ajdå. funkade ju fint när jag la in dom igår. jaja...

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Så vill jag se ut när jag blir så gammal.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Vackra män har jag överlag svårt att tänka mig, men det finns ett fåtal undantag. Leonidas från 300 är ett av dessa:

Han är manlig som få!

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

Så soet.

Permalänk
Medlem

Hur kan ni ha missat Raab Himself? Klicka för förstoring på skönheten

Permalänk
Medlem

Devendra fucking Banhart!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har han själv ingen uppfattning om hur mycket hår han har såvida under armarna som på huvet, på att inte tala om könet.??
Ingen mer än jag som rakar allt undet halsen och neråt? Varenda fjun ska bort, inklusive benen och det lilla krullet man får på stortån

Tjejer behöver inte svara på frågan, är männen jag ser som det intressanta objektet i detta sammanhang

Permalänk
Medlem

yamapi såklart :> japanerna måste ju också få sin del av tråden.

nagase tomoya också

Visa signatur

mjau

Permalänk

Jag säger bara:
Chad Faust i serien The 4400. Mums
http://www.imdb.com/gallery/hh/1039977/HH/1039977/iid_1372488...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Har han själv ingen uppfattning om hur mycket hår han har såvida under armarna som på huvet, på att inte tala om könet.??
Ingen mer än jag som rakar allt undet halsen och neråt? Varenda fjun ska bort, inklusive benen och det lilla krullet man får på stortån

Tjejer behöver inte svara på frågan, är männen jag ser som det intressanta objektet i detta sammanhang

Armhålorna rakas, kewken und pnungen ansas, skulle aldrig kunna raka benen, dels för att det skulle vara så otroligt fult och för att min flickvän älskar mitt benhår.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Roger moore i sina glansdagar var mig en riktigt stilig karl.
http://maxd.blog.lemonde.fr/files/2007/06/roger-moore.1181589...

Drew_ : det som rakas är skägget,pubiset,pungen och den delen av mitt bröst hår som växer upp på halsen. skulle andrig tänkte mig raka bort brösthåret och bena känns ruggit jobbigt.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_

Bröstet tycker jag är lite äckligt. Jag förstår att många tycker att det är sjukt att raka sig på benen också och det kan jag leva med, men på bröstet förstår jag inte att någon ens vill ha hår

Vart sitter det manliga i håriga kropp? Alltså hårstrån som växer på annat än huvudet..... Det är ganska knepigt att det ens gör det tycker jag

Tycker faktist det är snyggt med brösthår, är så less den här allt ska va så rackarns lent. och vrål deffat, inte för att jag skulle klaga om jag hade en grekist guda kropp. men ni fattar va man menar.
Därför jag tycker roger moore är så förbenat heftig, ganska skyst mansideal. Musklig fast lite lönfet och hår på bröstet.

I grund och botten är det väll så att det som de andra könet inte får har blivit nån sort symbol? så ju hårigare ju manligare tills en viss gränns där det går över till lite creepy. som att tjejer har bröst.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
Tycker faktist det är snyggt med brösthår, är så less den här allt ska va så rackarns lent. och vrål deffat, inte för att jag skulle klaga om jag hade en grekist guda kropp. men ni fattar va man menar.
Därför jag tycker roger moore är så förbenat heftig, ganska skyst mansideal. Musklig fast lite lönfet och hår på bröstet.

I grund och botten är det väll så att det som de andra könet inte får har blivit nån sort symbol? så ju hårigare ju manligare tills en viss gränns där det går över till lite creepy. som att tjejer har bröst.

Om man ska ha en manlig förebild så är det väl givet att det är Notch Johnson som för övrigt är det enda OnT med detta samtalsämne

Jag tror och hoppas inte att du var seriös med ditt sista, att tjejer har bröst är väl det bästa som hänt oss män

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Om man ska ha en manlig förebild så är det väl givet att det är Notch Johnson som för övrigt är det enda OnT med detta samtalsämne

Jag tror och hoppas inte att du var seriös med ditt sista, att tjejer har bröst är väl det bästa som hänt oss män

självklart är det de bästa som har hänt. men stora bröst är ju fortfarande en kvinlighets symbol. som med mycke bröst på håret!

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Om man ska ha en manlig förebild så är det väl givet att det är Notch Johnson som för övrigt är det enda OnT med detta samtalsämne

Jag tror och hoppas inte att du var seriös med ditt sista, att tjejer har bröst är väl det bästa som hänt oss män

Lite Off.T men vad hette TV-serien som han var med?
Bilden är väl från den serien, där de spelade livräddare.