Permalänk
Medlem

Fasen, sweclockers är dåligt, satt och läste i denna tråd och fick för mig att springa ut och börja göra en ny hårddiskbur med lite dämpning i och plats för för fler diskar. (borde panik-plugga fysik!)
Men förhoppningsvis så har jag väll en tystare server framöver ^^

Du har inte funderat på att ändra om det lite? Då du varken har kylning eller dämpning för diskarna i den där lådan...?
Du har ingen kart-plast eller liknande? Då det oftast brukar läka in lite färg på motivet om du bara använder papper eller pap?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Fasen, sweclockers är dåligt, satt och läste i denna tråd och fick för mig att springa ut och börja göra en ny hårddiskbur med lite dämpning i och plats för för fler diskar. (borde panik-plugga fysik!)
Men förhoppningsvis så har jag väll en tystare server framöver ^^

Du har inte funderat på att ändra om det lite? Då du varken har kylning eller dämpning för diskarna i den där lådan...? Du har ingen kart-plast eller liknande? Då det oftast brukar läka in lite färg på motivet om du bara använder papper eller pap?

Hmm,, jo har funderat lite på diskarna! Kylning? Har bara en disk och med mina två 120mm blir det nog tillräckligt svalt i chassit för att den ska klara sig! (i nuvarande har jag bara 2 stackas 80mm och disken lever ju än så^^) Men ljuddämpning... hmm kanske kan man klämma ner lite skumgummi mellan disken och fästet? borde göra en del i.a.f.
Får fundera på hur jag ska göra.. kanske sätta en stor skumgummi bit på insidan av chassi sidan?

Har funderat på motivet med faktist! Och kommer nog "tejpa" hela motivet på sidan, lacka och sen bara ta bort tejpen! Gjorde så på det förra chassit och det blev skitbra! Men tack för förslaget!

Permalänk
Medlem

Bra gjort kommer bli bra det där:D

Visa signatur

GameMachine |Intel I7-3770K 3.5GHz @ 4.8GHz | Corsair H80 | Corsair Vengeance 1600Mhz 16gb| EVGA Nvidia GTX980 | ASUS P8Z77-V | OS HDD: 2x SSD 840|

Permalänk
Medlem

riktigt snygt 8p
lätt 10p om du gör nåt åt dom jävla hålen på sidan och bytar dett gröna till rött(motivet, belysning).

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
riktigt snygt 8p
lätt 10p om du gör nåt åt dom jävla hålen på sidan och bytar dett gröna till rött(motivet, belysning).

Tyvärr lite försent för det;) jag har redan lackat utsidan så hålen kan man inte täppa på något snyggt sätt? Sen insidan är ju lackad grön så det blir nog inte så snyggt att ändra motivet och belysning till rött:P.

Permalänk
Medlem

skynda DH nu på torsdag hehehe

Visa signatur

Datorkomponenter |Amd Athlon 64 X2 4600+ @ 2,8Ghz | Corsair XMS2 2048mb (2*1gb) | 8600 GTS 256mb @ 675/2000mhz | 400GB Samsung | 400watt |
Kringutrustning |Samsung 206bw | G5 | Icemat Siberia |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morales
skynda DH nu på torsdag hehehe

aa,, jag vet det;) blir lite stressigt idag men jag ska bli klar!!! XD

Permalänk
Medlem

Grattis, ser JÄVLIGT bra ut
Var det inte pilligt med maskeringen?

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Grattis, ser JÄVLIGT bra ut
Var det inte pilligt med maskeringen?

Jo, som fan!
Är också jättenöjd! Men som sagt mycket bättre bilder kommer imorrgon!

Permalänk

Diggar sidorna, Fetingsnyggt Kanske skulle göra nåt liknande på mitt i princip idenstiska chassi

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Diggar sidorna, Fetingsnyggt Kanske skulle göra nåt liknande på mitt i princip idenstiska chassi

hehe, aa bara modda på!:P

Permalänk
Medlem

mkjt snygg ! 10p

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk

Ja riktigt väl arbetat! : )

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h8u
mkjt snygg ! 10p

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonprod
Ja riktigt väl arbetat! : )

Tack Tack:D
Är väldigt nöjd med resultatet också!

Permalänk

Snyggt chassi där SWE|OggE.. CNC fan du med eller? ^^

Spelar du 3an så kanske vi kan ha ett game på DH?

Visa signatur

Vill du ha ett seriöst game i cnc 3. PMa mig isåf :)

| MSI K9A2 CF-F | Sapphire HD3870 | AMD 6000+ @ 3.3GHz | 2GB PC6400| Xfi- Xtreme Gamer | Antec Earthwatts 500w | Antec 900 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StörmarN^
Snyggt chassi där SWE|OggE.. CNC fan du med eller? ^^

Spelar du 3an så kanske vi kan ha ett game på DH?

Jo, klart att man spelar det endel:P Och visst kan vi lira på DH!
Gissa vilket mitt favorit lag är:D

Permalänk

Haha.. SCRIN?!

Om du är bra så kan vi köra en turnering som är på söndag. Det kommer vara flera top spelare där så det kan vara en rolig grej

Visa signatur

Vill du ha ett seriöst game i cnc 3. PMa mig isåf :)

| MSI K9A2 CF-F | Sapphire HD3870 | AMD 6000+ @ 3.3GHz | 2GB PC6400| Xfi- Xtreme Gamer | Antec Earthwatts 500w | Antec 900 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StörmarN^
Haha.. SCRIN?!

Om du är bra så kan vi köra en turnering som är på söndag. Det kommer vara flera top spelare där så det kan vara en rolig grej

hmm.. mja så duktig är jag nog inte ^^ men vi får se:P

Permalänk

Heh.. har själv inte lirat så seriölst på sistone men det blir en kul grej =P

Visa signatur

Vill du ha ett seriöst game i cnc 3. PMa mig isåf :)

| MSI K9A2 CF-F | Sapphire HD3870 | AMD 6000+ @ 3.3GHz | 2GB PC6400| Xfi- Xtreme Gamer | Antec Earthwatts 500w | Antec 900 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StörmarN^
Heh.. har själv inte lirat så seriölst på sistone men det blir en kul grej =P

hehe, aa,, klart att det är kul att spela CnC!^^

Permalänk
Medlem

Nu börjar de likna nått:D 10p

Visa signatur

VaTTenKylD

Permalänk
Avstängd

Du fatta! Så sjukt jäkla grym den blev! Helt sjukt snygg! Skit bra jobbat!

[ Gillar den värkligen! ]

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
Du fatta! Så sjukt jäkla grym den blev! Helt sjukt snygg! Skit bra jobbat!

[ Gillar den värkligen! ]

Permalänk
Avstängd

ayy gillar restultatet som fan. synd bara att du inte gjorde nvidia loggan

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pLatinumm
ayy gillar restultatet som fan. synd bara att du inte gjorde nvidia loggan

hehe aa du ska veta att jag funderade länge på vilken jag skulle ta Men tyckte ändå denna passade bäst:)

Permalänk
Medlem

Vet inte varför, men gillar detta skarpt. 10p

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

gyrmt snygg , bra jobbat

Visa signatur

/a64 3700+@2.7/xfx 7900gt/gto 570/1.60ghz
Zalman Fatal1ty FC-ZV9 /cooltek ct 600w /2gb PC 4000 / 1.2TB/ x-fi 7.1

Permalänk

sjukt snyggt! bra jobbat :D(Y)

Visa signatur

Intel E6320 | 2046 mb ram | 400 gb hdd | 8600 gts 512 mb

Permalänk
Avstängd

sitter å letar nått chassi nu att göra ungefär samma sak , men fifan , har massa gammla chassin , men dock så nya att dom är budget modellen med skit plåten ingen riktig, blandat crap som man fan knäcker med en arm. men gillar din seriöst gjort, me like ^^

Visa signatur

-- === pLatinum === --

Permalänk
Medlem

Hade varit ännu fetare om loggan lyste grönt, men det lär va svårt att fixa ^^ sjukt snyggt ändå, 10p