Permalänk
Medlem

Burnout paradise PsNames

Tja skaffade burnout paradise (Ps3)i går 499kr på elgiganten.Kul som fan.Skulle villja ha lite folk o smacha från sweclockers så adda mig daswede och skriv gärna era ps namn här så jag kan adda er

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem

Köpte också detta spel igår. Klarade 1% på ett par timmar. Såklart mycket större än demot, och mycket mera att göra än jag hoppats på, dessutom finns det helt sjuka hopp. Har hittat typ 10 Superjumps av 50 där några fick mig att helt tappa hakan!

Hoppas flera här skaffar detta spel, måste träna lite dock innan jag kör online!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Har vi inte redan en Psn namn tråd?

Iaf, köpte detta och rådiggar det, mitt psn namn är Banan

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Inaktiv

Kanske gör ett köp snart, får se. Gillade demot i alla fall och denna typen av bilspel har jag alltid älskat. Spelade en hel del Burnout på PS2 och är det så stort som du säger fredag så rockar det jue!

Permalänk
Medlem

Även jag har skaffat Burnout på PS3. Helt underbart spel.
Mitt psn-namn är Patashnic.

Måste träna lite nu och låsa upp lite fler roliga bilar.

Btw, elgiganten har bra pris på spelet, 499:-.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Inaktiv

Jag köpte det igår!

PSN: wickedkman

Låt oss rajsa!

Permalänk
Medlem

kan man spela split screen i det? eller är det bara över internet?

Permalänk
Medlem

PSN: Drahgo

Skicka meddelande via PSN om ni ska lira ikväll. Jag är på hela natten.

Visa signatur

Burk #1: P8Z68-V PRO | i7 2600k@2.4 | Corsair Twin2x 6400C4 DDR2 2048 | XFX 8800 GTS 320 MB | Stockfläkt | Seagate 320 GB | Hiper 580 W Type M | Burk #2: X38-DQ6 | Q6600@2.4 | Corsair Twin2x 6400C4 DDR2 4096 | XFX 8800GTX XXX | Corsair HX 620W | Samsung Syncmaster 245B

PSN: Drahgo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundan
kan man spela split screen i det? eller är det bara över internet?

Ingen split screen, 2-8 spelare över nätet är det som gäller.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Har vi inte redan en Psn namn tråd?

Denna e ju för spelet bara.

Funderar på att köpa detta. Ni som har spelet, är det mycket trafik och så? Tyckte inte demot var så jättebra direkt.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Jag köpte det igår!

PSN: wickedkman

Låt oss rajsa!

Har du spelat något idag runt kl17? Tror jag körde mot dig då nämligen. Inte helt säker dock.

Mitt PSN namn är Kurisumasu

Visa signatur

PSN: Kurisumasu

Permalänk
Inaktiv

köper när det finns under 499 kr!