Microsoft delar ut pengar

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
Min flickvän fick det där och det var tydligen en advokat som hade skrivet en del i mailet , med mycket stavfel så fatta direkt att det va skitsnack . och tror inte snik gates delar ut fett med cash heller är det mailet från 1999 ?

Gates delar ut fett med cash, men inte till någon som skickar vidare e-mails sådär.

Jag blir tokig på sånt, totalvägrar att delta varesig det kom på e-post, msn, icq eller mobil.

Jag har för mig jag läste någon artikeln om Bill, han hade en liten avdelning som gick igenom alla hans e-mail för att sortera ut det viktiga.
Har för mig det är billg@microsoft.com, så har du något riktigt viktigt så drar du iväg ett e-mail.
Men han kanske har resignat den nu när han slutat på Microsoft.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HasseAro
Alakai lär dig läsa jag svarade "Ursprungligen inskrivet av Knashatt 29 Juni 2007 " inte ditt inlägg.

Knashatt,
2 per har tagit till sig det? De lär bli lurade av nästa "nya" kedjebrev imorgon så okunniga som de är. Kanske din kallelse, varna folk om kedjebrev. Skicka ut din avhandlingar till alla mailadresser du får tag på.

Får visst skriva det igen...

2 personer som har skickat kedjebrev i flera år har tagit till sig detta.
Dom har inte skickat ett kedjebrev sen 29 Juni 2007.
Dom har skickat mail tillbaka och fattat varför dom inte ska sicka mer.
Dessa 2 känner jag, ena är min mellesta syster och den andra är en polare.

Vet inte varför du är så satans negativ. Men det är väl den nya andan här på Sweclockers...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Klart man uppfattas som negativ av en som tror han kan förändra världen =P
Jag är bara realistisk, men kul att du lyckats övertyga nån att något som kedjebrev är idiotiskt. De är oftast omöjliga att övertala då de oftast tror på tomten och mumintroll.