Dustin - Julklappstråden 2008

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Ingen leverans idag och imorn jobbar inte posten (och antagligen inte dustin heller)

SUCK

instämmer SUCK. . får vänta ännu mer... hoppas de spaar de bästa till sist så man får valuta för tiden=)=)

fortfarande restn

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

2

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandstorm
Du glömde att jag pajjade min mobil också, w910i

Tog av skyddsplasten och då funkade touchscreenen igen, jävla märkligt fel. Någon annan som fått samma problem?

edit:

"var det skärmen lr touchen som upphörde att fungera?"

Knapparna fungerar i övrigt, och utan skyddsplasten fungerar touchscreenen. Har provat resetta den men det är ju inte själva felet..

Haha, Är nog det problemet jag har med min nu också, måste testa pilla lös skyddet.
Har testat resetta och ta ut batteriet flera gånger, blev lite irriterad då jag just hade låst telefonen innan jag satt på skyddet.

Återkommer när jag pillat bort det

Edit: Jäkla pill, vill ju inte sabba skärmen..

Edit 2: Det funkar nu Så styggt! Bra av HP att skicka med ett skydd som är för tjockt eller vad nu felet är

Visa signatur

<Insert datorsystem here when you have strength to do it>

Permalänk
Citat:

Du glömde att jag pajjade min mobil också, w910i

Tog av skyddsplasten och då funkade touchscreenen igen, jävla märkligt fel. Någon annan som fått samma problem?

edit:

"var det skärmen lr touchen som upphörde att fungera?"

Knapparna fungerar i övrigt, och utan skyddsplasten fungerar touchscreenen. Har provat resetta den men det är ju inte själva felet..

Ingår den där skyddsplasten lr?
På min Ipaq 214 (inte en julklapp, har köpt den själv:P) har jag en skyddsplast som jag köpt hos Kjell o co, och det fungerar mycket bra utan att touchen krånglar.

Permalänk

ja skyddsplasten ingår i lådan för att just skydda skärmen... men så fort den åker på så kan man inte använda touchscreendelen så den är värdelös... bra jobbat HP

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag fick min klapp idag, tyvärr blev det som jag gissade ett norton pack...
Jag kör ubuntu så det är inte helt optimalt, men jag är glad ändå för gratis är aldrig fel

Ifall det är någon som känner för att byta mot något roligare så tveka inte att skicka ett PM

Permalänk

Hämtade min julklapp igår och det blev Need for Speed: Most Wanted till PC - förvisso inte på min önskelista, men jag är glad att jag fick något alls.

Den vägde 0.2 kg.

Kan tänka mig att byta om någon är intresserad.

Visa signatur

Solo per far rumore.

Permalänk

oj, mja då kanske de är inne på sparlåga då ^^ supermario tshirt here i come!

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk

Är det tillverkargaranti på alla julklapparna? Antar att Dustin inte tar hand om garantiärenden om de gett bort saker.. eller?

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Fick HP telefonen. 0.9kg

Permalänk
Medlem
Citat:

Är det tillverkargaranti på alla julklapparna? Antar att Dustin inte tar hand om garantiärenden om de gett bort saker.. eller?

Tillverkargaranti som vanligt, reklamationsrätt som vanligt också då det inte spelar någon roll om du köpt varorna eller fått de till skänks på detta vis ändå. Du gjorde det trots allt som en vanlig order bara att köpesumman var 0kr.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Flickvännen fick en Harmony 525 i ett paket på 0.7kg, jag har inte fått min ännu.

PS. Hej Bogg!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Dem tog bort min order!

Permalänk
Avstängd

Hörde samma a en kompis , kul.

Orka bry sig mera.

Permalänk
Medlem

hihihihi! jippi!

Permalänk
Medlem

Min order är kvar!!

Hitils iaf, hoppas jag får den.
Jag blir nästan ledsen annars :/

Kämpade rätt hårt...

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Min svärmors order ligger kvar än så länge, kanske de rensar upp lite och bara låter de som har köpt andra saker förut ha kvar sin julklapp. Hon har iaf köpt en LCD TV och lite andra prylar för 15.000 iaf..

Faan va surt om de tar bort julklapparna för endel samtidigt som några andra fått tex 3 telefoner....

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem

Min order ligger kvar, än så länge...
Har inte handlat ngt i år, däremot är kontot inte nystartat, handlade på det -05...

Permalänk
Medlem

Dustin suger, Elgiganten är bäst!

Permalänk
Inaktiv

Min julklapp är fortfarande restnoterad.

Permalänk
Medlem

Min är restnoterad med, förhoppningsvis kommer alla fuskare osv. åka ut.

Visa signatur

Min otroligt innehållsrika sida: http://www.bubben.nu | http://www.ip6.se

Permalänk

Fan ta dem om de plockar bort julklapparna......

Min ligger fortfarande på restn så jag hoppas på det bästa..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Citat:

Övrigt
Fakta- och prisuppgifter lämnas med reservation för tryckfel, leverantörers prishöjningar, ev. oriktigt angivna tekniska specifikationer m.m. samt för slutförsäljning.

Alla namn, beteckningar m.m. som förekommer på Dustin home AB:s hemsida är i förekommande fall registrerade varumärken.

De uppgifter som lämnas härigenom utgör och manifesterar inte någon utfästelse om användbarhet, lämplighet, garanti mm annat än där så är direkt angivet.

Dustin home AB förbehåller sig rätten till ändring av all information, inklusive - men ej begränsat till, -priser, tekniska specifikationer och produkterbjudanden utan föregående avisering.

Härigenom publicerade fakta- och prisuppgifter, dokument, grafik mm kan innehålla tekniska och/eller grafiska och typografiska fel. Dustin home AB friskriver sig från allt an svar vad gäller varje sådan information såväl som annan refererad information och/eller dokument inom eller länkad till denna publikation.

Vid eventuell tvist följer Dustin home AB Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.

Aktuella erbjudanden gäller så länge lagret räcker, om inget annat anges.

Alla produkter Dustin home AB säljer kan användas i Sverige.

Jaja, man kan ju hoppas iaf

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

restn här med.

Permalänk
Medlem

Min order ligger kvar men är fortfarande restnoterad.
Jag har handlat för över 10K i år och tog den legit, enda personen som fick någon klapp i hushållet också.

Permalänk

Det är ju inte så att de skrivit fel angående julklapparna eftersom folk har fått.. men sedan går det ju inte klaga eftersom det är gratis.. och skulle de va så, så kommer säker det varsin fin t-shirt till alla..

så det ända är väl att gå och hoppas på det bästa...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lyckat att man satt uppe med polare och hade tankarna på annat håll.
Skulle ju varit fint att få en klapp, men man klarar sig. Åren går ju hyfsat snabbt nu :S

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

Tror nog att Dustin har gjort så gott dom kan.

Förvisso synd om det stämmer att vissa blir utan julklapp pga fuskare, men det är ju inte riktigt Dustins fel, även om dom kanske kunde prioriterat dem som varit kunder längre än 1 dag. Lätt att vara efterklok
De trodde väl att man inte skulle kunna fuska, och därför inte prioriterade. Blir att tänka på till nästa gång ifall de, trots allt gnäll, kommer att ha julklappsutdelning även då.

Tack Dustin!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spaps
Tror nog att Dustin har gjort så gott dom kan.

Förvisso synd om det stämmer att vissa blir utan julklapp pga fuskare, men det är ju inte riktigt Dustins fel, även om dom kanske kunde prioriterat dem som varit kunder längre än 1 dag. Lätt att vara efterklok
De trodde väl att man inte skulle kunna fuska, och därför inte prioriterade. Blir att tänka på till nästa gång ifall de, trots allt gnäll, kommer att ha julklappsutdelning även då.

Tack Dustin!

Hur vet du det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ke84
Min är restnoterad med, förhoppningsvis kommer alla fuskare osv. åka ut.

Nej, sluta önsketänka. Bara att inse att det är som det alltid har varit. Fusk lönar sig i detta fallet.

Fick ett USB-minne, 0.2 kg. Helt ok för mig

Permalänk
Medlem

Min order är som tur kvar, menmen har inte så höga förhoppningar om att få nåt (även om man är en trogen kund hos DH).
Tråkigt att fusk ska löna sig även hos ett bra företag som DH, men sådan är världen vi lever i och ja det gör ingen större nytta att gråta över spilld mjölk.

Gratulationer på er hederliga människor som i alla fall fick en julklapp!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo