Dustin - Julklappstråden 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s
Asså hp ipaq 614c suger, jag försökte koppla mobilen till datorn men det verka inte fungera ringde till hp och en seg kille sa att jag borde ominstallera datorn? låter det rimligt? testade bärbardatorn, händer inget där heller!:S

Och om den SUGER? Du fick ju den GRATIS! Right?

Iallfall testa att reseta telefonen om du inte gjort det, reset knappen ligger nere vid usb:n

När jag ändå är på G tänkte jag fråga om någon vet hur man får fram samtalslistan på telefonen?

Peace

Permalänk
Medlem

Min ligger fortfarande restnoterad.

Citat:

Hej Jonas!
Jag har ytterligare en fråga, vad händer med min julklapp med
ordernummer ******** den står som restnoterad och har gjort det så
länge jag kan minnas. De flesta verkar ha fått sina nu, eller hur
ligger det till?
o<:)

Vh

Citat:

Hej,

Den är på G. Vi återkommer så snart vi har leveransbesked.

Vänliga hälsningar
Marlene Ahlenius

Dustin AB
Webgruppen / Backoffice

Finns lite hopp kvar?

Citerar ett mail som någon på flashback fått

Citat:

Hej Patrik.

Ursäkta dröjesmålet. Det stämmer som du skriver att vi för närvarande
undersöker fusket som skett under julklappsutdelningen, och att det är
därför ett antal leveranser har senarelagts.

Vi har konsulterat juridisk hjälp och det ser ut som att fusket kan falla under
följande stycke i försäljningsvillkoren.

Eventuell reproduktion eller vidaredistribution av programvaran som inte
överensstämmer med villkoren i licensavtalet är förbjuden enligt tillämplig
lag och kan medföra straff- och skadeståndsansvar.
Eventuella överträdelser kommer att beivras.

Då våran hemsida som är en produkt av våran programvara som ligger på
vår server har manipulerats för att kunna lägga julklappen i kundkorgen
kommer vi att vidta åtgärder mot de som fuskat och ännu inte fått sin
julklapp levererad. De som fuskat och fått sin julklapp kan vi tyvärr inte
göra någonting åt.

Vi har i vår databas tidstämplar då julklappen lagts i kundkorgen, och är
det inte inom de få sekunder varje timma som julklappen funnits tillgänglig
blir ordern annulerad och polisanmälan kommer eventuellt att skickas ifall
vara juridiker anser det vara hållbart.

Vänliga hälsningar
<namn etc>

www.dustin.se
www.dustinhome.se

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Näru,du var snabbare!

Permalänk
Medlem

Vet inte om man skall tro på det där påstådda mejlet,,

Tveksam ännu så länge !

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Ah, se där! Nu är min klapp skickad, jag som nästan hade gett upp hoppet.
Jag tog den i 09:15 vågen och den har legat restnoterad fram tills nu om det spelar någon roll. Hoppas att ni andra som tog eran ärligt också får era till slut.

Permalänk
Medlem

Såg också en på FB som fått sin ändrad till leverans, så kanske var det där hotfulla mejlet med snack om juridiska åtgärder bara bs...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

Jag har med fått min skickad nu.. äntligen, nu får man vänta på vilken vikt det blir och se om det fanns några fina klappar kvar=)

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Fick mitt skickat nu med, men förväntningarna är inte så höga att det blir något fint

Permalänk
Medlem

Min har ändrats till "antal för leverans: 1" från "restnoterad: 1" så får hoppas på ett mejl snart! Bara hoppas det blir något trevligt...

EDIT:
Skickad, väntar på vikt.

Permalänk
Medlem

Japp min är ändrad med Hurra

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

min är också skickat , återkommer med vikt

Permalänk

Perfect dark zero 360 spel.....suck ja som har ps3
Någon som vill byta?
Aja gratis e gott ! 0,3kg

Visa signatur

ris är nyttigt för hälsan

Permalänk
Medlem

Börjar nästan kännas lite planerat detta.. Ingen kommer att få sitt paket innan måndag

Får se vad vikten säger.. Är det något tungt så är jag 100% säker på att detta med förseningar etc var planerat från allra första början

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orio
Japp min är ändrad med Hurra

Min med!
Mind H5!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Yes min är också skickad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orio
Japp min är ändrad med Hurra

Samma här Hoppas de hinner skicka den idag.

EDIT: Nu är min order äntligen påväg! Återkommer med vikt etc

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Varför är min borttagen?

Permalänk
Medlem

Yes!!!
Skickad!!!
Tack snälla Dustin, vad det än är!!

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Medlem

skickad här med

Visa signatur

Min otroligt innehållsrika sida: http://www.bubben.nu | http://www.ip6.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spaps
Börjar nästan kännas lite planerat detta.. Ingen kommer att få sitt paket innan måndag

Får se vad vikten säger.. Är det något tungt så är jag 100% säker på att detta med förseningar etc var planerat från allra första början

Vad får dig till att tro det?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus ROG Strix Z270H | EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC | Corsair Vengeance LPX 32GB 3000MHz | Corsair HX 650W

Permalänk
Medlem

Mina två sista paket är skickade :D. Tack Dustin och god fortsättning alla!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b-george
Varför är min borttagen?

Därför att du fuskade

Citat:

Mina två sista paket är skickade . Tack Dustin och god fortsättning alla!

Jaha, hur många beställde du då? >: (

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Även min har skickats nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Därför att du fuskade

Jaha, hur många beställde du då? >: (

5st, syrran fick en mobil, flickvännen å hennes familj fick en laserpekare å hörlurar, morsan och jag har inte fått våra ännu så väntar med spänning nu :D.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b-george
Varför är min borttagen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Därför att du fuskade

Inte nödvändigtvis. Säg inte nåt du inte vet någonting om. Tydligen har dustin råkat ta bort en del ordrar av misstag.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Avstängd

Här har ni i alla fall en riktigt mail

hur fan kollar man hur mycket den väger? Har skriver in kollid på posten men ser inget ang det.

Brukar inte beställa speciellt ofta på internet utan beställer och hämtar i butik. kommer jag få något sms eller lapp hem när jag kan hämta ut den elleR?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Du får ett SMS om du kryssade i att du ville ha det, annars får du en avi i brevlådan.

Vikten finns på Postens hemsida när du söker på ditt id senare idag när de tagit in paketet på terminalen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
Inte nödvändigtvis. Säg inte nåt du inte vet någonting om. Tydligen har dustin råkat ta bort en del ordrar av misstag.

Det är väl självklart att dom inte klantar sig och tar bort ordrar av misstag, enligt FB så har de som fuskat fått sina ordrar borttagna, iaf av vad jag har läst.

Citat:

5st, syrran fick en mobil, flickvännen å hennes familj fick en laserpekare å hörlurar, morsan och jag har inte fått våra ännu så väntar med spänning nu .

Jaha, det var ju shysst att du inte behöll dom själv då

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Mitt paket gick också iväg idag. Har inga större förväntningar på innehållet dock men vi får se.

Permalänk
Medlem

Ska bli kul att se om de bara slängde iväg en bunt USB-minnen/Xbox 360-spel (från 2005)/T-Shirts för att bli av med alla ordrar eller om de samlade ihop lika schysta grejer som har kommit i "första omgången".