Permalänk
Avstängd

Välja ny nätdel

Min nätdel paja.

önskemål:
Hög finish
550-600 W
Modular kablar
Relativt tyst

Som det lutar åt nu står det mellan dessa
Nätdelar

Många säger Corsair men varför?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lolight
Min nätdel paja.

önskemål:
Hög finish
550-600 W
Modular kablar
Relativt tyst

Som det lutar åt nu står det mellan dessa
Nätdelar

Många säger Corsair men varför?

Varför inte Corsair?
Nä men det är Seasonic som tillverkar dom flesta av deras modeller och dom är ledande samt håller hög kvalité, 5års garanti, tysta, bra pris jämfört med andra bra märken på marknaden tex Silverstone och Be-Quiet.

Något av dom 3 första hade jag satsat på, sen är det upp till dig hur mkt du vill lägga för i princip lika bra agg, Be-Quiet drar nog det längsta strået överlag men kostar också ett par hundra över CM och Corsair.

Permalänk
Medlem

Du borde även lägga till Antec NeoPower 550W och Seasonic S12-II 550W i listan...

Corsair är mkt bra kvalite och Seasonic eller CWT byggda vilka är bra OEM tillverkare.. och så är dom prisvärda och kommer med 5års garanti!

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Avstängd

Ny nätdel beställd, det blev Be-Quiet Dark Power 550W.
Det var den snygga lacken som sålde den.

tack för råden