Counter Strike Source Problem

Permalänk
Medlem

Counter Strike Source Problem

Hej
Vad är detta som kommer upp när jag ska starta mitt Source? Det började för ett par dagar sen utan att jag har gjort ett enda dugg. Hur kommer man vidare?

maxplayers set to 32
Heap: 256.00 Mb
Parsed 359 text messages
Couldn't find custom font file 'resource/HL2EP2.ttf'
Couldn't find custom font file 'materials/vgui/fonts/buttons_32.vbf'
execing config.cfg
Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar dsp_dist_max in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar dsp_dist_min in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar r_ambientfraction in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
2 CPUs (1 physical), Frequency: 3.2 Ghz, Features: GenuineIntel SSE SSE2 MMX RDTSC CMOV FCMOV
execing valve.rc

Permalänk

skriv lite mer om vad problemet är, händer det när du ska in på en server, eller när du startar spelet, eller...

berätta mer så kanske du får ett bra svar

Visa signatur

Intel Core i5 8400 2.8 GHz 9MB | Corsair Vengeance LPX Red DDR4 3200MHz 2x8GB | MSI GeForce RTX 2070 GAMING Z | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | Crucial MX300 750GB | Cooler Master Hyper 212 LED | Cooler Master V700 | NZXT H440W Silent Ultra New Edition Black/Red Window

Permalänk
Medlem

Det kommer upp en consol när jag startar upp spelet där detta står. Men jag KAN klicka på avbryt och gå in en server för att spela.
Men jag förstår intemeningen med cosolen som kommer upp?

Permalänk
Medlem

så är det för mig med, men det är inte direkt ett problem för mig. Har alltid varit så sen jag fixade så consolen kom upp automatiskt när jag startar CSS.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jomest
Hej
Vad är detta som kommer upp när jag ska starta mitt Source? Det började för ett par dagar sen utan att jag har gjort ett enda dugg. Hur kommer man vidare?

maxplayers set to 32
Heap: 256.00 Mb
Parsed 359 text messages
Couldn't find custom font file 'resource/HL2EP2.ttf'
Couldn't find custom font file 'materials/vgui/fonts/buttons_32.vbf'
execing config.cfg
Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar dsp_dist_max in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar dsp_dist_min in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar r_ambientfraction in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
2 CPUs (1 physical), Frequency: 3.2 Ghz, Features: GenuineIntel SSE SSE2 MMX RDTSC CMOV FCMOV
execing valve.rc

Exakt det där kommer upp för mig med. Det är ingenting farligt eller att oroa sig för. Det är bara startup-processen för CSS. Det kommer alltid att stå sådär men det är bara att spela på.

Visa signatur

teh winnarz!!!!11

Permalänk
Medlem

Ok...
Tack för alla svar, med saken är ju den att detta fenomen började för två dagar sedan. Har spelat i ca. 1 år och aldrig sett consolen tidigare.
Men som sagt var får väl leva med consol rutan och spela vidare.

Permalänk

högerklicka på Cs:s (på My games listan i steam)och kolla om någon skrivit i något i Launch options

skulle kunna tro att det står -console där men det kommer inte dit av sig självt så antingen ljuger du när du säger du inte gjort något eller så har någon spelat cs på din dator och använt consolen

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows