Permalänk
Medlem

Läste precis att de kickat sit DEV team: http://ve3d.ign.com/articles/news/48427/Americas-Army-Develop...

Får se om det fixar sig eller om vi får köra med alla buggar.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas ochså dom fixar alla buggar snart och så att man kan klara trainings å grejjer. :/ frustrerande att det inte ska funka jue

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fabola
Jag hoppas ochså dom fixar alla buggar snart och så att man kan klara trainings å grejjer. :/ frustrerande att det inte ska funka jue

Igår kunde jag klara basic movement träningen, har en grön bock där nu. Försök igen?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Gjorde medic delen för ett par timmar sen men fortfarande har det inte uppdaterats. Igår var det lika med Weapon familiarization som senare idag hade uppdaterats när jag hade klarat allt och fått Expert rank. Allt sparas men det visas inte om det inte gått ett visst antal timmar. Så jag lär vänta tills Medic skiten har uppdaterats innan jag kan köra MOUT. -.-

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

mitt spel hänger sig bra man trycker på nåt med träningen att göra så jag laddar ner spelet igen

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Läste precis att de kickat sit DEV team: http://ve3d.ign.com/articles/news/48427/Americas-Army-Develop...

Får se om det fixar sig eller om vi får köra med alla buggar.

Vad beror detta på? Någon som vet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Umarrion
mitt spel hänger sig bra man trycker på nåt med träningen att göra så jag laddar ner spelet igen

Mitt spel har börjat göra samma sak, så fort jag trycker på deploy så hänger det sig. Har startat om steam osv. fast det är samma sak... Säg till om det funkar efter att du laddat ner det igen.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Vad beror detta på? Någon som vet?

Allt som är sagt: "US Army budget cut."
Och det kom som en riktig överraskning!

Spelet i sig är, tro det eller ej, rätt så väl fungerande, så alla (nästan) problem är relaterade till auth.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

funkade inte alls att ladda ner spelet igen tänker inte försöka starta spelet förren det blivit patchat nu

Permalänk
Medlem

det var ca. 400000 som ville ladda ner från steam, det fungerade inte riktigt bra, lite det samma med auth, lite väl många anslutningar samtidigt, lite DDOS över det.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Den nya patchen fixade ingenting för mig. Fastnar fortfarande när jag ska gå med i multiplayer eller träning.

Permalänk
Medlem

detta står det i patchen:
Updates to America's Army 3 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

America's Army 3

Removed apparent lag caused by other players entering or leaving a server

Improved start of round spawn issues

Resolved problem with training results not saving

Improved communication with Authentication server

Eliminated freezing up when moving from one training mission to another

Cleared up hesitation during training missions

Significantly reduce number of authentication transactions between player and Authentication server

Solved achievements save and display problems

Improved Login communication with Authentication server

Improved player statistics tracking for better accuracy

Improved overall performance

har startat om steam och ska pröva nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kunde spela basic marksman fick 35/40 sen när jag tryckte på continue så frös spelet och nu funkar ingenting längre och mina stats på basic marksman försvann.

Permalänk

Vart jag än trycker för att komma till ett uppdrag så fryser spelet och jag måste ctrl + alt + del stänga av spelet. Riktigt synd Verkar som att många fler som har samma problem på andra forum.

Hoppas att det fixas snart

Permalänk
Medlem

Man blir lite trött på att man måste köra om träningsuppdragen för att de inte lyckas sparas...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Inaktiv

"Game currently unaviable", är det bara jag som inte kan köra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marabou
Vart jag än trycker för att komma till ett uppdrag så fryser spelet och jag måste ctrl + alt + del stänga av spelet. Riktigt synd Verkar som att många fler som har samma problem på andra forum.

Hoppas att det fixas snart

exakt så är det för mig

Permalänk
Medlem

Om ni inte vet om det så kan man testa all banor i offline mode. Bara välj play offline/multiplayer/localization och sen välj bana där.

Då kan man även testa alla vapen och add-ons. Inga snipers tyvärr

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Skiten hänger sig för mig med nu, vet inte om Windows 7 har med något att göra.

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Medlem

fick mina achievements för basic marksman men det går fortfarande inte göra några nya uppdrag eller gå med i multiplayer kanske problem med vista

Permalänk
Medlem

Ne Grasfer, det är bara ett grymt buggigt spel, verkligen knappt spelbart.
Får hoppas att dom kommer pumpa ut patcher nu annars har dom verkligen kastat pengar i sjön.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Om ni inte vet om det så kan man testa all banor i offline mode. Bara välj play offline/multiplayer/localization och sen välj bana där.

Då kan man även testa alla vapen och add-ons. Inga snipers tyvärr

Alla vapen och addons? hur gör man då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Om ni inte vet om det så kan man testa all banor i offline mode. Bara välj play offline/multiplayer/localization och sen välj bana där.

Då kan man även testa alla vapen och add-ons. Inga snipers tyvärr

blir ingen skillnad spelet fryser endå

Permalänk
Medlem

Spelet fryser inte för mig, klarat all grundläggande träning nu, men skiten går ju fan inte att få in på multiplayer. Får upp listan, går in på en server, den börjar ladda banan, sen blir det vanlig laddningsskärm, sen blir det svart, sen är man tillbaka och får se sin jacket i huvudmenyn. Jävla skitspel.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Spelet fastnar för mig i första träningen.
När jag ska gå fram och börja träningen så fryser skiten D:

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Om spelet fryser så testa med att bara vänta lite. Det är förmodligen att den försöker kontakta auth servern och spara din data. Jag upptäckte detta då jag själv trodde att spelet frusit först med fortsatte om man väntade.

Sedan tar det också någon/några timmar innan det uppdateras när man klarat en del av träningen. Så vänta lite sedan kan man göra nästa del. Tycker det är skit att authservern ska vara så seg så att hela spelet blir segt.

Permalänk
Medlem

Min polare hade också problem med att spelet frös hela tiden. Så han installerade det på sin bärbara och där fungerade det. Inte Auth då men allt annat.

"Alla vapen och addons? hur gör man då?"

Gå in på banan och plocka upp rosmenyn, välj player cheats, weapons och fortsätt därifrån. Hur du får upp rosmenyn står under controls.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Allt verkar funka för mig, dock tycker jag vapnen är löjlig accuracy.. Stod med SAW i ett fönster å kunde inte träffa en snubbe som stod typ 50m längre bort HELT STILL.. Jag körde med iron sights å bursta han typ tio ggr, sen vände han sig om å sköt mig..

Sen, vad är poängen med träningen? Jag gjorde ingen basic för SAW men kunde ändå köra med den.. Får den bättre aim om jag gör basic training för allt eller vadå?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk

Tur för er, ni kan ju iallfall spela. För mig så fryser spelet varje gång jag trycker igång en träning eller går in på multiplayer, vilket är lite tråkigt.

Permalänk

Nu har det fungerat lite bättre för mig, kan vara för att på AA3s forum skrev dom att alla skulle sluta köra träningar, för att det var det som fuckade upp auth'en.

Jag kan säga att om du spelar på en bra server med bra ping så är det knappt alls laggigt/buggigt. En sak som "Liemann" skrev är att ibland så kan man stå 5 meter ifrån varandra och spraya utan att träffa ett skit... Det är grymt mkt lättare i Arma tex.