Permalänk
Medlem

Intressant iaktagelse. Pöbeln med ohämmat behov att hävda sig på TS bekostnad verkar själva sakna den nivå av självinsikt som efterfrågas.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CHCHC
Jag får väl ta och tacka för alla svar. Och lämnar härmed tråden.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Kan ju vara så att bordet har blivit utslitet och ger mer reflektioner nu än förut?
Annars så har ju inte någon av mina möss klarat av glansiga material, även vissa sängkläder klarar den inte av att åka på.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

Men stäng tråden

detta va det dummaste jag läst på flera veckor!!

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

En riktig mus i ett förhållande fungerar ungefär som hans problem fast tvärtom..
I början är den glänsig och funkar över allt, men efter ett år är den torr och funkar enbart i sängen

Visa signatur

Amiga 1200 /Blizzard 1230 Mk-IV 32meg /60GB HD/

Permalänk
Medlem

Jag har en Logitech G7 lasermus och hade förut en musmatta bestående av en glaskiva med en glansig sida och en frostad sida. På den frostade sidan funkade musen utmärkt men på den glansiga sidan funkade den mycket dåligt.

Slutsats = Inget fel på din mus.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr.Mabuse
Intressant iaktagelse. Pöbeln med ohämmat behov att hävda sig på TS bekostnad verkar själva sakna den nivå av självinsikt som efterfrågas.

Indeed. Låser därför tråden.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion