Energi Drycker - Bästa sorten? mm

Permalänk
Medlem

Lista gärna var dryckerna går att på tag på (hälst stockholms innerstad men åtkomligt via SL är ok). Wild Dragon, magic, Darkdog har jag aldrig sett.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk

Smakade en grön rockstar för någon dag sen, var rätt god. Är väl någon blandning mellan äppeljuice och energidryck

Permalänk

Annars är enbart koffeinpiller och öl en bra kombination så man slipper sockret.
Gäller att man inte överdoserar bara, runt 800mg är gränsfall för vad jag kan äta i en omgång utan att kallsvettas i en halvtimma. Troligen inte speciellt bra att äta de doserna hemma på vardagar, jag käkar det som substitut för annat uppiggande om man ska till ut.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

kick up red berries eller gold berries är de som gäller för tillfället.

Visa signatur

/Danne

Permalänk

Red Bull.
Monster är nog värst, man kan ju lika gärna dricka en parfymflaska.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

Efter att ha jobbat natt i 5 år så är Burn den enda energi-dryck som fortförande ger effekt. Den är överlägsen. Löjligt mycket socker dock.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Monster Mixxd är god tycker jag, men den finns nog inte i Sverige. Sedan minns jag 2 stycken som jag drack i Kanada förra året, vet inte vad dom hette, AMP eller nått.
Men av dom som finns i Sverige är det nog Burn.

EDIT: Efter lite googlande har man hittat att den goda var en Lost Energy, och den andra var en AMP Energy.

Permalänk
Medlem

eXtreme Cola av Premier, nu när Jolt Cola knappt existerar längre. Så är det bra med en kopia.

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem

Mad Crocs 50cl gillade jag starkt, lite som Shark. Den köpte jag på K-market i Finland. Sen kunde jag inte låta bli att köpa Lamborghini drycken http://www.lamborghini-energy.com/Files/Filer/wallpaper/lambo... på Prisma, blir till att dricka den om någon dag.

Sen har Battery alltid varit en favorit.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

bah Franks är juh en solklar vinnare! Alla andra smakar juh i princip likadant! Monster är bara helt vidrig! Rockstar går ann, men Franks är fortfarande vinnaren!

EDIT

Skrivet av Rich:

Magic är i särklass den godaste. Finns den fortfarande att köpa?

Hur kunde jag glöma den! den är juh ÄNNU godare än Franks, om den finns någonstans så måste jag nästan dit ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Efter att ha jobbat natt i 5 år så är Burn den enda energi-dryck som fortförande ger effekt. Den är överlägsen. Löjligt mycket socker dock.

Om det är socker man är rädd för ska man inte dricka Rockstar iaf.
Worst Energy Drink | Eat This, Not That
Grymt mycket socker i den.

Permalänk
Medlem

Monster ripper MUMS

Good tropisk mjuk smak, perfekt söt. Bra att dom är stora Snygg burk. Dock väldigt dyr.

8,5/10

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

gillar red bull men den är inge bra med astma medicin hjärtklappning som fan får jag..

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaMupp:

Helt klart god! lite lite smak av extratuggummi, låter inte så gott men den är najjs!

Visa signatur

Citera så får du svar :)