Permalänk
Medlem

MSN Röj-flaggor

Hej!

Jag undrar om det finns något program som förutspår vad som finns var i MSN Röj-flaggor. Att t.ex. en "karta" visar var alla flaggor befinner sig.

I sådant fall, vart hittar jag programmet?

Tack!

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns en praktisk hemsida för sådana frågor.
Let me google that for you

Tre första träffarna... exempelvis

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem

Du har inte svarat på min fråga, men tack ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FasEtt:

Du har inte svarat på min fråga..

Är du seriös??

Visa signatur

I´m not a complete idiot. Some parts are missing.

Permalänk
Medlem

Googla efter 'MSN röj' ger inte mycket, däremot ger 'MS minesweeper cheat' desto mer.
Fanns fusk till tidigare MS röj, men inte nu längre. Windows Minesweeper Cheats

Visst borde det vara möjligt att läsa av minnet som MS röj använder, men att program går in i andra programs privata minnesområden räknas nog som virusliknande aktivitet.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hardware guy:

Googla efter 'MSN röj' ger inte mycket, däremot ger 'MS minesweeper cheat' desto mer.
Fanns fusk till tidigare MS röj, men inte nu längre. Windows Minesweeper Cheats

Visst borde det vara möjligt att läsa av minnet som MS röj använder, men att program går in i andra programs privata minnesområden räknas nog som virusliknande aktivitet.

Ja fast jag tror det finns ett spel som Mine sweeper inbyggt i MSN som kalas just MSN röj ;).

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem
Skrivet av FasEtt:

Hej!

Jag undrar om det finns något program som förutspår vad som finns var i MSN Röj-flaggor. Att t.ex. en "karta" visar var alla flaggor befinner sig.

I sådant fall, vart hittar jag programmet?

Tack!

Va fan! Kan du inte ens spela det spelet utan att fuska? Vart är världen på väg?

Permalänk
Medlem

Visst kan jag spela det utan fusk. Det är inte så att spelet inte fungerar utan fusk om du trodde det.

Efter att ha letat så hittade jag tillslut en video på Youtube, det var ett skript till Messenger Plus! som fungerade som en karta som visar vart alla flaggor befinner sig. För att ge denna tråd en mening så svarar jag på mitt eget inlägg:

Windows Live Messenger Röj-flaggor fusk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Det finns en praktisk hemsida för sådana frågor.
Let me google that for you

Tre första träffarna... exempelvis

Andra resultatet ger bra svar på frågan. Speciellt första svaret i tråden tycker jag om.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FasEtt:

Visst kan jag spela det utan fusk. Det är inte så att spelet inte fungerar utan fusk om du trodde det.

Efter att ha letat så hittade jag tillslut en video på Youtube, det var ett skript till Messenger Plus! som fungerade som en karta som visar vart alla flaggor befinner sig. För att ge denna tråd en mening så svarar jag på mitt eget inlägg:

Windows Live Messenger Röj-flaggor fusk

Ja tyckte inte tråden haden någon meninga fast vi fick "svaret"

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.