Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Minsc S2:

Hej CDON.

Har det blivit rådande praxis att ni annullerar beställda och betalda ordrar utan att berätta detta för kunden, samt utan att berätta varför ni annullerar ordern?

Den 24:e maj beställde jag en del komponenter från diverse återförsäljare då jag skulle hjälpa en kompis att uppgradera sin dator.
Från er beställde jag en Western Digital 2TB Caviar Black.

Jag kontrollerade att allt som beställdes fanns i lager, och under veckan har min mobil plingat ett flertal gånger med meddelanden från posten, och idag tänkte jag bygga ihop den.

Åker till posten och hämtar ut ett flertal paket från 3 olika återförsäljare, och upptäcker att HDD:n jag beställde från er saknas. Märkligt tänkte jag, varan fanns i lager och den borde ha nått mig på 5 vardagar (jag hade fått för mig att jag även fått ett SMS där det stod att paketet från er också var levererat, men i efterhand så insåg jag att jag hade fel) så jag kontrollerar när jag kommer hem.

Går in på er hemsida och kontrollerar ordern: "Status: Annullerad".
Inget budskap om varför, och inget missat mail där ni berättar att ni har annullerat ordern heller.
Samtidigt så hade jag fått orderbekräftelse och rabattkod...
Pengarna drogs också från mitt konto, och det tog flera dagar innan de återbetalades.
Sagda HDD fanns och finns fortfarande i lager hos er.

Visst, nu får jag till en viss del skylla mig själv att jag inte kontrollerade mer noggrant vilka paket som hade kommit till utlämningsstället, (jag skyller på att jag blev förvirrad pga. antalet SMS jag fått gällande leveranser) men faktum kvarstår att ni annullerade min order utan att höra av er och utan att berätta varför.

Illa skött CDON, illa skött...

Hej,

Nej, vi ska alltid meddela kund vid annullerade ordrar. Vill du skicka ditt kund- och ordernummer i PM, så ska jag undersöka om och när det skickades mail till dig.

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Ledsen för sent svar. Har varit på mässa.

Vi hade tekniska problem med våra digitala produkter vid tillfället du lade din order som gjorde att många av våra priser blev helt fel samt att inga produktnycklar kunde skickas ut. Samtliga kunder som blivit berörda av problemet ska ha blivit kontaktade via mail angående detta och så också till dig enligt vårt system. Vi ber än en gång om ursäkt om det inträffade.

Vänligen
CDON.cCOM

Jag har inte blivit kontaktad eller fått några pengar återbetalda, annars hade jag (givetvis) inte skrivit dessa inlägg. Har du öht läst det jag skrivit?

Med tanke på er och nu din hantering i ärendet så har ni härmed förlorat en kund. Tack och lov finns det fortfarande andra företag i Sverige som är intresserade av ett gott bemötande gentemot sina kunder.

Bra kundbemötande handlar om mer än att le mot kunderna, man måste och veta vad man säljer och ta ansvar när något går fel samt även att lyssna på vad kunden har att säga.

Kan även säga att jag har ytterligare ett spel köpt under denna period. Inga svar, inga mail, inga pengar åter där heller, så ditt svar ekar extra ihåligt.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Felaktiga lagersaldon och dåliga rutiner när det kommer till att kontrollera så att mail med (viktig) information verkligen har skickats ut till kunderna.

Varför har CDON så mycket problem med detta när andra större ÅF inte alls har det i samma utsträckning?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Hur lång tid brukar det ta innan ni i regel får iväg ordrar?
Vill inte säga att jag väntat länge, endast en arbetsdag men jag hittar ingen info om hur lång det kan tänkas ta från det att ordern är lagd tills det att den är skickad.

Update:
Den är nu skickad
Är van vid att uppdateringen kommer tidigare men det är inget som helst problem.
Låter posten vara kvar utifall någon framtida köpare har samma fundering!

P.S
Ni borde uppdatera erat system, ett "Beställ före XX:00 så skickars ordern samma dag" vore perfekt.

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | GeForce RTX 5090 | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Pro 16" | Apple M1 Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Varför har CDON så mycket problem med detta när andra större ÅF inte alls har det i samma utsträckning?

Större? Inte för att vara petig, eller så, men CDON är bland de största aktörerna på den svenska marknaden. Numera heter de "Qliro Group AB" snarare än "CDON Group AB" Men man omsätter fortfarande över 3 miljarder årligen, Har runt 130 anställda, och driver 9-10 webshoppar under sitt paraply.
Jag skulle säga att du ställer din fråga fel. Hur kan CDON ha så piss kass värdelös kundhantering att fel som det här överhuvudtaget kan inträffa, när de är så stora. Det är helt enkelt inte acceptabelt. Vi snackar inte om en liten skitrörelse i ett hörn av ett garage i det lokala villakvarteret. Jämför med SweClockers lilla gullegris, Inet. Runt 65 anställda, omsätter runt en halv miljard. Butiker, och näthandel.
CDON är inte på något sätt en liten aktör. De SKA kunna det här. Allt annat är inte bara dåligt, utan skamligt.

Som jag nämnde tidigare har jag dock inte haft några problem själv, men det här är definitivt märkligt. Vågar man misstänka att någons spam-filter påverkat kommunikationerna? Det ursäktar inte att man inte gjort utbetalningarna, eller nya påstötningar, om man inte fått någon kontakt. Och det är svårt, för att inte säga omöjligt vems sida spam-skyddet har filtrerat bort kommunikationerna, om det är det som är felet.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Större? Inte för att vara petig, eller så, men CDON är bland de största aktörerna på den svenska marknaden. Numera heter de "Qliro Group AB" snarare än "CDON Group AB" Men man omsätter fortfarande över 3 miljarder årligen, Har runt 130 anställda, och driver 9-10 webshoppar under sitt paraply.
Jag skulle säga att du ställer din fråga fel. Hur kan CDON ha så piss kass värdelös kundhantering att fel som det här överhuvudtaget kan inträffa, när de är så stora. Det är helt enkelt inte acceptabelt. Vi snackar inte om en liten skitrörelse i ett hörn av ett garage i det lokala villakvarteret. Jämför med SweClockers lilla gullegris, Inet. Runt 65 anställda, omsätter runt en halv miljard. Butiker, och näthandel.
CDON är inte på något sätt en liten aktör. De SKA kunna det här. Allt annat är inte bara dåligt, utan skamligt.

Som jag nämnde tidigare har jag dock inte haft några problem själv, men det här är definitivt märkligt. Vågar man misstänka att någons spam-filter påverkat kommunikationerna? Det ursäktar inte att man inte gjort utbetalningarna, eller nya påstötningar, om man inte fått någon kontakt. Och det är svårt, för att inte säga omöjligt vems sida spam-skyddet har filtrerat bort kommunikationerna, om det är det som är felet.
B!

Tänker du på mitt ärende så finns det knappast några ursäkter med spamfilter heller då jag även chattat 3 gånger där jag blivit lovad påstötningar till "spelavdelningen" och initialt fick jag också mail (efter första chatten) om att de tagit emot ärendet. Därefter (nu snart en månad) så har det varit tyst som i graven. CDONs service har ofta varit dålig, men det som hänt nu får inte hända och jag har därför tröttnat. När Josefin skötte kundkontakten i den här tråden skedde en uppryckning, men det räckte inte alltid ändå, en människa kan inte ensamt vända CDON. Dessutom så har hon slutat och det kan man förstå. Vilken ordningsam människa vill jobba där det är kaos, om man inte blir extra motiverad, på ett eller annat sätt? Lönerna lär inte vara högst i branschen.

Sista ljudet från spelavdelningen den 13/5, via mail, ingen spärrad adress:

"Hej,

Tack för ditt mail.
Spelavdelningen återkommer så snart dom har läst frågan

Med vänliga hälsningar

********"

Sista chatten 25/5:

CDON: Dessvärre kan jag inte hjälpa dig med detta ärende men jag gör som så att jag skapar ett ärende och ser till att du blir kontaktad så fort som möjligt via mail.

Jag: Det finns ju redan ett ärende! Jag har fått två mail från er spelavdelning där de lovar att åerkomma, men gör inte det

CDON: Jag förstår! Jag gör som så att jag skickar dem en påminnelse.

Jag: Ok, gör det. Om jag inte hört något på fredag så måste jag gå vidare. Det kan omöjligen vara ok att sälja något och sedan inte leverera, och samtidigt inte höra av sig trots löften.

CDON: Förstår det, beklagar verkligen väntetiden

Jag: Tack så länge i vilket fall, inte ditt fel.

Dold text

Varför att jag skriver två mail från spelavdelningen är därför att jag fick just det, i stort sett samtidigt. Antagligen första killen i chatten som skickade dubbelt.

Detta gäller alltså bara ett av spelen men det finns två spelköp under denna perioden och båda ligger fortfarande gröna och aktuella i orderhistoriken, vilket det inte hade gjort om CDON nu strukit och återbetalat som de påstår. Det hade också varit enkelt att konstatera för den som skrev senaste svaret i tråden, men som tydligen valde ett klipp-och-klistra-svar istället. Ena spelet fattas i nerladdningslistan men det andra finns med, dock utan nyckel, men det är inte heller släppt än vad jag vet.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

Jag har inte blivit kontaktad eller fått några pengar återbetalda, annars hade jag (givetvis) inte skrivit dessa inlägg. Har du öht läst det jag skrivit?

Med tanke på er och nu din hantering i ärendet så har ni härmed förlorat en kund. Tack och lov finns det fortfarande andra företag i Sverige som är intresserade av ett gott bemötande gentemot sina kunder.

Bra kundbemötande handlar om mer än att le mot kunderna, man måste och veta vad man säljer och ta ansvar när något går fel samt även att lyssna på vad kunden har att säga.

Kan även säga att jag har ytterligare ett spel köpt under denna period. Inga svar, inga mail, inga pengar åter där heller, så ditt svar ekar extra ihåligt.

Hej! Om du inte fått mailet så ber vi om ursäkt för bristande information. Det är såklart viktig att sån här information når de drabbade. Vi har nu äntligen kunnat se till att du får dina pengar tillbaks så de kommer finnas på ditt konto inom 3-5 bankdagar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej CDON!

Sett att ni börjat med sommarrea nu, trevligt. Tänkte passa på att komma med lite förslag på saker jag vill ha rea på:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2551850 - Billigast på prisjakt nu är 729 kr inklusive frakt. Jag är CDON+-kund kan man få den för 700 kr jämnt hos er tro?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2795002 - Billigast på prisjakt nu 1690 kr inklusive frakt. Med sommarrea kanske 1390 kr hos CDON?

Sedan undrar jag till sist om hårddisken på 3TB som ni rear just nu kanske kan gå ner ytterligare lite? 999 kr hade varit tagit direkt.
http://cdon.se/hemelektronik/western-digital/western-digital-...

Lär väl förmodligen inte gå igenom detta, men tänkte i alla fall försöka. Ha en trevlig sommar.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MrM3:

Hej CDON!

Sett att ni börjat med sommarrea nu, trevligt. Tänkte passa på att komma med lite förslag på saker jag vill ha rea på:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2551850 - Billigast på prisjakt nu är 729 kr inklusive frakt. Jag är CDON+-kund kan man få den för 700 kr jämnt hos er tro?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2795002 - Billigast på prisjakt nu 1690 kr inklusive frakt. Med sommarrea kanske 1390 kr hos CDON?

Sedan undrar jag till sist om hårddisken på 3TB som ni rear just nu kanske kan gå ner ytterligare lite? 999 kr hade varit tagit direkt.
http://cdon.se/hemelektronik/western-digital/western-digital-...

Lär väl förmodligen inte gå igenom detta, men tänkte i alla fall försöka. Ha en trevlig sommar.

Hej,

Här hittar du både M800 för 1432 kr och G502 för 783 kr med kod: xYjdBmV3
http://cdon.se/sommarrea/dator_%26_kringutrustning/20%25_raba...

Tyvärr är det för tighta marginaler på hårddiskar, så 1199 kr är det bästa vi kan göra på den hårddisken.

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser att ni kör upp till 25% på vissa bildskärmar.
Kommer ni ha någon rabatt på U2412M?
Köpte en i höstas när den låg på 1890 och jag skulle gärna vilja ha en till

Permalänk
Medlem

Hej. Har ni någon uppgift när Ducky Shine4 White, MX Brown kommer in i lager igen?

http://cdon.se/hemelektronik/ducky/ducky-shine-4-mx-brown-mul...

Permalänk
Medlem

Varför kan ni inte skicka ett mail ang att saker och ting annulleras på ens order?!

frugan beställde 2 filmer....order skickas.
och nu visade sig att ena filmen är annullerad.

likaså försvunnen från hemsidan.
Men när jag pratade med er superbra (ironi) kundtjänst så var allt fin fint, inget jag behövde bry mig om då den filmen skulle komma in på lager och den skickas som planerat.

Nu finns den filmen på hemsidan, men vanlig DVD, fine, det duger...men nu åker jag på en frakt pga filmen kostar 99kr, å gränsen vid FF är 100kr.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hej!

Passade på att lägga en order här nu och slås av hur lite extra vi som har CDON+ egentligen får. Visst frakten får vi men i övrigt? Skulle det inte bli ändring på detta under året så det skulle bli mer lockande att behålla/förnya CDON+? Några enkla saker jag tycker man borde kunna ge till oss som är medlemmar är följande:

Längre tider på rabattcheckar, kanske upp till ett kvartal?
Dubbla summan på rabattcheckar, vanliga medlemmar får 50kr vi får 100kr osv.
Förtur på reaerbjudanden innan det publiceras publikt t.ex. via e-post.

Min poäng är att ska det kännas lönt att betala för CDON+ borde det ge lite bättre återbäring för oss som faktiskt gör det.

Trevlig sommar.

Permalänk
Medlem

Såg att ni hade en kampanj på R9 290X grafikkort nyligen, finns det några planer med att göra något liknande för GTX 970?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyde:

Såg att ni hade en kampanj på R9 290X grafikkort nyligen, finns det några planer med att göra något liknande för GTX 970?

Visst. Om 300 serien visar sig vara överlägsen, och man behöver sälja av 970 kort, annars först när nVidia släpper nästa serie kort.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

välkommen!! är en stor köpare av bluray filmer hos er. Därimot inte datorkomponenter. skulle säja jag är väldigt nöjd med er, Men skulle gärna få lite mer special erbjudanden via mitt cdon+ medlemskap det är lite snålt med erbjudanden där.

Permalänk
Medlem

sådär, fick svar ang min film...den har utgått.....
laseringen av filmen är......idag.

är skickligt att en film gick att beställa, och på releasedagen utgår.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Varför kan ni inte skicka ett mail ang att saker och ting annulleras på ens order?!

Du slapp iallafall att sitta och vänta på en HDD i 5 dagar, bara för att till slut inse att den hade blivit annullerad utan ett ord från CDON, precis när du tänkte bygga ihop en dator.

Börjar misstänka att det är mer regel än undantag att CDON "missar" att skicka ut viktig information till sina kunder.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Nej, vi ska alltid meddela kund vid annullerade ordrar. Vill du skicka ditt kund- och ordernummer i PM, så ska jag undersöka om och när det skickades mail till dig.

Vänligen,
CDON.COM

Även jag har varit med om att ej blivit meddelad när en vara blir anullerad vid tre tillfällen (dvs vid alla tillfällen som det har anullerats nåt) första fallet var för ca 1,5 år sedan, senaste var nyligen och den tredje var för 8-9 månader sedan.

Mailet har INTE gått till spamfoldern i min mail då jag tömmer den minst en gång dagligen (och det finns då ca 10-15 spammail i den) och kollar alltid igenom från vart det är skickat (vilket går fort då det är så lågt antal mail) innan jag tar bort nåt och ALDRIG sett ett CDON mail där.
ALLA andra CDON mail når fram till min inkorg utan problem.

Men för att alla kunder ska vara helt 100% säkra på att dessa mail kommer fram från vilken email adress skickas det från?

Jag tror att jag sällar mig med Multiman och slutar handla hos cdon för detta är en katastrof och absolut inget som är det minsta svårt att fixa till så att det funkar.
Och sen får jag se framöver om 6-12mån hur detta har lösts sig/inte lösts sig i tråden innan jag ens funderar på att handla igen.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej CDON.
Kommer downloadkeys till Batman Arkham Knight idag? Jag kollade under mitt konto men har fortfarande inte fått någon nyckel.

Permalänk

Tjena CDON!

Såg att jag hade fel postnummer på mitt konto. Behöver jag ta kontakt med posten eller kan ni hjälpa mig att ändra det? Paketet har skickats

//David

Visa signatur

Asus z77 v lx 2 1055| Intel 3570k |Sapphire hd7950 3gb|
h60 kylare|Antec p183 V3|NZXT Sentry 2 LCD Fan Control 5,25" Bay|
OCZ AGILITY 3 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC |QPAD MK-50 PRO| MS 3.0 | + filt och saft

Permalänk
Medlem
Skrivet av davey2kay:

Såg att jag hade fel postnummer på mitt konto. Behöver jag ta kontakt med posten eller kan ni hjälpa mig att ändra det? Paketet har skickats

Ändra det på deras hemsida till nästa gång. Stämmer övrig information i den adressen som hamnat på paketen så kommer posten lösa det. Men det tar säkert lite extra tid.
Postnumret är en "genväg" till rätt adress när paketet sorteras, hamnar det på fel ställe konstaterar de att det inte finns en sådan adress i det området, och sen sorteras det om, manuellt. Men då kan det redan ha åkt till det postnummerområdet, och blir därför senare.
B!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Hej!

Passade på att lägga en order här nu och slås av hur lite extra vi som har CDON+ egentligen får. Visst frakten får vi men i övrigt? Skulle det inte bli ändring på detta under året så det skulle bli mer lockande att behålla/förnya CDON+? Några enkla saker jag tycker man borde kunna ge till oss som är medlemmar är följande:

Längre tider på rabattcheckar, kanske upp till ett kvartal?
Dubbla summan på rabattcheckar, vanliga medlemmar får 50kr vi får 100kr osv.
Förtur på reaerbjudanden innan det publiceras publikt t.ex. via e-post.

Min poäng är att ska det kännas lönt att betala för CDON+ borde det ge lite bättre återbäring för oss som faktiskt gör det.

Trevlig sommar.

Har gått från att beställa mycket till knappt något alls. Tror inte jag förlänger till ett tredje år.

Permalänk
Proffsmoddare

Hej CDON!

Kommer ni plocka in Klipsch RP-serie? Exempelvis RP-150M och RP-160M?

/Tim

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Hej Cdon!

Jag undrar lite hur ni tänker med leveranstider. Jag beställde lagervara 08.56 i fredags. Under varan står det klart och tydligt att den finns i lager med 1-3 dagars leveranstid.

Nu är det tisdag eftermiddag och paketet är fortfarande inte skickat och enda svaret jag får är "vi har mycket att göra", kan ni berätta hur det är mitt problem? Då får ni vänligt skriva ut det på sidorna vid beställning "vi har problem att leverera i tid", och ta bort 1-3 dagar. Det är ju ej korrekt mot mig som kund med felaktig information.

Permalänk
Hedersmedlem

CDON fortsätter missköta sina kundkontakter.

Jag har en order som lades 13/5 men som fortfarande varken har levererats, annullerats eller återbetalats.

Senaste turen är från 23/6 som när jag kontaktade kundtjänst, likt tidigare, påstår att alla blivit informerade om att priset var fel och ordern strukits. Idag, 30/6, dvs 47 dagar senare har inget av detta ännu skett!

CDONs kundtjänst tycker tydligen att det är helt ok att stryka en order efter fyrtio dagar, som gått igenom, är betald och fortfarande ligger som en aktiv order. Oavsett, trots den påtvingade strykningen och löftena om återbetalning har fortfarande inga pengar kommit åter och ordern är fortfarande aktiv och grön. En order alltså, som legat betald men olevererad sedan 2015-05-13.

Det borde finnas en bortre gräns för hur sent ordrar får strykas efter att de godkänts om enda anledningen är ett för lågt pris (enligt företaget). Vad tycker ni andra? Är det ok att något du beställt stryks efter 1,5 månad trots att artikeln finns kvar i sortimentet?

Vad som hänt med CDON vet jag inte, men det är inte vackert.

20150705: Eftersom det fortfarande inte kommit pengar åter eller order annullerats så tittade jag på ordern idag och såg att det nu faktiskt fanns två stycken Steam-koder, där det tidigare var tomma fält. Alltså är dessa härmed aktiverade och jag anser ordern genomförd till fullo, utan möjlighet till ånger från CDON. Detta ärende är avslutat från min sida.

Grammatik + tillägg + avslut
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Konsten att "ta bort" användarkonton, CDON-style: Lägg till 123 framför e-postadressen:

Antar att jag fortfarande kommer finnas med nästa gång ni läcker databasen.

Tips till nästa gång ni "tar bort" konton är att logga ut användaren.

Permalänk
Cdon.com

@ducedo: Hejsan!

Bilden du visar ser märklig ut då det inte ska gå att logga in när kontot är avslutat så något måste ha gått snett. Jag skickar ett PM till dig då vi gärna vill se närmre på detta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, har nyligt köpt Johan Falk filmboxar (1-6 och 7-12) på bluray. Har sett första och andra filmer och har märkt att kvalitén varierar från scen till scen. Oftast är den super skarp fast under vissa scener så blir bilden grumlig och grynig.
Kan det vara något fabrikations fel på skivorna jag har fått eller är kvalitén så på filmerna?

Är inte så pass dåligt att jag vill reklamera dom men om det är fel på just mina skivor så byter jag gärna mot nya!

Mvh Mats

Vill tillägga att det bara var ett fåtal scener i film ett och två som var grumliga, resten av filmerna jag har sett har alla varit av bra kvalite!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Att bilden är grynig har inget att göra med fysiska skivan. Det är dålig kvalite på filmproduktionen i sådana fall. Föreslår att du tar frågan här istället då CDON inte kan hjälpa dig. http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=284669