Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Nytt Call of Duty?

Tjenare,
jag snacka precis med en polare på jobbet och han berättade för min stora glädje att ett nytt Call of Duty skulle komma ut mycket snart.

Vet ni vad det heter och har ni någon aning om när det kommer till PC och PS3 i Sverige? Han trodde det skulle komma ut väldigt snart i USA.

Fingrarna darrar när jag tänker på att få spela ett nytt COD!

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Hört talas om en liten "sak" som kallas google? Och ja, release snart. Samma utvecklarae som CoD WaW men i "modern" setting. Dedikerade servers, mod tools etc är redan bekräftat för PC. Med andra ord det som MW2 skulle ha varit men så episkt misslyckades med.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem

Tack för filmen! Spelet ser hur bra ut som helst! Vet ni när det kommer till oss i Sverige? PC och PS3?

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av valsen:

Tack för filmen! Spelet ser hur bra ut som helst! Vet ni när det kommer till oss i Sverige? PC och PS3?

Det släpps samtidigt över hela världen skulle jag tro

"Call of Duty: Black Ops will be released on November 9th, 2010. It's said to "introduce fans to the elite world of Black Ops." Call of Duty: World at War studio Treyarch is developing the game. "

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Sök innan du skapar en ny tråd.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.