Mavbook Pro 2010 15" - Väsk/Hardshell/något i den stilen-hjälp.

Permalänk

Mavbook Pro 2010 15" - Väsk/Hardshell/något i den stilen-hjälp.

Hej, jag vistas i ett hem med mycket katter och vill inte få massa repor på ovansidan av min MBP.

Jag letar efter något i den här stilen:

Den skall gärna vara rätt hård, så jag kan frakta den i en väska utan att den skadas också!

Vet ni var man kan hitta en, i princip, skräddarsydd sådan för MBP av år 2010's modell?

Tack på förhand.

Om jag var otydlig så kan ni fråga mig mer!

Permalänk

är jag bakom flötet eller är det inte exakt samma formfaktor på skalet som på 2011? finns väldigt många väskor på apple.se. allt ifrån designer väsker till några skräddarsydda för 200kr.

Permalänk
Skrivet av thowsen:

är jag bakom flötet eller är det inte exakt samma formfaktor på skalet som på 2011? finns väldigt många väskor på apple.se. allt ifrån designer väsker till några skräddarsydda för 200kr.

Ska kolla upp det! Brukar ej vara inne på Apples egna shop.

Har någon egna erfarenheter?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Det där är rätt fint, men jag vet ej riktigt...

http://store.apple.com/se/product/H1148ZM/A?fnode=MTY1NDA2Ng&...
Finns det inga liknande sånahär, fast lite billigare?
Visserligen var den rätt fräsig.

Permalänk

Jag har ett Speck-fodral runt min mbp. Påminner mest om skalet till en mobiltelefon. Grym passform skyddar garanterat mot repor och fläckar. Finns att köpa lite varstans, tror jag köpte mitt på komplett. Bygger på datorns storlek ungefär två mm åt alla håll och går lätt ner i en väska. Kolla bild på hur det ser ut i mitt galleri (länk i sign).

Visa signatur

It´s-a me! Mario!