Visa signatur
Problem som har en lösning behöver man inte oroa sig över, problem som inte har någon lösning är det ingen idé att man oroar sig över. ^_^
Det är så att jag har en Logitech Formula Force GP, och tänkte köra lite Need For Speed, men jag får inte forcefeedbacken att fungera? Har installerat de senaste drivrutinerna, och jag vet att ratten inte kan vara sönder, för den har fungerat innan, dock är det ett tag sen jag använde den.
I spelet så står det att det finns forcefeedback och man kan ställa in massa inställningar, men det funkar inte, i programmet där man kan kalibrera ratten kan man ju trycka på olika knappar på ratten och och då spelas det upp ett ljud och ratten ska darra eller skaka med ljudet, så var det i alla fall innan, men nu verkar detta inte fungera?
Någon som vet eller har denna ratt och får det att fungera? Det konstiga är ju att den alltid har fungerat fram tills nu.
Allt annat på ratten fungerar, bara forcefeedbacken som inte vill sig.
Problem som har en lösning behöver man inte oroa sig över, problem som inte har någon lösning är det ingen idé att man oroar sig över. ^_^
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.