Silvertejp räddar koreanska internetsurfare

Permalänk
Medlem

Dustin är inte heller dåliga

http://www.dustinhome.se/dp_2960.aspx

Visa signatur

Dator som jag kan spela spel på

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

var faktiskt lite roligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Foliehatt måste vara ett bra substitut med!

http://bloggis.se/Bergatorparen/bilder/Foliehattar.jpg

Är inte dom för att hålla aliens borta ur ens huvud? XD

Gillar Razers tillskott i år XD
http://www.razerzone.com/venom/

EDIT: någon hann visst före :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BiterBas
Dustin är inte heller dåliga

http://www.dustinhome.se/dp_2960.aspx

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cpu_x1
dåligt skämt på koreanernas bekostnad..LAME

gäsp

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Medlem

Är det någon mer än mig som inte upplever någon märkbar prestandaförbättring men silvertejp?
Jag får det inte att fungera, vad gör jag för fel?

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yttox
Är det någon mer än mig som inte upplever någon märkbar prestandaförbättring men silvertejp?

du vet att det är 1 april idag lr ?

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abflex
Den var lite sämre än de tidigare, andra gånger han man ju nästan kunnat tro på aprilskämten.
Jag kommer ihåg wolverine-kablarna, de var coola.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Typhonos
Förra årets skämt med wolverine kabeln var ju mycket bättre, detta känns inte helt genomtänkt men visst bättre än inget alls.

Wolverine kabalarna var från 2008.
1. Vad var förra årets (går ej att öka ett specifikt datum på Sweclockers)?
2. Hur kan ni komma ihåg något sådant i 2 år?

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yttox

HAHA bäst XD
april april?

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

April April

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Glad påsk

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Haha asså bästa är ju att det är koreaner som kommit på det också, antagligen lättaste sättet att luras är ju att dra in dom för de kan ju göra precis vad som helst xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Vadå uppenbar?

Creds på din avatar! Haha

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Tyckte om Youtubes aprilskämt

Permalänk

Provade genast, hela kontoret sitter nu med silvertape OCH folie...Hur fort som helst, 4G släng dig i väggen....

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle2003

Förra årets var väl att sweclockers sammarbetade med antipiratbyrån eller ngt och att de lämmnade ut användares ip nummer har jag för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TonyTigern
Förra årets var väl att sweclockers sammarbetade med antipiratbyrån eller ngt och att de lämmnade ut användares ip nummer har jag för mig.

Jo det var det XD.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle2003

Underligt, vad var det förra året?
Jag kommer ihåg det för att det var genomtänkt och nyskapande och inte bara rent flams.

Razors aprilskämt var riktigt bra med väldigt passande med tanke på deras produktlinje.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

hehe. den här var ganska bra med tanke på det där med korvarna som var uppe för ett tag sen så blev aprilskämtet ganska relevant och troligt

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk

Jag läste hela och trodde faktiskt på det, tills jag kom på att det är första april!

Permalänk
Medlem

Jag gick först på det, tills jag såg kommentarerna haha.

Permalänk
Medlem

Lite komiskt att de skulle ta Korea, då det inte hade vart för konstigt om de hittar på något sådant här Förra årets skämt var lite bättre

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

Haha, dum som man är så går man ju på det också. Man fick sej ett gott skratt när man sen kollade komentarerna.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk

Haha, jag gick på det i början

Permalänk
Medlem

Förra årets gick jag på, tyvärr inte den här då jag redan var uppmärksammad på 1a april
Vill minnas att förra årets var något i stil med att viss ljud kunde öka prestandan på minnena. Så länkade de till RickRoll'd :/

Permalänk

Hittade inte skämtet från förra året men hittade en tråd på flashback där det står vad som stod i skämtet.

Citat:

Sweclockers.com
Med IPRED får rättighetsinnehavare möjlighet att identifiera fildelare. SweClockers inleder ett samarbete med Antipiratbyrån för att upptäcka regelbrott.

RekommenderasIdag träder den så kallade IPRED-lagen i kraft som ger rättighetsinnehavare möjlighet att identifiera illegala fildelare genom att begära ut personuppgifter från internetleverantörer. I SweClockers forum är det förbjudet att diskutera piratkopior, och nu tas nya krafttag för att stoppa regelbrotten.

I samband med lagändringen kommer SweClockers loggar över IP-adresser att samköras med Antipiratbyråns register över illegala fildelare. Användare som bryter mot reglerna och piratkopierar kan se fram emot en husrannsakan av polisen, följt av en varning i forumet.

Syftet med samarbetet är upprätthålla forumreglerna även utanför webbplatsen. SweClockers chefredaktör Andreas Dimestam ger följande kommentar.

Det finns flera fördelar med att använda paragraferna även utanför SweClockers. Regel § 2 skulle exempelvis kunna appliceras på arbetsplatser och skolor för att slippa svara på massa dumma frågor.

Forumreglerna kommer att uppdateras inom kort. Då införs även nya paragrafer som bland annat reglerar hur chips och knäckebröd får förtäras i samband med datoranvändande.

https://www.flashback.org/t883907

Permalänk

MEN SLUTA!

Jag provade, gud så pinsamt.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk

Skulle nog funka bättre med alutejp/folietejp hehe

Visa signatur

Citera för svar