Apple-tangentbord med bakgrundsbelysning

Permalänk
Medlem

Apple-tangentbord med bakgrundsbelysning

Tjabba Grabbs!

Jag undrar mest om någon av er vet något om det finns ett Apple tangentbord med backlit som på en lappe. Behöver ju inte vara något som apple själva gör utan menar mer om det finns något som är samma utformning (Kopia typ) men som kommer med backlit.

tackar på förhand!

Visa signatur

SweeZ

Permalänk
Medlem

Nja, inget apple tangentbord finns det med backlit, men de finns ju väldigt många andra tangentbord där ute som har det, som logitec bland annat har till sin gamer serie osv..Kolla prisjakt bara

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrtazz
Nja, inget apple tangentbord finns det med backlit, men de finns ju väldigt många andra tangentbord där ute som har det, som logitec bland annat har till sin gamer serie osv..Kolla prisjakt bara

aa men vill inte vara sånn. Vet att windows tangentbord funkar med mac har använt det i flera år tidigare men finns det några som har samma knapp uppsättning som mac?

Visa signatur

SweeZ

Permalänk
Medlem

Såg ett liknande det som apple säljer i kjell katalogen, såg dock inte om det var bakgrundsbelyst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Såg ett liknande det som apple säljer i kjell katalogen, såg dock inte om det var bakgrundsbelyst.

kollade på kjell.com men hittade inget om detta.

Visa signatur

SweeZ

Permalänk
Medlem

Detta Vet inte om det uppfyller kraven dock!

Permalänk
Medlem

Hade jag haft en windows dator hade jag köpt det direkt!
men det jag mest av allt skulle vilja ha så att jag slipper windows tangentbord till maccen är ju ett tangentbord i samma knapp layout som apples eget. Alltså med CMD knappen och allt sånt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Detta Vet inte om det uppfyller kraven dock!

Visa signatur

SweeZ