Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Cs-Filmer.....var?

Jo nu är det så här att jag har letat på många olika sidor men jag kan inte hitta det jag söker....... Det jag söker är cs-Filmer så t.ex Fragordie eller superplayers dessa filmer har jag letat efter i ett tag nu och jag kan inte hitta dom!

Är det någon som vet någon sida jag kan hitta dessa filmer på??

och det jag vill är att ladda hem dom!

Visa signatur

da soumilainen sällsynt men finns!

Permalänk
Permalänk
Avstängd

www.counter-strike.nu

Om du har en superplayers så står det i slutet var du kan ladda ner dom, annars finns ju gamla goa DC

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

#cs-movies.se lr .nu kanske det e..

Permalänk
Medlem

Just det DC det har jag inte tänkt på men på maffias hemsida kan man bara kolla på dom och jag ville ladda hem dom men tack i alla fall. Men då ska jag kolla på DC och hittar jag dom inte där så kommer jag tillbaka! Tack!

Visa signatur

da soumilainen sällsynt men finns!

Permalänk
Medlem

Om det är filmer som man kollar på online så kan man visst ladda ner dem omj man högerklickar och väljer "spara mål" eller vad det nu heter..
Och vill du ha Filmer så kan du ju hitta hur många som heldst på DC och Kazaa.

Visa signatur

Jag vet att du inte kan, men om du hade kunnat hur hade du gjort då?

Permalänk
Medlem

vet någon var jag akn ladda ner filmer av typ http://www.cscentral.com/fun/movies/ som finns här?? inga inspelningar från cs utan animerade?? och var kan jag ladda ner dessa filmer som e på sidan?? deras download funkar inte

Permalänk
Medlem

Feen det gick ju knapp at ladda ner någon film?? surt

Visa signatur

P4 3.2 Ghz | 2*512 Dual DDr II 533 Mhz | 200Gb Hdd sata II raid | GeForce 6800Gt

Permalänk
Medlem

ne jag sa ju det.
har någon en mirror till filmerna??

Permalänk
Medlem

I #cs-movies.se på Quakenet for jag maxhastighet (60kb/s) när jag drar från deras ftp iaf.

Permalänk
Medlem

Hej,

Såg att det är en gammal tråd redan, skriver här då istället för att starta en ny tråd. Jag har googlat runt nu ett par dagar men inte funnit någon fungerande länk till dom gamla SUPERPLAYERS filmerna eller till BEAR-ART´s MINIMOVIES filmer.

Har någon filmerna i sitt arkiv blir jag glad om jag kan få ta del av dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av palenque:

Hej,

Såg att det är en gammal tråd redan, skriver här då istället för att starta en ny tråd. Jag har googlat runt nu ett par dagar men inte funnit någon fungerande länk till dom gamla SUPERPLAYERS filmerna eller till BEAR-ART´s MINIMOVIES filmer.

Har någon filmerna i sitt arkiv blir jag glad om jag kan få ta del av dessa.

superplayers - Sökning på Goplay Där har du Superplayers filmerna. Bear Art kunde jag inte hitta.

Permalänk
Medlem

Tack, ska titta där.

BEAR-ART höll till på Swedish Maffia :: Home eller Swedish Maffia :: Home när det hette det sistnämnda. Han gjorde filmklipp med b.la Grims och 2easy när dom mötte kompaniet och Nordic Division på kartan de_prodigy, hade dom sparade för ett antal år sedan men ack vad man har bytt hårddiskar genom åren och tyvärr glömt att spara dom filmerna.

Dom är om jag inte minns fel väldigt välgjorda och ca 40 sek långa.

Någon måste bara ha dom....

EDIT:

Det var inte dom superplayers filmerna från Counter-Strike på den sidan.