Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Mitt shit!!

Här har ni mitt shit tänkte vissa vad jag har med tanke på att detta är världens bästa sida och att jag sitter här minst två timmar om dagen

Å-god

Mitt shit!!

Visa signatur

BenQ XL2411T AMD 8350 EVGA GTX 780 Crucial 32gb SSD Intel 250gb samt en EVO 250gb Nuforce dac3 Audio Technica ATH-M50

Permalänk
Avstängd

Lite bilder på insidan tack

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

Hur fan lägger man till bilder???

Visa signatur

BenQ XL2411T AMD 8350 EVGA GTX 780 Crucial 32gb SSD Intel 250gb samt en EVO 250gb Nuforce dac3 Audio Technica ATH-M50

Permalänk
Medlem
Skrivet av fuckers69:

Hur fan lägger man till bilder???

Du sitter här två timmar om dagen..

- Du kan inte ladda upp bilder
- Du vet inte hur folk hatar dessa gallerier..

snälla... du tillbringar kanske 2 minuter per dag.

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Skrivet av Rawet:

Du sitter här två timmar om dagen..

- Du kan inte ladda upp bilder
- Du vet inte hur folk hatar dessa gallerier..

snälla... du tillbringar kanske 2 minuter per dag.

Vill du något ??

Visa signatur

BenQ XL2411T AMD 8350 EVGA GTX 780 Crucial 32gb SSD Intel 250gb samt en EVO 250gb Nuforce dac3 Audio Technica ATH-M50

Permalänk

Shit vare ja..

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawet:

Du sitter här två timmar om dagen..

- Du kan inte ladda upp bilder
- Du vet inte hur folk hatar dessa gallerier..

snälla... du tillbringar kanske 2 minuter per dag.

Amen shit seriöst? Låt killen lägga ut va fan han vill! Så länge det har med datorer att göra så är det ok, värdelös kommentar asså... bättre att ge fan i att kommentera då!

Bra mkt bättre galleri än dom flesta här iaf!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Skrivet av onYYx:

Amen shit seriöst? Låt killen lägga ut va fan han vill! Så länge det har med datorer att göra så är det ok, värdelös kommentar asså... bättre att ge fan i att kommentera då!

Bra mkt bättre galleri än dom flesta här iaf!

Rawet har fortfarande rätt att säga vad han tycker och tänker även om han skulle tycka att galleriet är dåligt.

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

"Wd dual core 640GB" - Snabb sate?

Permalänk
Skrivet av Can0n:

"Wd dual core 640GB" - Snabb sate?

Stod så när jag köpte min 640gb black disk också, på netonnet.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Prova att använda lite punkter och kommatecken när du skriver. Det blir sjukt mycket behagligare för ögat då.

Permalänk

jag gillar din Freedom Gundam + M.E.T.O.R Wallpapper