Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

mitt lilla "LANburk" projekt

Tja

här är mitt lilla "LAN-projekt". tanken är att datorn ska användas mest till cs 1.6 och surfning, den ska vara billig och rätt så lätt med bra kylning osv. har en annan dator med, va för "setup" på den är föjande;

CPU: Amd Athlon x4 630
GPU: XFX HD5750 xxx
RAM: 3gb Corsair ddr3 1333Mhz
CHASSI: Antec 300
NÄTTAGG: Rasurbo Gaming 550w
HDD: 500gb Samsung Spinpoint + 200gb Seagate Barracuda
MODERKORT: Asus M4N68T

men den jag ska bygga ihop nu kommer det va följande i;

CPU: intel pentium 4 @ 3,2Ghz
GPU: XFX radeon HD 4650 1gb överklockad
RAM: 2gb ddr2 (hastighet okänt, ska ta reda på det sen när jag köper det av kompisen)
CHASSI: se bild, vet en namn.
NÄTTAGG: fps atx-250gft
HDD: okänt än så länge, får min brors gamla
MODERKORT: okänt än så länge (köper av en kompis)
ÖVRIGT: dvd-läsare. 1x80mm fläkt okänt märke, 2x120mm Scythe 120mm Ultra Kaze Fan, 3000rpm (med "vartvatalsregulator")

som sagt, är nöjd bara den klarar att maxa cs. kommer ha den som andra burk/surf/lätt tillgänglig lanburk då jag inte kommer orka koppla ut den andra hela tiden när man ska på LAN, eller bara ska på ett cs LAN så behövs ju inte den andra.

kommer uppdatera lite ibland, kanske nån gång i veckan. kommer film på hur den funkar och benchmark osv senare (ifall den funkar osv)

mitt lilla "LANburk" projekt

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Fan så mycket färgburkar du hade, du kanske lackar du annat också? Hade impuls färgat min cykel 5 gånger. ^^

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Fan så mycket färgburkar du hade, du kanske lackar du annat också? Hade impuls färgat min cykel 5 gånger. ^^

har en hel del ja lackar lite allt möjligt, allt från lite bil delar till dator chassin är bra att ha har typ;

40x vita
30x blå
30x röda
5x bruna
10x gröna
20x silver
5x orange
40x andra färger (typ blå med lite nyans av nån annan osv)

så har så det räcker till rätt många chassin framöver funderar på att lacka insidan av ett chassi för att se hur det blir

Visa signatur

dRft

Permalänk
Avstängd

Måla Chassn (Vi säger så va )

Med den samlingen så anntar jag att du även målar på annat

Permalänk
Skrivet av InluZion:

Måla Chassn (Vi säger så va )

Med den samlingen så anntar jag att du även målar på annat

haha, lovar dig att jag bara målar på chassin och lite bildelar jag vill fräsha upp

Visa signatur

dRft

Permalänk
Avstängd
Skrivet av effekthero:

haha, lovar dig att jag bara målar på chassin och lite bildelar jag vill fräsha upp

Hihi jaja vi säger så! (Skoja bara)

En trevlig samling iaf, hade inte haft något emot att haft den i min källare när natten faller in och det är dags att ge sig ut!

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att du har så många färgburkar? Fått nått restlager eller så?

Permalänk
Skrivet av InluZion:

Hihi jaja vi säger så! (Skoja bara)

En trevlig samling iaf, hade inte haft något emot att haft den i min källare när natten faller in och det är dags att ge sig ut!

haha

Skrivet av Infinity_90:

Hur kommer det sig att du har så många färgburkar? Fått nått restlager eller så?

våran granne jobbar på autoexperten och dom skulle göra sig av med dessa så jag fick dom (Y)

Visa signatur

dRft

Permalänk

graffare

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Skrivet av rafferaffe:

inge graffiti! fick dom på ett vilkor.. att jag inte klottra osv, det gör jag endast på dator chassin

Visa signatur

dRft

Permalänk
Avstängd

haha du vill inte bli av med några burkar vit?

Permalänk
Skrivet av og900turbo:

haha du vill inte bli av med några burkar vit?

nja, vill inte bli av med nån ;D

Visa signatur

dRft