Warmouse Meta med 18 knappar till försäljning

Permalänk
Medlem

Jag tycker det verkar vara intressant med många knappar sådär, däremot ser den väldigt plastig och dålig ut. Jag gillar den här placeringen av knappar bättre än Razor Naga. Skulle den komma i ergonomisk variant så skulle jag kunna tänka mig att köpa den. Gör en trådlös variant så är det ett bra alternativ till fjärrkontroll för htpc.

Att träffa rätt knapp ser inte jag som något helst problem.

Permalänk
Medlem

Razer Naga kombinerat med en 3d-mus är utan tvekan den trevligaste setupen jag testat när det kommer till CAD och det är förmodligen en sådan målgrupp som var tanken när musen togs fram.

Ritbräda i all ära men när det kommer till 2d/wireframe CAD så är musen så mycket mer funktionell.

Visa signatur

I7 980@4.4ghz, Asus 580, 12gb RAM, Asus rampage 3 extreme, Intel g2 160gb+6tb mekaniska diskar.

Permalänk
Medlem

Lite fiffigt måste jag säga, men den ser för liten ut för att de flesta skulle kunna nyttja knapparna, men se det som ett packe bifogade reservdelar, binda de åtta vänstra och åtta högra till vänster, respektive höger musklick, då kan du slita på den länge

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk

Visst ser den ut som en ful muterad mus men egentligen så tycker jag inte att det är en dum ide alls. Tror man kan få nytta av den efter ett tags användning både för gamers, designers eller för vanliga användare med.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk

teoretiskt sätt så borde man kunna arbeta säkert 5 gånger snabbare med den här musen....men den va då ful som stryk! XD

Permalänk
Medlem

Äsch... de har ju missat de tomma ytorna i fronten och på andra sidan. Det hade säkert fått plats ett 20-tal knappar till minst.
Och WOW! Vilken ergonomi. Hela musen utstrålar kvalité. Imponerande.

Ärligt talat: Sicken skitmus hahaha.

Permalänk
Medlem

konstigt att det inte är 170 knappar, så slipper man tangentbordet

Visa signatur

Ohoj Kapten!

Permalänk
Medlem

En i varje hand så kan man kasta ut tangentbordet!

Visa signatur

*L_A_N_N_Z_Y*

Permalänk

It's from hell !!! it's from hell !!!

Permalänk
Musikälskare

Hmm tillverkningskostnaden lär vara i princip 0 så köper 100+ pers går de med vinst

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ser inte så bekväm ut men jag skulle gärna testa den. Spelar mmo:s på två datorer ibland med en mus i varje hand vilket funkar någorlunda om man bara springer efter med en gubbe och healar den första...

Permalänk
Medlem

För mig är det obegripligt att Logitech inte släppt denna produkten till gamers,

3DCONNEXION SPACEEXPLORER USB - Avancerad 3D-navigering, - Produktinformation

Färga svart, släng på en blå lampa och döp om den till FraGaLizer. Samt kanske viktigast, sammarbeta med några spelutvecklare för att få stöd i spelen.

Permalänk
Medlem

Vart är stavmixern?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mev:

För mig är det obegripligt att Logitech inte släppt denna produkten till gamers,

3DCONNEXION SPACEEXPLORER USB - Avancerad 3D-navigering, - Produktinformation

Färga svart, släng på en blå lampa och döp om den till FraGaLizer. Samt kanske viktigast, sammarbeta med några spelutvecklare för att få stöd i spelen.

För den är helt värdelös till spel.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ish:

Vart är stavmixern?

Du menar strykjärnet?

Detta är en sån sak som man köper bara för att ha och titta på och få lite status x)

Permalänk

Vore det första april idag skulle jag skrattat >>

Visa signatur

EVGA G2 Supernova 750W, ... , 2x8GB Vengance, MSI GTX760 4GB Gaming Ed + GTX580 3GB Phantom (ej SLI).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

För den är helt värdelös till spel.

Därav att jag sa "Samt kanske viktigast, sammarbeta med några spelutvecklare för att få stöd i spelen."

Microsoft kan utveckla Natal för jag vet inte hur många miljoner men ingen kan inte utveckla stöd för en kontroll som skulle möjligöra steglösövergång från smyga, gå, springa, sprinta. Vinkla huvudet vänster/höger.

Permalänk
Medlem

En fråga. Varför sätta 20 knappar fram och inga alls på sidorna???