Erbjudanden på Steam

Permalänk
Avstängd

Jag ville ju ha Mount & Blade: Warband
Någon som vet om det är nytt erbjudande imorgon eller är detta sista?

Visa signatur

Asus M4A79XTD EVO DDR3 | AMD Phenom2 X4 955 3,2Ghz BE AM3 | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | XFX Radeon HD5770 1GB | 500GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA II | Corsair TX 650W 80+ | Antec Two Hundred | Optiarc AD-7240S DVD±RW Svart SATA | Windows 7 Home Premium 64-bit | BenQ TFT 24'' E2420HD

Permalänk

Kommer med all sannolikhet ett imorgon också

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Entusiast

om det är som i julas så kommer morgondagen bestå utav bästsäljarna från föregående dagar och inget nytt. detta är nog dom sista nya försäljningarna.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Firkraag:

om det är som i julas så kommer morgondagen bestå utav bästsäljarna från föregående dagar och inget nytt. detta är nog dom sista nya försäljningarna.

Misstänker det jag med.

Köpte precis Assassins Creed 2 och Call of Duty-paketen. Hade hoppats dessa sänktes ytterliggare men det verkar inte hända. Eventuellt köper jag BFBC2 imorgon, inte helt nöjd med prissättningen.

Permalänk

Blev Metro 2033 och Devil May Cry 4 för mig idag. Hoppas på nya erbjudanden i morgon så det inte blir som under julrean.

Permalänk
Medlem

Vilket spel ska jag köpa som är billigt imorn som inte kommer komma upp på någon rea men som ändå har ett rea pris?

Visa signatur
Permalänk

Jag tror nog att du får ge oss lite mer att gå på, folk tenderar nämligen att ha ganska så vitt skilda åsikter om vad som är ett bra spel och inte ;). Så för att kunna tipsa dig om bra köp kanske du kunde ge exempel på vad som är intressant och inte.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godn0ken:

Jag ville ju ha Mount & Blade: Warband
Någon som vet om det är nytt erbjudande imorgon eller är detta sista?

Jag ville också ha det, men vem är så dum så den köper gamla mount and blade när man får typ exakt samma spel + lite till när man får tag i warband? xD haha..

Föressten Swedbanks e-kort fungerar väl fortfarande inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Föressten Swedbanks e-kort fungerar väl fortfarande inte?

Mitt ekort fungerade utmärkt när jag köpte Borderlands + DLC i Fredags.
Testa och skapa ett nytt e-kort kanske?

Visa signatur

Det var enklare förr att skilja Asus moderkort åt:
Asus A7V -> Asus P5Q Pro -> Asus M4A88TD-V EVO/USB3

Permalänk
Entusiast

mitt e-kort fungerar inte heller på steam, men samma kort fungerade på biowares hemsida(dlc)..

det är ju problem i någons ände iaf

Visa signatur

Permalänk

Apropå e-kort brukar det fungera 50/50 för mig Ibland fungerar inte mitt vanliga VISA-kort till WoW/Steam, då gör jag e-kort, som ibland inte heller fungerar -.-' Sen hux flux kan det ena plötsligt fungera.

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa Metro 2033 för 17,49 euro.
Hittar det inte billigare på prisjakt så nu undrar jag om det är värt och köpa?
(känns lite som en dum fråga då det har fått bra betyg av massa olika recensenter)

Mitt datorsystem består av bl a:
q6600
ati 4870 1gb
4gb ramminnen 800mhz

Spelet verkar ha sjukt bra grafik och jag som är lite av en grafiknörd vill köra med så höga inställningar som möjligt utan att det laggar.
Vilka inställningar kan jag köra med ifall jag köper spelet?
Hoppas på att det fungerar bra med minst "medium-inställningar".

Permalänk
Medlem
Skrivet av iiZZii:

Funderar på att köpa Metro 2033 för 17,49 euro.
Hittar det inte billigare på prisjakt så nu undrar jag om det är värt och köpa?
(känns lite som en dum fråga då det har fått bra betyg av massa olika recensenter)

Mitt datorsystem består av bl a:
q6600
ati 4870 1gb
4gb ramminnen 800mhz

Spelet verkar ha sjukt bra grafik och jag som är lite av en grafiknörd vill köra med så höga inställningar som möjligt utan att det laggar.
Vilka inställningar kan jag köra med ifall jag köper spelet?
Hoppas på att det fungerar bra med minst "medium-inställningar".

Du behöver en jävla värstingdator för att njuta av Metro 2033, om du är någorlunda kräsen. Jag har testat spelet med 4870 (dock 512), samt sexkärnig amd och det var usel fps på vissa ställen (med bara 1280x1024 i upplösning). Detta var på medium grafik om jag inte minns fel.

Benchmarks:

Benchmark Results: Metro 2033 (DirectX 10/11) : GeForce GTX 480 And 470: From Fermi And GF100 To Actual Cards!

Metro 2033: Benchmarks with DirectX 11 and GPU Physx - Metro 2033, Graphics Card, Benchmark, DirectX 11, GPU-PhysX - PC Games Hardware

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

Jag körde Metro 2033 på High vill jag minnas, har en oklockad Q6600, 4 gb och ett GTX260, upplösningen är 1600x1200, det flöt på fint, blev lite varmt så där, men inget som sänkte prestandan vad jag märkte.

Just Cause 2, är det något att ha? Sitter och velar med mig själv om det är värt ett köp eller inte. Hur stort är det? Kan man tulta runt på ön där timme efter timme och hitta nya roliga saker att göra, som i Morrowind?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nandai:

Jag körde Metro 2033 på High vill jag minnas, har en oklockad Q6600, 4 gb och ett GTX260, upplösningen är 1600x1200, det flöt på fint, blev lite varmt så där, men inget som sänkte prestandan vad jag märkte.

Just Cause 2, är det något att ha? Sitter och velar med mig själv om det är värt ett köp eller inte. Hur stort är det? Kan man tulta runt på ön där timme efter timme och hitta nya roliga saker att göra, som i Morrowind?

Köpte precis Just Cause 2 själv efter testning av demot som jag blev frälst på. Nedladdningen var ca 3-4 GB. Har precis börjat spela missions så jag har inte så bra koll ännu, men det verkar riktigt kul "soo far".

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

mitt e-kort fungerar inte heller på steam, men samma kort fungerade på biowares hemsida(dlc)..

det är ju problem i någons ände iaf

Jag har samma problem. Det började 1 Juli, efter lite googlande verkar folk antyda att det skulle kunna vara någon ny säkerhetsåtgärd, läs:

Verified by Visa / MasterCard SecureCode

Hursomhelst, det fungerar utmärkt om jag köper spelen genom ClickAndBuy istället. Får la köra på det så länge.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Jag har samma problem. Det började 1 Juli, efter lite googlande verkar folk antyda att det skulle kunna vara någon ny säkerhetsåtgärd, läs:

Verified by Visa / MasterCard SecureCode

Hursomhelst, det fungerar utmärkt om jag köper spelen genom ClickAndBuy istället. Får la köra på det så länge.

Hmm, click and buy säger du?

-.- går ju inte få maztercard secure grejjen på Ekortet xD vafan tänker de på.. -.-

Permalänk
Medlem

Gött att Red faction guerilla kom upp igen då jag missade det sist. Och sen blev det även killing floor som jag ångrade att jag inte köpte sist

Visa signatur
Permalänk

Oh,Gta igen! YäsBox

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk
Medlem

Jag köpte Killing Floor igår. Det kändes bra att köpa Killing Floor igår. Idag är Killing Floor med på Steam-rean. Det känns helt plötsligt inte så bra att jag köpte Killing Floor igår. FML.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk

Någon som vet om SP: Double Agent funkar att köra med en X360 kontroll?

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk

Och om det här är sista uppdateringen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsson95:

Och om det här är sista uppdateringen?

Ja, och det är toppsäljarna från tidigare rabatter i veckan.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk

It's just you. Welcome to Steam is up.

Permalänk

Sammanlagt blev det Call of Duty paketet och Killing Floor. Bra rea för övrigt, hade dock redan många av spelen som var på rea.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte förstod varför World of Goo är så omtyckt av recensenter? När jag testade demot så verkar det vara mycket störiga fysikpussel. Förstår inte hur metascore kan vara 90 poäng. Själv skulle jag gett den en 5:a(av tio). 9/10 är ett nästintill felfritt spel som har några småfel.

EDIT: Går det att spela Co-op på en dator i Borderlands? En sitter med tangentbord och den andra med en 360-kontroll.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk

Har ett gästpass till Killing Floor om någon vill ha, släng iväg ett PM bara

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Larsson95:

Oh,Gta igen! YäsBox

Jag lyckades köpa GTA ett par timmar innan det fick rea. Fail på mig :(.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Larsson95:

Någon som vet om SP: Double Agent funkar att köra med en X360 kontroll?

Splinter Cell: DA?

Ja, jag lirade hela spelet med min 360 kontroll. mycket skönare än å lira med tangentbord och mus.

Visa signatur