Permalänk
Medlem

MW2 - Instant 70:S ?

Hej!

Spelade lite, och sen kom jag in på en server där man blev instant 70.. Kändes ju kul men nu undrar jag, kan bli bannad för det?

Vore ju kul att bli prestige 10

Permalänk
Medlem

jag har kommit in på några sådana och jag har inte blivit bannad iaf.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Blir du inte "nedgraderad" sen efteråt?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Tror inte det. Det har hänt mig två gånger också men jag tycker de e tråkigt när man inte får kämpa för sin level

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

Du kommer inte bli bannad, händer mig hela tiden dock bara med 4x exp på SnD och 50 meter hopp ^^ http://www.youtube.com/watch?v=cYAlOtE2ZvQ Kallas Console hack och låser då upp konsolen, sen om man blir host är man ju "servern" och då kan man ändra en hel del

Permalänk
Medlem

Rätt roligt var det iaf.. Finns det något sätt att komma in på en sådan igen?

Permalänk
Medlem

Hände mig igår, hade även precis prestigat för 4e gånger :/. Märkte inte det förrän jag tog första flaggan och då vare för sent redan.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Är det fortfarande rankat?
Får man den galna poängen som det ofta är på såna servrar?

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

Hände för mig förra veckan, Ground war på skidrow. Allt var lugnt innan det helt plötsligt stannade och det stod: "Waiting for server to change map", eller liknande. Sedan när man kom tillbaks in i spelet så poppade det upp en text där det stod "Earn your daily bonus exp!". Och ja, du behövde bara döda en fiende för att bli lvl 70...

Såg lite roligt ut i och för sig:
"Nickname123" has been promoted to Commander.
"Nickname432" has been promoted to Commander.
"Nickname959" has been promoted to Commander.
osv...

Visa signatur

Stationär: Intel i5 2500k, Corsair 8GB, XFX HD6870, Fractal Design Core 3000 Svart. Steelseries 6G V2, Ikari.
Bärbar: Lenovo x121e

Permalänk
Medlem

lol Fan vill komma in på en ^^

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man kommer in på sådana?

Permalänk
Medlem

Meh, det är ju inte roligt ju.

Man ska ju få kämpa lite, annars är det ju inget lattjo.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Mjo, men jag skulle inte ha något emot prestige 6-7 för att ha lite mer custom classes.

Permalänk
Medlem

Var också med om det, blev kvar på level 70. Finns guider på Internet hur man återställer sitt konto till level 0 vilket jag gjorde. Ända anledningen till att spela är ju att levla och få nya saker, inget roligt om man redan har allt.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Var också med om det, blev kvar på level 70. Finns guider på Internet hur man återställer sitt konto till level 0 vilket jag gjorde. Ända anledningen till att spela är ju att levla och få nya saker, inget roligt om man redan har allt.

Det var ju dumt, prestiga så går det bort, detta har hänt mig en gång, och min kusin 2 gnger. Dock var jag redan 65 så bara 5 lvlar då men men

EDIT: Jag har kommit in i flera SnD med mega hopp och 4x exp, och en gång en match där rösten i början sa "Search and destroy PRO" som i hq pro liksom xD inga bombsiter då, bara döda, rust också

Permalänk
Medlem

Mm som sagts ovan så tkr jag oxå det är roligare att levla själv, men kan inte påstå att jag inte har skapat ett par hackade servrar själv men bara på mitt crackade acc inte på mitt köpta...
För den som undrar så är kommandot scr_xpscale 100000...

Visa signatur

| CPU: i7 860 @ 4GHz | Moderkort: Asus P7P55D | GPU: R9 390X Tri-X | RAM: Crucial BallistiX 8gb |

| SSD: Samsung 840 Pro | HDD: WD 1TB Black | PSU: Corsair GS600 | Chassi: Bitfenix Shinobi XL |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AIIN:

Någon som vet hur man kommer in på sådana?

Du får väl hoppas på att hosten har satt igång det.. Finns ju inte direkt några flaggor för att se om det är igång eller inte.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Råkade ut för samma skit idag.. fan vad förbannad man blir..

Nån som har idéer? Har testat EAM men icke..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Råkade ut för samma skit idag.. fan vad förbannad man blir..

Nån som har idéer? Har testat EAM men icke..

Använd Playerstats Editor.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Använd Playerstats Editor.

Har letat efter den men inte hittat nåt ställe att ladda ner den från och registrera mig på halvsuspekta forum är väl inget val just nu..

Edit: ok, letde inte tillräckligt kanske

Edit2: Men hur i helvete ska jag komma ihåg allt :S:(...

Kan jag ladda in statsen? Allt PSE vill ha är ju playerstats.txt...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Har letat efter den men inte hittat nåt ställe att ladda ner den från och registrera mig på halvsuspekta forum är väl inget val just nu..

Edit: ok, letde inte tillräckligt kanske

Edit2: Men hur i helvete ska jag komma ihåg allt :S:(...

Kan jag ladda in statsen? Allt PSE vill ha är ju playerstats.txt...

Du kan ladda in dina stats från din egna playerstats.txt, (dock lär den ladda ditt prestige 10 ifall du blivit den ranken på en cp server) du kan göra en helt ny om du vill också.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Du kan ladda in dina stats från din egna playerstats.txt, (dock lär den ladda ditt prestige 10 ifall du blivit den ranken på en cp server) du kan göra en helt ny om du vill också.

Och vart hittas denna playerstats.txt ?
Finns inget i hela steammappen vad jag kan se

Att spela om är inget jag vill göra även om jag "måste"..

Förbannade piss...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Och vart hittas denna playerstats.txt ?

Finns inget i hela steammappen vad jag kan se

Du ska kunna exportera den ifrån spelet med EAM eller PSE.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Du ska kunna exportera den ifrån spelet med EAM eller PSE.

När jag använder EAM får jag bara massa skitfel och inget händer..

Ser inte vart/hur jag kan exportera denna fil om jag inte hittar den..

Ser heller inte vart jag kan ändra ranken..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

När jag använder EAM får jag bara massa skitfel och inget händer..

Ser inte vart/hur jag kan exportera denna fil om jag inte hittar den..

Ser heller inte vart jag kan ändra ranken..

Du får ändra Experience helt enkelt.
Prestige ser du ju vad det är dock.

Error får du för att du inte läst readmen, står att du ska ha MW2 igång (vara i main menu) och alt tabba och köra EAM och trycka Export så bör du få en .txt fil nånstans (troligen på skrivbordet eller där du har EAM) sedan ändrar du denna fil genom att öppna den med PSE och sedan importerar du den med EAM igen (med mw2 igång)

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Du får ändra Experience helt enkelt.
Prestige ser du ju vad det är dock.

Error får du för att du inte läst readmen, står att du ska ha MW2 igång (vara i main menu) och alt tabba och köra EAM och trycka Export så bör du få en .txt fil nånstans (troligen på skrivbordet eller där du har EAM) sedan ändrar du denna fil genom att öppna den med PSE och sedan importerar du den med EAM igen (med mw2 igång)

Ska pröva en gång till och se vad som händer

Edit: Får "Memory Error" när jag trycker på "export stats" och absolut inget mer händer.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Ska pröva en gång till och se vad som händer

Edit: Får "Memory Error" när jag trycker på "export stats" och absolut inget mer händer.

Har du startat MW2? Har du klickat på Play?

Annars vet jag inte!

Annars kan du prova göra en .txt fil som heter "playerstats" och öppna den i PSE och se ifall du kan ändra i den? Rekommenderat att printa/skriva ner alla dina kills, score, accolades etc (om du känner det nödvändigt) samt din XP.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Har du startat MW2? Har du klickat på Play?

Annars vet jag inte!

Annars kan du prova göra en .txt fil som heter "playerstats" och öppna den i PSE och se ifall du kan ändra i den? Rekommenderat att printa/skriva ner alla dina kills, score, accolades etc (om du känner det nödvändigt) samt din XP.

Startat MW2: ja. Dock inte tryckt på play eller spelat..

Edit: Bara trycka på play hjälper inte..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Startat MW2: ja. Dock inte tryckt på play eller spelat..

Edit: Bara trycka på play hjälper inte..

Trycka play, sedan tabba ur och exportera.
Men annars vet jag inte hur du ska göra!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Trycka play, sedan tabba ur och exportera.
Men annars vet jag inte hur du ska göra!

Som sagt får jag samma fel som innan..