Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Är det phett eller är det PHETT?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

ett ord: NICE!

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk

Mycket vackert.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 C3 @ 3,7 GHz | Corsair 2x2 GB DDR3 1333MHz / 7-7-7-21 / 1.5V
Gigabyte GA-770TA-UD3 (rev. 1.0) | Intel X25-V G2 40GB
PowerColor ATI Radeon HD5850 | WD Caviar Green 1,5 TB 5400 RPM | WD Caviar Black 1 TB 7200 RPM | 2x Samsung F2 1,5 TB 5400 RPM Raid0 | OCZ ModXStream Pro - 600 Watt
Allt är inslängt i en svart låda som heter Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Vad har du för kamera ?

Visa signatur

| Intel i9 9900K | 1080 TI x 2 SLI | Valve Index |

Permalänk
Medlem

bannani - Plocka isär fläkten, använd spraylack, låt torka och klart

Permalänk
Medlem
Skrivet av OLiiX:

Vad har du för kamera ?

canon eos 450d med kitoptik

Permalänk

Vad har du för temp på grafkortet i full-load samt vad har du för kylare?
intresserad av det chassit, men rädd att grafet blir för varmt utan vatten. Jag kör luft.

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

tyrenberg Det är en Arctic Cooling Accelero XTREME. Jag har faktiskt bytt tillbaka till standardkylaren då jag kör med ett extra kort nu, fick inte plats annars. Om jag inte minns fel så låg min maxtemp på ~70C vilket var ganska dåligt, kylaren skall prestera mycket bättre. Tror jag fått ett dåligt exemplar, märkte senare att kylaren inte heller fick full kontakt med ena GPUn. Ska inhandla nytt moderkort och sätta på AC'n igen vid något tillfälle, hoppas det blir bättre då

För varmt är nog inga problem så länge du inte klockar så fungerar standardkylningen helt ok i chassit

Permalänk

Ah, fan vad trevligt, tack så mkt

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanner:

bannani - Plocka isär fläkten, använd spraylack, låt torka och klart

Man tackar!

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

jävligt fint