Permalänk
Medlem

hehe ja wet dream var namnet ska bli intressant och se gaminghörnan när allt är färdigt

Visa signatur

i5 750 2.66 @ 4.0ghz /Corsair H50/ XFX HD5870 / Cooler master Storm scout/ Cooler master silent pro 1000w/ 2x1tb Raid0 +1tb Wd green

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Älskar nVidia. Älskar overkill! 5p! Kommer antagligen fortsätta vara det med

Permalänk

MountainMods.com

Ifall du inte bygger själv vill säga

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

3d mark vantage världs rekord?

Permalänk

antec har nog dom värdelösaste chassina någonsin!
låter för jävligt och är fula som stryk. bläää

Permalänk
Medlem

Vad kör du för MB? EVGA har några fina för 4x kort har jag sett. Om man nu har pengarna.

Hur som helst, Fixa till det lite med vatten och sleeves också. (Jävlar vad slangar!). Då jävlar har du första point på SweC.

Har inte "Votat" ännu...

Visa signatur

FD Era 2 | Asus B650E-I | AMD 78003DX | RTX 5080 FE |
Corsair 32GB | Samsung 990 Pro 2TB | Corsair SF850

Permalänk
Medlem

Fett nice galleri, hårdvaruporr gillar vi. Lite trist med den svenska avundsjukan dock, du får flytta utomlands helt enkelt...^^

*Lägger till i bokmärken*

Permalänk
Medlem

mumma! väntar på komma skall

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lazzar:

röker inte, snusar inte, dricker inte, inga andra dyra hobbys har jag heller precis som du, men känns ändå slöseri med pengar att köpa t.ex ares grafikkort... får mer "kick" av att bygga så prisvärt som möjligt istället, aja ,men det är bara mina 50 öre....
Ska bli roligt att följa galleriet hur som helst!=)

+1 Tycker precis som du, bang for the bucks...

Till TS: Stort lycka till.
Ps: Hörde att att det finns billiga urandrivna aggregat från Irantrakten, du lär behöva ett...

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Avstängd

Den stora frågan blir om den maxar crysis?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av final stretch:

Den stora frågan blir om den maxar crysis?

Heheheh du skojar! De flyter som en båt på vatten

Permalänk

Grymt! Sparad i bokmärkena, får ju inte missa den färdiga burken

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig om Crysis, det där är ju för fan en perfekt redigerings dator. Om man hade två sex cores osv. CS5 Stödjer ju cuda

Visa signatur

EP45-DS3P | Quad 6600 @ 3.0 GHz | 4gb DDR2 | HD4850 512mb | Thermalright Ultra-120 Extreme | 1,5TB |

Permalänk
Medlem

Satan så nice, det här ska följas!

Tråkigt att din son inte verkar dela samma intresse?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av 16:9:

Vem bryr sig om Crysis, det där är ju för fan en perfekt redigerings dator. Om man hade två sex cores osv. CS5 Stödjer ju cuda

Yup, sen Hyper Threading på det Sinnes alltså.

Permalänk
Medlem

Trevligt
Fast jag hade nog lagt pengarna på en sportbil istället

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

jag tror han har lånat pengarna för bygget...

Permalänk
Skrivet av Fenix:

Trevligt

Vad får du för sportbil för den lilla summan, är t ex en toyota corolla en sportbil nu?:-) är bara nyfiken hur du tänkte där, fast du kanske menade mer i långa loppet för den summan vi ser här är ju bara vindrutetorkare på bilarna i de dyrare klasserna;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackan50:

jag tror han har lånat pengarna för bygget...

Om du kände mej hade du alldrig ens hafft den tanken...!

Visa signatur

Tänk på vad du säger, så du inte säger va du tänker!
Gigabtye Aorus 17x, i9-11980hk, 64GB ram, RTX 3080 16GB, Kc3000 2TB x2 Raid0, 17" FHD
Gigabyte Auros PRO Z690, 64GB DDR5 Dominator, 2x KC-3000 2TB Raid-0, Intel I9 12900KS, Corsair iCUE H170i ELITE LCD, Gigabyte RTX 4090 OC, be quiet! Straight Power 11 Platinum 1200W, 3 st Asus VG27A 2K 27", Win 11 PRO, mm, mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Satan så nice, det här ska följas!

Tråkigt att din son inte verkar dela samma intresse?

Jo det har han. men valde ett ps3 och ett xbox360 samt en fet lcd tv med spel o massa saker istället, vilket jag kan förstå med tanke på hans kompisar och att nån av dom oxå ha just ps3 eller xbox360

Visa signatur

Tänk på vad du säger, så du inte säger va du tänker!
Gigabtye Aorus 17x, i9-11980hk, 64GB ram, RTX 3080 16GB, Kc3000 2TB x2 Raid0, 17" FHD
Gigabyte Auros PRO Z690, 64GB DDR5 Dominator, 2x KC-3000 2TB Raid-0, Intel I9 12900KS, Corsair iCUE H170i ELITE LCD, Gigabyte RTX 4090 OC, be quiet! Straight Power 11 Platinum 1200W, 3 st Asus VG27A 2K 27", Win 11 PRO, mm, mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av MR Axis:

Jo det har han. men valde ett ps3 och ett xbox360 samt en fet lcd tv med spel o massa saker istället, vilket jag kan förstå med tanke på hans kompisar och att nån av dom oxå ha just ps3 eller xbox360

Jaha, på så vis

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Fantastiskt bygge! Glöm inte att köpa säkringar

Visa signatur

Acer Predator G3-605: i7-4790, 8GB, 120GB SSD, GTX 970 - Acer XB280HK 28", 4K, G-SYNC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_swede:

antec har nog dom värdelösaste chassina någonsin!
låter för jävligt och är fula som stryk. bläää

Måste tyvärr nästan hålla med honom. Inte alls roliga att jobba i. Och dom är fan snyggare på bilder än irl. Sitter med ett twelvehundred som snart ska bytas mot ett smått moddat Scout chassie!

Permalänk
Medlem

Overkill .

Permalänk
Medlem

Jesus kristus... inte ens om jag hade råd... det har jag iofs....

galet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fenix:

Trevligt

Vi har alla olika prioriteringar, tur det säger jag!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Fy tusan vilket bygge de kommer bli. Vill reda nu byta dator me dig

Blir intressant o se sen vilket chassi du kommer välja som ska ha plats för allt. Tänkte säga äldre modellen på Cooler Master stacker så har du ju plats för 2 nätagg o en massa drös.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Skrivet av mackan50:

Du måste leta upp en doktor. Om du köper dator för tiotusentals kronor mår du inte bra.

Eller tycker om sin hobby? Finns ju väldigt många som köper bilar för större summor, trots att de inte kommer köra dem fortare än en bil för halva det priset. Bygger man dessutom själv tycker jag en dator kan vara till mer nöje än en svindyr bil. Det är kreativt, givande och estetiskt.

5p till galleriet btw

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.