APB - All Points Bulletin

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeXon:

ja ni när man fick invite till sin hotmail

kommer nästa fel efter jag gått igenom spelets krav för datorn så trycker jag på ladda hem men då kommer man bara till en sida som står sidan inte finns... hjälp ???

Dom hade tydligen länkat fel, men det ska komma ett nytt mail med fungerande länkar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk

Buddy key 4 st finns om någon är intresserad bara skicka ett PM till mig med en mail adress så sänder jag er en key

Mitt in game nick är cRiMeNaLiNtenT är på obeya seee ya on the streets

Permalänk
Medlem

Hur lång tid får man spela på en buddy key?

Är iaf inne på Patriot som polis med det manliga namnet SvenTveskägg om någon är sugen på att lira lite ikväll.

Permalänk
Sötast
Skrivet av xerbee:

hur lång tid får man spela på en buddy key?

är iaf inne på patriot som polis med det manliga namnet sventveskägg om någon är sugen på att lira lite ikväll.

7h

Permalänk
Medlem

hej nån som vet en bra guild man kan gå med i tycker spelet verka nice är snut

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Medlem

*Clan, inte guild.

Visa signatur

Herrow

Permalänk
Medlem

Att betala 230kr är inte hela världen men jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde ge mig en invite om det finns någon över.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Var ju roligt, tror mina 7 timmar är slut snart. Lirar du som crim på patriot? Ska se till att plocka dig med min noob-bössa då

Permalänk
Sötast
Skrivet av Xerbee:

Var ju roligt, tror mina 7 timmar är slut snart. Lirar du som crim på patriot? Ska se till att plocka dig med min noob-bössa då

Jag är Crim på Obeya, lycka till att döda mig

Tänk på att redan efter typ 30min spelande har du råd med andra vapen!

Gillar du spelet annars?

Permalänk
Medlem

Spelat ett tag med lite kompisar och så.. jävlar vad tunnt det här spelet är.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Spelat ett tag med lite kompisar och så.. jävlar vad tunnt det här spelet är.

Det kommer ju att komma mer content, men det som finns tycker jag räcker, det är ju ett pvp inriktat spel. Folk jämför det med spel som tex wow, men tycker isf det är mer rätt o jämföra med CS / CoD då det är ett shooter spel. Och ser man på det på det viset så verlar nog inte innehållet så tunt.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Jag är Crim på Obeya, lycka till att döda mig

Tänk på att redan efter typ 30min spelande har du råd med andra vapen!

Gillar du spelet annars?

Oj, jag har nog kört 5-6 timmar utan att köpa något för pengarna. Var så upptagen med att döda kriminella...

Ganska skönt spel om man är trött efter jobbet och vill ha lite ren action bara.

Permalänk
Sötast
Skrivet av knaz:

Det kommer ju att komma mer content, men det som finns tycker jag räcker, det är ju ett pvp inriktat spel. Folk jämför det med spel som tex wow, men tycker isf det är mer rätt o jämföra med CS / CoD då det är ett shooter spel. Och ser man på det på det viset så verlar nog inte innehållet så tunt.

Håller med, det är en shooter, så som grund är det helt okej.

Saknar man quester och sådant så är det bara att spela APB och ett annat MMO på samma gång!

Skrivet av Xerbee:

Oj, jag har nog kört 5-6 timmar utan att köpa något för pengarna. Var så upptagen med att döda kriminella...

Ganska skönt spel om man är trött efter jobbet och vill ha lite ren action bara.

Hehehe Så kan det vara!

Ja jo det är simpelt och trevligt.

Spelar inte aktivt nu dock i väntan på patcher, finns en hel del som behöver fixas innan jag fortsätter aktivt.

Men det är fortarande trevligt att logga in lite då och då och kötta folk.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Devil May Cry:

Att betala 230kr är inte hela världen men jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde ge mig en invite om det finns någon över.

Skicka ett PM med din email så kan jag fixa en, har 3 kvar.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Lite skumma frågor kanske...

1. Finns det en SweC-Clan på både Obeya och Patriot?
2. Hur vet man om man har invites?

3. Varför laggar mitt spel konstant, känns som att datorn inte klarar av det, men jag var inne på systemrequirementslab.com och fick detta resultat..

Så varför laggar det?

Visa signatur

[ASUS M4A89GTD PRO][AMD Phenom II X6 1090T @ 3.2GHZ][Corsair TX750w][ASUS R9 290x DirectCU II][16GB Corsair XMS3 @ 1600MHZ][Win7 64-bit] GamersGate

Permalänk
Medlem

För att det finns en bugg som bara drabbar AMD-processorer - inte alla upplever den buggen, men vissa. Kika på det officiella APB-forumet så hittar du nog mer info!

Visa signatur

WC 13900k | Asus Z790 Maximus Hero | 64Gb G.Skill TridentZ 6000mhz CL30 | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | beQuiet 1200w Platinum

Permalänk
Medlem

Ja är det några SweC:are igång och lirar? Hänger gärna med någon klan/grupp så det blir lite struktur på fighterna.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är ny i APB och har endast spelat ett par dagar. Skulle vara kul att lira med någon av er som har spelat lite längre och har koll på läget. Är lite förvirrad hur det fungerar. Vilka uppdrag ska man ta för att få lite bättre vapen o.s.v. Gubben heter Slaktarn och spelar på Obeya. Är inne nu så vill ni lira? Hojta till vettja

Visa signatur

|Intel i7 4790k @ Stock | Corsair H110i GT | Asus Sabertooth z97 Mark 1 | 32gb 1600mhz | Asus Strix GTX 1080 8gb | Samsung Evo Basic 250 gb SSD | SanDisk SSD Ultra Plus 256 GB | Western Digital Black 650gb | NZXT H440W Silent Ultra Vit | Asus VG248QE 144hz | Steelseries M800 | Razer Deathadder 2013 Version| EVGA Supernova P2 1000W 80 Plus Platinum |

Permalänk
Medlem

Tistatos på Obeya här

Permalänk
Medlem

När jag ska starta spelet så öppnas den där update-saken som körs varje gång innan man kan trycka start. Men den stannar på update, som är ut-gråat, och ingenting alls händer! .. Den kan stå så i timmar utan att göra nått. Har varit såhär sedan igår.

Lite sugigt...Nån som vet vad man kan göra?

Obs..jag har Steam versionen.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Skicka ett PM med din email så kan jag fixa en, har 3 kvar.

Hur lång tid tar det för nyckeln att komma fram?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Hur lång tid tar det för nyckeln att komma fram?

Upp till 2 dagar ska det ta, men alla mina polare tog det 3 dagar för, tror även att idag är sista dagen för denna omgång av trial keys.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

jag kan gärna ta en trialkey ifall någon har att erbjuda.
intresserad av spelet men har aldrig testat det.

skicka pm så ger jag mail

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

Heter TheEdwinn och lirar på Obeya, som crim.

Visa signatur

Herrow

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack till canonized som skickade buddy key. Spelet är under nedladdning nu, tyvärr verkar deras server inte den bästa så jag får nöja mig med 650KB/s men ikväll blir det att köra!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

APB Invite

Skrivet av Devil May Cry:

Tack till canonized som skickade buddy key. Spelet är under nedladdning nu, tyvärr verkar deras server inte den bästa så jag får nöja mig med 650KB/s men ikväll blir det att köra!

nice att du fick invite hoppas jag med får ^^

Permalänk
Medlem

Nån som vill ge

Hej ny här tyckte detta var intressant någon som vill ge en gamer en nyckel?

Permalänk

Tar gärna också en invite, verkar som ett skönt spel :)!

Pma så ger jag mail ifall ni har en invite över :).

Permalänk
Medlem

tjena verkar riktigt fett spel, nån som har invite över ? hade gärna velat prova det mailen e bad_lime@hotmail.com