Jag spelar gitarr (Bluegrass)

Permalänk

Jag spelar gitarr (Bluegrass)

Tjenixen, spelade in lite Bluegrass licks. Skulle vilja ha lite kritik:) Nått som jag kan förbättra/lägga till kanske?

Länka gärna när ni spelar!

Sköt om er!

YouTube - Martin DXME G-licks bluegrass

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem

Är inte insatt i musikstilen så jag kan inte direkt ge kritik eller så, men det lät ju riktigt bra! Hur länge har du spelat?

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Skrivet av Rawis:

Är inte insatt i musikstilen så jag kan inte direkt ge kritik eller så, men det lät ju riktigt bra! Hur länge har du spelat?

Tackar!

Har väl spelat i 8år ungefär fast de är dom senaste 6 månaderna som jag börjat spela igen. inte spelat bluegrass förut heller bara punk typ. Nu har man ju börjat samla lite på acke guror också ;D

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk

Svänger bra tycker jag! Vad är det för gitarr?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Guitarkalle:

Svänger bra tycker jag! Vad är det för gitarr?

Skrivet av darkmoon:

Hahaha skön katt

Tackar:)! De är en Martin DXME med fishman mick, dock ej i pluggad.

haha ja såg de nu precis när du sa de ;D visste inte att hon va med^^

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk
Medlem

Du var inte i krokstrand under festivalen? Så fall så dansade jag och en annan till eran musik när ni satt runt en grillplats.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Inte för att vara taskig, men vad får dig att tro att någon vill se när du stämmer din gitarr? Filma katten istället.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Skrivet av Ilja:

Inte för att vara taskig, men vad får dig att tro att någon vill se när du stämmer din gitarr? Filma katten istället.

Troll, theres a troll in the dungeon!

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem

hoho go musik, nu måste jag leta upp något skojj på youtube eller spotify lr liknande