Permalänk

Tips på nytt Tangentbord

Behöver än en gång hjälp av Sweclockers underbara medlemmar.

Nu är det så att jag börjar bli rejält trött på att behöva skruva upp mitt Sidewinder X6 varannan vecka för att den där j*vla gummiplattan flyttar på sig, vilket gör att tangenter slutar fungera, eller blir otroligt tröga att trycka.

Så det har blivit dags att köpa nytt.
Fanns en del grejer jag gillade med X6an, bla. bakgrundsbelysningen och den löstagbara numpaden vilket gjorde tangentbordet väldigt kompakt och bra.

Någon som har något bra tips på ett tangentbord som inte är allt för stort, har bakgrundsbelysning och inte kostar skjortan?

Ber om ursäkt i förväg om jag postade i fel sektion. Visste inte om jag skulle posta här eller i Köpråds-sektionen.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Finns alltid Deck Legend Keyboard. Det sägs vara moddningsvänligt (ta bort keypad månne?), och man kan välja mellan tangenter som tar linjärt tryck eller tangenter med taktil respons halvvägs ner (vilket är awesome om man skriver en massa, annars lämpar sig de tidigare bättre för gaming).

Må kosta skjortan, men då mekaniska tangentbord håller decennier utan underhåll kan det bli värt det på lång sikt.

Deck 82 - Ice från samma företag. Kompakt eller hur?

Permalänk
Medlem

Jag kör denna, snygg Mac-look

LÄNK