GeForce GTX 260 (216SP) för SC2?

Permalänk

GeForce GTX 260 (216SP) för SC2?

Har kollat runt lite men hittar inget tydligt svar.

Tänkte köpa en dator, packad o klar, med ett GeForce GTX 260 (216SP). Hur pallar detta kort SC2 tror ni? Någon som vet?

Permalänk

Tillägg: Datorn jag funderade på var en HP Pavilion Elite (HPE-120sc - 2,8GHz QC 6GB 1,5TB DVD±RW) Kan läsas om på: Egenskaper för HP Pavilion Elite HPE-120sc - 2,8GHz QC 6GB 1,5TB DVD±RW

Permalänk
Medlem

Det där räknas som Bumpning vilket är förbjudet.
I vilket fall så har du inte funderat på att köpa en dator i delar sen bygga själv, det är inte svårt och du tjänar massvis på det, mycket mer prestanda för pengarna.

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk

Kolla upp ett paket i forumet under "köpråd" eller liknande, så kan du få datorn ihopbyggd på t.ex. inet.se för 800kr extra. Mycket bättre val än att köpa en HP-dator.

Permalänk
Medlem

jag hade inte köpt en dator för 10K som redan är "gammal". GTX260 och ingen USB 3.0 tex..

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Skrivet av PCFreak:

Det där räknas som Bumpning vilket är förbjudet.
I vilket fall så har du inte funderat på att köpa en dator i delar sen bygga själv, det är inte svårt och du tjänar massvis på det, mycket mer prestanda för pengarna.

Jag ber som ursäkt för "bumpningen" men eftersom inläggen kom inom 2 min efter varandra så jag hoppas man kan räkna ut att det inte var menat som en bump.

Jag har funderat på att bygga själv, visst. Eftersom jag hade pengar men mindre tid och ork funderade jag ändå på att köpa en färdigbyggd dator. Jag ska kolla mer på databygge och se över mina möjligheter.

Tack för svaret.

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Kolla upp ett paket i forumet under "köpråd" eller liknande, så kan du få datorn ihopbyggd på t.ex. inet.se för 800kr extra. Mycket bättre val än att köpa en HP-dator.

Check!

Ska kolla inet.

Tack