Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gammarayburst:

Jo det vore kul att få prova det under beta så man får se om det lever upp till ens fånigt höga förväntningar Jag är grymt hypad på detta spel iaf.

'prova' man 'provar' inte en beta.. när ska folk lära sig?

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

'prova' man 'provar' inte en beta.. när ska folk lära sig?

Det gör man väl? Man prövar om det är bra, och ger feedback på vad som skulle kunna förbättras samt rättas till. Sen så kan man väl inte ärligt säga att de harcore fans som får sin chans enbart deltar för att känna sig delaktiga i spelets produktion? Det är väl klart som korvspad att man vill spela spelet för spelets skull, och utnyttjar det vid sidan om all bug-hunting

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AntraxXx:

Det gör man väl? Man prövar om det är bra, och ger feedback på vad som skulle kunna förbättras samt rättas till. Sen så kan man väl inte ärligt säga att de harcore fans som får sin chans enbart deltar för att känna sig delaktiga i spelets produktion? Det är väl klart som korvspad att man vill spela spelet för spelets skull, och utnyttjar det vid sidan om all bug-hunting

Prövar om spelet är bra? Wat. Beta är till för att hitta buggar, inte för att prova om spelet är bra, till det finns Trials och Demos, som dessutom kommer när spel/en är mer buggfria.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Skrivet av Hamzta:

Prövar om spelet är bra? Wat. Beta är till för att hitta buggar, inte för att prova om spelet är bra, till det finns Trials och Demos, som dessutom kommer när spel/en är mer buggfria.

Blir det beta kommer jag köra den enbart för att jag är sugen på att se hur spelet är, vare sig ni vill eller inte Att syftet med betan är att hitta buggar är en annan sak.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Och så undrar folk varför de inte får vara med på betatest...

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Skrivet av RawHead:

Och så undrar folk varför de inte får vara med på betatest...

Om det där var riktat till mig så har jag aldrig gnällt över att jag inte kommit med i beta, och jag förstår jag till fullo spelföretagets syfte med att ha betatestning. Vad jag sa var bara att min personliga motivation till att vara med i en beta är att jag vill se hur spelet är. Att det skulle vara så konstigt förstår jag inte.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Om det där var riktat till mig så har jag aldrig gnällt över att jag inte kommit med i beta, och jag förstår jag till fullo spelföretagets syfte med att ha betatestning. Vad jag sa var bara att min personliga motivation till att vara med i en beta är att jag vill se hur spelet är. Att det skulle vara så konstigt förstår jag inte.

Nej, det var absolut inte riktat till dig. Dessutom vet jag inte att jag resonerar direkt annorlunda än dig - innerst inne. Min poäng var snarare att flertalet kanske inte inser att beta test inte betyder "spela spelet innan alla andra" utan kanske snarare "testa att göra en massa saker, dokumentera fel, föreslå förbättringar - gör om". (I värsta fall en mycket begränsad del av spelet vilket gör det till en grind om man har otur) Jag förstår att utvecklarna är petiga och restriktiva med beta, annars har de inget för att låta en massa folk testa.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Om det där var riktat till mig så har jag aldrig gnällt över att jag inte kommit med i beta, och jag förstår jag till fullo spelföretagets syfte med att ha betatestning. Vad jag sa var bara att min personliga motivation till att vara med i en beta är att jag vill se hur spelet är. Att det skulle vara så konstigt förstår jag inte.

Spela en beta för att se hur spelet är funkar ju inte riktigt för att ta ett beslut om man vill köpa det vid release. För just alla dom saker som man stört sig på under betan är ju sådanna saker som kan ha ändrats till releasen. Nu säger jag inte att du är en sådan person, men det finns dom som testar en bugig beta o sedan vägrar köpa spelet för det var bugigt. Ju fler personer som faktist testar och lämnar feedback desto fler saker blir ju ordnade till release.

Jag brukar börja en beta med att kollla spelets forum m.m. för att se vilka buggar som raporterats där innan jag börjar spela, så slipper man avsluta sitt betatestande för att raportera saker som redan nämnts och på så vis ha en chancs att hitta saker som ingen annan nämt snabbare

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Prövar om spelet är bra? Wat. Beta är till för att hitta buggar, inte för att prova om spelet är bra, till det finns Trials och Demos, som dessutom kommer när spel/en är mer buggfria.

Skrivet av AntraxXx:

Man prövar om det är bra, och ger feedback på vad som skulle kunna förbättras samt rättas till.

Det här innefattar buggar, samt spelet i allmänhet. Om beta-test enbart var till för att fixa buggar, så skulle antagligen många spel hamna nere i folks avlopp, emirite'?
Att släppa ett spel med t ex användarfientliga mechanics funkar inte hur buggfritt det än må vara.

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AntraxXx:

Det här innefattar buggar, samt spelet i allmänhet. Om beta-test enbart var till för att fixa buggar, så skulle antagligen många spel hamna nere i folks avlopp, emirite'?
Att släppa ett spel med t ex användarfientliga mechanics funkar inte hur buggfritt det än må vara.

Nej du har inte rätt, man testar inte spelet för att se om man tycker om det, som du i princip säger.

Man ska helt enkelt göra det som står att man ska göra, är det att man ska spela slappt så ska man väl göra det, annars ska man väl fokusera på att leta buggar och inte se hur bra eller dåligt spelet verkar vara, eller hur mycket dom har kopierat från WOW.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem

1: Företaget vill att ni testar spelet (innefattar allt från att leta buggar, ge förslag på förbättringar, stresstesta servrar etc etc)
2: Du testar spelet för att du tycker det verkar vara intressant och i gengäld ger du feedback till tillverkarna.

Skulle du gå själv gå med på att testa vilket spel som helst och leta buggar etc utan något i gengäld? Nej förmodligen inte, du vill ha en motprestation för den tid du lägger ner, och företaget vill inte anställa tusentals med testpersoner som de behöver betala lön till.

I detta fall är det en Vinn-vinn situation, företaget får den feedback de vill och du får testa spelet som du vill testa.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rorax:

1: Företaget vill att ni testar spelet (innefattar allt från att leta buggar, ge förslag på förbättringar, stresstesta servrar etc etc)
2: Du testar spelet för att du tycker det verkar vara intressant och i gengäld ger du feedback till tillverkarna.

Skulle du gå själv gå med på att testa vilket spel som helst och leta buggar etc utan något i gengäld? Nej förmodligen inte, du vill ha en motprestation för den tid du lägger ner, och företaget vill inte anställa tusentals med testpersoner som de behöver betala lön till.

I detta fall är det en Vinn-vinn situation, företaget får den feedback de vill och du får testa spelet som du vill testa.

Testa vilket spel som helst? Om spelet fanns intressant ja. Annars nej. Jag ser inte vart du vill komma.
Alla spel har fans, många som gärna testar, för att testa.
Sedan finns det folk som bara vill testa för att se om spelet är bra.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Testa vilket spel som helst? Om spelet fanns intressant ja. Annars nej. Jag ser inte vart du vill komma.
Alla spel har fans, många som gärna testar, för att testa.
Sedan finns det folk som bara vill testa för att se om spelet är bra.

Det jag vill komma till är att du där själv säger att du vill testa ett spel som du tycker är intressant. Du vill inte testa ett spel du tycker verkar tråkigt eller hur?

Och varför testar fansen av spelet tror du? Jo för att dom vill testa spelet och inte bara testa det för att leta buggar som en tok, utan för kolla miljöerna, grafiken lore etc OCH kolla om spelet är bra.

Min poäng är eftersom du verkade ha missa den att beta testarna och företaget som tillverkar spelet har olika motiv.

Spelarna: Många (notera att jag inte skrev alla) vill testa ett spel de är intresserade av för att kolla om det är roligt, helst innan de lägger ner en massa pengar på att köpa spelet. I gengäld ger de feedback till företaget.

Som exempel är jag väldigt glad att jag fick testa Final Fantasy XIV som betatestare så jag inte slängde mina pengar i sjön och köpte det spelet.

Företaget: Vill ha feedback och ha testare av sitt spel så de låter folk testa "gratis".

Om du fortfarande inte förstår min poäng skicka ett PM

Permalänk
Avstängd

Rorax.. istället för att BETA testa ett spel och se om det är roligt, varför inte bara vänta till en trial? Då är spelet färdigt åtminstone och har fått ett par kilo patchar i sig. FFXIV är väl dåligt för dom som inte tycker om Final Fantasy och komplicerade system. Prova trial istället för att ta upp den plats någon mer vettig kanske kunnat ha? Någon som letat buggar?

Grafiken kan man kolla på Screenshots och videor, miljöer kan man titta på Screenshots och videor, lore kan man läsa om direkt på hemsidan.

Varför skulle man beta testa ett spel man inte har något intresse för?
Du försöker få det att låta som att jag skulle testa ett spel bara för att se hur bra det är.
Och med testa menar jag helt enkelt: Buggtesta, Glitchtesta, Stresstesta etc. Du tror jag menar testa spelet, som om det vore ett demo.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem

I vilket fall så är det nuvarande testet av SWTOR inte till för att leta buggar (i alla fall inte enbart -.-), utan främst för att se om allmänheten tycker att det är skoj. Detta vet jag, eftersom jag har för mig att det har nämnts av BW i någon intervju... Men också för att det dyker upp ett frågeformulär i läckt footage, med lite frågor på vad man tyckte om uppdragen osv -- T ex i sluten av första videon, men det är lite låg upplösning.
Nuvarande testare sätts i en 'polerad' zon där de får följa ett ganska linjärt schema, om jag inte har fel.

Edit: Sprillans nytt!! 3 dagar gammal video av SI

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Rorax.. istället för att BETA testa ett spel och se om det är roligt, varför inte bara vänta till en trial? Då är spelet färdigt åtminstone och har fått ett par kilo patchar i sig. FFXIV är väl dåligt för dom som inte tycker om Final Fantasy och komplicerade system. Prova trial istället för att ta upp den plats någon mer vettig kanske kunnat ha? Någon som letat buggar?

Grafiken kan man kolla på Screenshots och videor, miljöer kan man titta på Screenshots och videor, lore kan man läsa om direkt på hemsidan.

Varför skulle man beta testa ett spel man inte har något intresse för?
Du försöker få det att låta som att jag skulle testa ett spel bara för att se hur bra det är.
Och med testa menar jag helt enkelt: Buggtesta, Glitchtesta, Stresstesta etc. Du tror jag menar testa spelet, som om det vore ett demo.

Du förstår fortfarande inte, om du vill att jag ska förklara det för dig en tredje gång skicka PM, ingen idé att föra denna diskussion mera i denna tråd då det är väldigt off topic.

edit: Tack för videon

Permalänk
Medlem

Hahah det va det dummaste jag hört, det är klart som fasen att man provar betan för att se om om man gillar det... det är det som är poängen, testa spelbarheten och ideérna, ge feedback över vad man tycker, vad det kan bättras på, och hur datorn klarar av spelet, att hitta buggar är i princip den minsta delen i testet, att köra servrarna på max, testa optimeringen på linorna..

edit: Och varför ska man inte testa en beta för att se vad man tycker om spelet, betan återspeglar väldigt mycket den klara produkten, bara för att det inte kanske kommit hårdvaru stöd på musen, eller menyerna buggar, så tror man väl inte det?

Men fastnar gubben däremot mycket, det är väldigt mycket dåliga optimeringar, spec i stora områden, så är det i 99% av fallen samma problem i fullversionen, Final Fantasy betan är ju samma skit som fullversionen.
Och nu har jag hört ryktas om att till och med anställda som slipar på Starwars är rädda att det kan bli en flopp..

Agn videon: Tycker det ser ut som nått wowmod starwars ... pastellgubbar.. starwars ska va mörkt och elakt, oförlåtande och inte nå jäkla lego grafik som wow...

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III - Core i7 930@45º~idle stock med Corshair H50 - Fractal Design 650W Tesla - XFX HD5850 BE CF - Corsair 4GB 1600CL8

Permalänk
Skrivet av AntraxXx:

Edit: Sprillans nytt!! 3 dagar gammal video av SI

Fy fan va hett.

Visa signatur

Mainboard : Asus P5B Processor : Intel Core 2 Duo E6400 @2.5 ghz Physical Memory : 4GB Video Card : NVIDIA Zotac 470 Hard Disk : Seagate (1500GB) + Western Digital (250GB) DVD-Rom Drive : SONY DVD RW DW-Q120A Monitor Type : Samsung SyncMaster - 20" + 21.5" Operating System : Microsoft Windows 7 (64-bit)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AntraxXx:

Edit: Sprillans nytt!! 3 dagar gammal video av SI

Ser bra ut! Förutom de hemska animationerna på gubben då han springer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knugen1:

Ser bra ut! Förutom de hemska animationerna på gubben då han springer.

Han har kanske bara blivit stelopererad?
Undrar om man kanske vänjer sig vid det, för det såg faktiskt för jävligt ut... säger inte att spelet blir dåligt på grund av det, men nuförtiden förväntar man sig lite mer flyt i rörelser. Och det är ju faktiskt nånting som WoW alltid varit riktigt bra på. Även Bioware har ju varit grymma på det innan.

Permalänk
Medlem

Mycket av spelets animering har sparkats blodigt av communityn, förstoppade Bounty Hunters included... Så det är väl ganska säkert att säga att det kommer att ändras inom loppet av 8-10 månader? BW har hittills visat att de tar till sig (inte alltför drastisk) feedback ganska bra, har jag för mig.
Men jag kan ha fel?

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk

Stör mig inte så mycket på hur gubben springer som på att svärdet "flyter" en halvmeter från kroppen när han har det på ryggen. Det borde å andra sidan vara en ganska enkel fix

Permalänk
Skrivet av AntraxXx:

Mycket av spelets animering har sparkats blodigt av communityn, förstoppade Bounty Hunters included... Så det är väl ganska säkert att säga att det kommer att ändras inom loppet av 8-10 månader? BW har hittills visat att de tar till sig (inte alltför drastisk) feedback ganska bra, har jag för mig.
Men jag kan ha fel?

Frågan är varför de gjorde dålig animering till att börja med, det behövs ingen feedback från communityt för att inse att det ser helt skevt ut när gubben springar Fighterna känns också i stelaste laget.

Aja, nu är det som det är och jag tror också att de kommer ändra på det. I övrigt gillade jag filmen.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

James Ohlen avslöjar en del nytt i senaste Star Wars Insider Magazine #121. Kolla in den, fanns en del spännande grejjer. (finns på nätet för den som orkar söka)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Frågan är varför de gjorde dålig animering till att börja med, det behövs ingen feedback från communityt för att inse att det ser helt skevt ut när gubben springar Fighterna känns också i stelaste laget.

Aja, nu är det som det är och jag tror också att de kommer ändra på det. I övrigt gillade jag filmen.

Dålig och dålig, under utvecklingsfasen så brukar animeringar ligga rätt lågt på listan och med tanke på hur animationerna ser ut i strid så gissar jag på att de lade mer krut där först för att få det rätt för att snygga till gång, språng och annat senare.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk

Hotfile.com: One click file hosting: Star_Wars_-_Insider_121_Titan_Magazines_2010_HQ_Chewie.cbr

Döp om från .cbr till .rar - mycket bra intervju med James Ohlen som sagt

Permalänk
Medlem

Imperial Agent update

4 down, 4 to go! I vilken ordning tror ni att nästa kommer? SI > JC > Trooper > BH?

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Medlem

Personligen ser jag verkligen fram emot SI men alla kommer säkert vara trevliga. Dessutom måste det snart vara dags att presentera några fler Sith Emipre-planeter.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför dom ska fåna sig med "companions" :/ jag tycker inte dom har nån plats i ett mmo. Fast och andra sidan ju mer jag läser om det här desto mindre känns det som ett mmo. Från början var jag riktigt laddad men nu är det bara så pass att jag vill prova och ge det en chans iaf...

Permalänk
Skrivet av Kapten Kattskit:

Förstår inte varför dom ska fåna sig med "companions" :/ jag tycker inte dom har nån plats i ett mmo. Fast och andra sidan ju mer jag läser om det här desto mindre känns det som ett mmo. Från början var jag riktigt laddad men nu är det bara så pass att jag vill prova och ge det en chans iaf...

Jag är också lite kluven angående companions. Det känns inte som alla klasser borde ha det, att smuggler har en chewbacka passar väl och det är ju någorlunda loremässigt förankrat. Möjligtvis samma med jedi eftersom luke hade r2d2, men jag känner ändå inte att en companion skulle vara jedispecifikt. Samma med dom andra klasserna. Så ge smuggler och imperial agent companions och skippa på resten.

Fast det kan ju visa sig att det blir awesome, vi får se helt enkelt

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400