Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av flashen:

Bakgrund NAO !!!

Hade du varit mer uppmärksam så hade du sett att jag länkade den redan på förra sidan

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Mitt skrivbord fuckade precis upp. Vet inte vad jag kan ha råkat trycka på.
Toolbaren var förut svart, nu verkar den blå? Ikonerna låg fint i mitten, nu ligger de på vänster sida. Dessutom kommer en "lista" (som man ser på bilden) om man håller över en ikon. Jag vill ha thumbnail-windows. Fattar inte vad som har hänt. Någon som kan hjälpa till? Får inte skiten fixad :/

http://img100.imageshack.us/img100/209/fuckedup.jpg

Permalänk
Medlem

Min hund på bilden, Grim heter han!:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PaE:

http://junsele.com/viewpic.asp?id=119567

http://junsele.com/viewpic.asp?id=119568

Pidgin-kontakter censurerade av obvious reasons.

Rätt ny med TC, försöker fixa plugins till Mapp-storlekar och ändra 736 xxx xxx of 976 xxx xxx free till GB. Tips?

Ikoner vänster till höger: Chrome-Pidgin-Ventrilo-Foobar-Total Commander-XBMC-µTorrent-fulDC

Har du länk till det väggpappret?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Mitt skrivbord fuckade precis upp. Vet inte vad jag kan ha råkat trycka på.
Toolbaren var förut svart, nu verkar den blå? Ikonerna låg fint i mitten, nu ligger de på vänster sida. Dessutom kommer en "lista" (som man ser på bilden) om man håller över en ikon. Jag vill ha thumbnail-windows. Fattar inte vad som har hänt. Någon som kan hjälpa till? Får inte skiten fixad :/

http://img100.imageshack.us/img100/209/fuckedup.jpg

Ser ut som att Windows Aero är avstängt, har du kollat det?

Permalänk
Skrivet av Nembo:

Ser ut som att Windows Aero är avstängt, har du kollat det?

Vet inte vad det var faktiskt. Hur som helst var det till viss del ok idag när jag loggade in och datorn varit avstängd. Ikonerna befinner sig dock fortfarande i vänstra hörnet och jag har ingen sån där "flik" jag kan dra i för att flytta in dem i center :S.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Vet inte vad det var faktiskt. Hur som helst var det till viss del ok idag när jag loggade in och datorn varit avstängd. Ikonerna befinner sig dock fortfarande i vänstra hörnet och jag har ingen sån där "flik" jag kan dra i för att flytta in dem i center :S.

Tror att man måste skapa fliken själv.

How to Center Taskbar Icons in Windows 7

Permalänk
Skrivet av Ampoas:

Tror att man måste skapa fliken själv.

How to Center Taskbar Icons in Windows 7

Tack!

Permalänk
Visa signatur

ASUS ZENiTH EXTREME ALPHA | TR 2970WX | 64GB RAM | RTX 2080ti

Permalänk
Medlem

Desktop1
Desktop2

älskar drop down menyn :3
& stocking

Visa signatur

Chassi Cooler Master NR200P......................MB ASUS ROG STRIX B550-I GAMING
PSU Corsair SF750|750W|80+ Platinum........RAM G.Skill Trident Z 16GB (2x8GB) CL14
CPU Ryzen 9 5900X ..................................... CPU-Cooler/Pump/Reservoir Barrow LTPRP-04
GPU RTX 3090 HDD 2TB M2 NVMe PCIe x4 Rad. Vol. 0,032 m³ Fläktar 4x120mm, 2x 140mm

Permalänk
Permalänk

Längesen jag postade här nu!

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Medlem

Då var det uppdaterat för sommaren

Permalänk
Medlem

Bestämde mig för att köra cleant, har rocketdock och taskbaren i autohide.

Har uppe den där lilla rutan så ni inser att det inte är en wallpaper jag postar.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anthons:

snyggt , vad använder du ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

snyggt , vad använder du ?

jag undrar det också

Permalänk
Skrivet av anthons:

Väldigt intresserad utav taskbaren!

Grym bok BTW

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk

Längesedan jag postade mitt skrivbord här. Så här kommer mitt nuvarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av korsnas11:

Väldigt intresserad utav taskbaren!

Grym bok BTW

Skrivet av Calimi:

jag undrar det också

Skrivet av trollhattan:

snyggt , vad använder du ?

Det är Rainmeter, inga konstigheter att installera om ni har använt programmet sedan tidigare.

configsen jag använder är följande;
dEEP Gnome
Browsing Skins & Themes on deviantART
Lite egna tweaks bland översatt till svenska, inga konstigheter. jag kan ladda upp min config ifall någon är lat.

samt

rainify
Browsing System Monitoring on deviantART
inte ändrat om någonting här så vitt jag vet.

Permalänk
Medlem

http://img823.imageshack.us/img823/7312/finbild.png för hela 1920x1080 bilden

Otaku jag är, otaku jag förblir.
Om ändå mor min inte gick in lite då och då skulle jag kunnat haft ett mycket finare wallpaper

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av m3nl0l:

Otaku jag är, otaku jag förblir.
Om ändå mor min inte gick in lite då och då skulle jag kunnat haft ett mycket finare wallpaper

Passa dig så du inte åker dit för barnpronografi. (tveksam)källa: Gräv ner dina serie- tidningar! | Kultur | Aftonbladet

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Passa dig så du inte åker dit för barnpronografi. (tveksam)källa: Gräv ner dina serie- tidningar! | Kultur | Aftonbladet

Hihi, ingen ska få söka ingenom min dator
Om polisen eller någon som jag inte tror på drar jag bara ut mina 2 andra hårddiskar (som har cirka 700GB totalt av anime, manga, ecchi och hentai).

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av m3nl0l:

Hihi, ingen ska få söka ingenom min dator
Om polisen eller någon som jag inte tror på drar jag bara ut mina 2 andra hårddiskar (som har cirka 700GB totalt av anime, manga, ecchi och hentai).

Och så hittar dom den här posten och frågar dig vad hårddiskarna ligger

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mr. Livingstone , I Presume.
[-Pale-] . Rest in P.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Racka:

Och så hittar dom den här posten och frågar dig vad hårddiskarna ligger

Va, nää? Jaaag har inga andra hårddiskar...

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Snygg hund, skulle vilja ha en sån själv för älgjakten men har allt för lite tid! Är den människovänlig? Dom jag har träffat har inte varit allt för glada när man närmar sig älgen man skjutit ;P

Permalänk
Medlem

Kör en skärm 1920x1080 och en 1440x900.

Wallpaper: ESHE

Rainmeter: Fade

Sedan en något modifierad 10-foot spotify med bland annat klickbar spotify-ikon

När man får tid och ork så blir det till att modifiera kalendern för Fade och göra nya high-res bilder, om ingen annan vet ifall det redan finns?

Eventuellt byta ikoner också men det är av lägre prioritet, trivs rätt bra med samtliga förutom möjligtvis startknappen.

Fixade allt idag, blev inspirerad av alla andra fina skrivbord här! Många sidors läsning innan jag hittade rätt teman

Permalänk
Medlem
Skrivet av asdfasd:

Snygg hund, skulle vilja ha en sån själv för älgjakten men har allt för lite tid! Är den människovänlig? Dom jag har träffat har inte varit allt för glada när man närmar sig älgen man skjutit ;P

Den är 100% människovänlig! Vi köpte den när den var ca 2-3år uppe i Härjedalen utav ett par som bara haft den som dressyrhund och den har levt inomhus hela sitt liv. När vi köpt den släppte vi Grim och han jagade direkt!

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk
Medlem