Permalänk

Jag väntar på ett paket från Inet med Edifier S330

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket med en sån här,

En HTC Desire HD, väntat sedan början på oktober, och nu börjar det väl äntligen hända något.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Väntar på en ZTE Blade aka Orange San Fransisco som jag precis köpte på ebay

http://cdn.androidcommunity.com/wp-content/uploads/2010/09/or...

Vad gick det på? börjar tröttna på min SE G502 som strular lite för mycket.

EDIT: Måste vara morgon trötthet för jag hittar ingen på ebay som säljer :/

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nmc:

Vad gick det på? börjar tröttna på min SE G502 som strular lite för mycket.

EDIT: Måste vara morgon trötthet för jag hittar ingen på ebay som säljer :/

Gick totalt på ca 1800kr med mobil, unlock, minneskort och lädercase. Köpte av Rad_1, riktigt bra säljare verkar det som

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Tack, var så trött att jag kollade .com och inte .co.uk

Skrivet av vargeEEEEn:

Gick totalt på ca 1800kr med mobil, unlock, minneskort och lädercase. Köpte av Rad_1, riktigt bra säljare verkar det som

Okej, billigare än wildfire med bättre spec. Kan du dra ett PM om hur den fungerar när du fått den?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nmc:

Tack, var så trött att jag kollade .com och inte .co.uk

Okej, billigare än wildfire med bättre spec. Kan du dra ett PM om hur den fungerar när du fått den?

Det kan jag absolut försöka komma ihåg att göra

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Klättrar nästan på väggarna så taggad som jag är!

Visa signatur
Permalänk

Ska få hem ett 50l och ett 20l kväve kärl snart, köper de löjligt billigt.

Äntligen kan jag sälja kompressorkylaren och cascaden och enbart köra kväve.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Bra, bättre, HD25.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Efter lite forskningar bland dom som finns på markanden, så fick det bli ett från Telenor.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Moderkort, cpu, disk och minnen till en ny kontorsdator.
1600:- för 2Gb DDR3, 500Gb WD Blue 500Gb och moderkort m. integrerad grafik. + X2 250.
Resten har man i massor hemma.

Väntar fortfarande på min provbeställda LED-lampa. :/

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem

inväntar ny bräda, bindningar och skor, får se om expressfrakt gör någon skillnad

Untitled-1 by hozforuw, on Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allstaar:

Jag väntar på ett par skor: Sneaky Steve - Money In The Bank 899kr
Måste representera ägaren såklart.

http://static.3.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/full/1373...

Är det en lite varmare modell? riktigt snygga i alla fall

Permalänk
Medlem

Väntar en sån här

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik21:

Väntar på ett paket med en sån här, [snipp]http://prylzonen.se/wp-content/uploads/2010/09/HTC-Desire-HD-...[/img]

En HTC Desire HD, väntat sedan början på oktober, och nu börjar det väl äntligen hända något.

sjukt go mobil!
fick en sådan dagen efter släppet!

väntar själv på länkarmsbussning till våran ng900Turbo.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar på en Cooler Master 212 Plus som bör komma imorgon. Fattar inte att jag aldrig prövat på att klocka förut, det är rätt kul ju

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

inväntar ny bräda, bindningar och skor, får se om expressfrakt gör någon skillnad
http://farm2.static.flickr.com/1200/5177854409_2ac070bc75_b.j...

Untitled-1 by hozforuw, on Flickr

Fan vad fint.. Ska se om jag hittar någon bra bräda i morgon. Min gamla är riktigt dålig nu.
Vart köpte du den?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Ett till Rampage Extreme, bra att ha dubbletter tänker jag.

Samt 3Dmark11 såklart, betalade in idag.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Avstängd

jag la en beställning på en Sonim XP 1300 Core. Väntar med spänning på den!:)

Ska bli intressant och se om den uppfyller de krav jag har! Köpte denna för att:

a) den är stöttålig (kan köras över med en bil tex.)
b) kan spara 3 000 sms
c) den har hållbara SMS-knappar (mynt sms:ar mycket, men det visste ni redan va?;))
d) den har 18 h taltid och 800 h stand by tid
e) den har en 3,5 mm. kontakt (Har aldrig gillat Sony Ericssons eller nokias Hands-free kontakter.:/ De blir sköra och glappar efter 6 mån.)

Köpte den svarta modellen/mobilen från: All-Teknik

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

jag la en beställning på en Sonim XP 1300 Core. Väntar med spänning på den!:)

Ska bli intressant och se om den uppfyller de krav jag har! Köpte denna för att:

a) den är stöttålig (kan köras över med en bil tex.)
b) kan spara 3 000 sms
c) den har hållbara SMS-knappar (mynt sms:ar mycket, men det visste ni redan va?;))
d) den har 18 h taltid och 800 h stand by tid
e) den har en 3,5 mm. kontakt (Har aldrig gillat Sony Ericssons eller nokias Hands-free kontakter.:/ De blir sköra och glappar efter 6 mån.)

http://static.gadgetfolder.com/wp-content/uploads/2010/10/Son...

Köpte den svarta modellen/mobilen från: All-Teknik

De hade bla. en Sonim XP1 på min förra praktikplats. De verkar helt ok

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Nästan alla tillverkare har ju bytt ur sina egna kontakter mot usb och 3.5mm nu för tiden

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nmc:

Nästan alla tillverkare har ju bytt ur sina egna kontakter mot usb och 3.5mm nu för tiden

Jo jag vet, men jag har aldrig haft det då jag har haft en Sony Ericsson W610i som - då när den köptes - hade SE's nya kontakt, den lite avlånga som dessa telefoner har även idag... Så därför är 3.5 m.m. nytt för mig.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Produktbilder, produktbilder.
Boooooring.

Permalänk
Skrivet av nmc:

Nästan alla tillverkare har ju bytt ur sina egna kontakter mot usb och 3.5mm nu för tiden

Det är väl nån ny standard på g om jag inte minns fel?
Alla mobiler ska kunna laddas av olika fabrikats laddare.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anton_mjor:

Det är väl nån ny standard på g om jag inte minns fel?
Alla mobiler ska kunna laddas av olika fabrikats laddare.

Jo har för mig det var något sådant.:) Skönt om man kan låna en polares laddare om man glömmer sin laddare och ladda sin mobil.:)(Y)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Jo har för mig det var något sådant.:) Skönt om man kan låna en polares laddare om man glömmer sin laddare och ladda sin mobil.:)(Y)

Ja, det är fett nice, lånade en polares laddare till hans desire och laddade min x10, bra skit.
Nu hade det visserligen funkat ändå, då vi bada hade äldra Sony Ericsson innan vi bytte. Men ändå.

Aldrig mer helskumma kontakter till t.ex. Samsung eller LG telefoner som ingen annan än själva ägaren av telefonen har

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″