Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket - Prisvärt?

Hade tänkt uppgradera mig nu och tänkte fråga om det går att göra detta paket något mer prisvärt?
Om det finns några bättre minnen t.ex för bara några få kronor mer så byter jag ju självklart till dem.

Hade tänkt använda mitt nuvarande chassi, nätagg, hårddisk och grafikkort och sälja av resten senare.

Bättre bild.
Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

Ingen som har några synpunkter?

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750. 4TB nvme SSD|| Surface Pro 2017 || Google Pixel 8 Pro|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

Kasta in en billig kylare med, så du slipper stock.

Permalänk
Medlem

Det är mycket svårt att se vad som finns i kundvagnen, du kan klicka på " Skapa länk till kundvagn" på sidan från Inet.se och sedan kopiera länken till denna tråd på Sweclockers.

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem
Skrivet av janee:

Det är mycket svårt att se vad som finns i kundvagnen, du kan klicka på " Skapa länk till kundvagn" på sidan från Inet.se och sedan kopiera länken till denna tråd på Sweklockers.

Sorry. Glömde klippa ut bilden tidigare. Ska bli fixat alldeles strax.
Vill veta om man kan få något bättre för ungefär samma pengar.

Tack för det tidigare tipset om kylare. Ska lägga till en som fått bra betyg senare när jag väl beställer.

Visa signatur