Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

TV-spel till 3-årig systerson (xbox360)?

Permalänk
Medlem

TV-spel till 3-årig systerson (xbox360)?

Hej

Min systerson är drygt 3 år och börjar slita i syrrans Need for Speed vilket kanske inte är direkt lämpligt just nu.

Jag har suttit och försökt hitta enkla roliga spel, helst bilspel som passar en 3-4 årig biltok.
Jag hittade Cars med Blixten McQeen men hur pass roligt är det för en 3åring?

Så om ni har några praktiska erfarenheter av enkla/gulliga/roliga bilspel till xbox360 så dela gärna med er.

mvh Simon

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Medlem

Jag har inga direkta tips, men bara som en liten "heads-up" så bygger de absolut flesta spel, oavsett språk, på att man åtminstone ska kunna läsa. Kan vara något att ha i åtanke, då en vuxen kanske får spendera X-timmar framför TVn för att hjälpa grabben med bokstäverna på TVn

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Jo jag vet att de flesta spel kräver det men just bilspel borde väl inte kräva läskunnighet?
Sen är syrran hemma med minstingen så hjälp får han i vilket fall.

Men hon ville mer veta om det fanns något mer barnvänligt bilspel än just Need for Speed.

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Medlem

Slår ett slag för alla Legospelen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Slår ett slag för alla Legospelen!

Håller helt med!!

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home

Permalänk
Medlem

kinect ?

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk

Banjo Kazooie Nuts and bolts är ett helt underbart spel annars. Iofs 3 år kanske är för litet, man behöver väl vara det dubbla för att uppskatta det :S

Permalänk
Medlem

gta-iv älskar alla barn. Åka krocka samt köra över folk är sann barnaglädje. Min 4åring spelar det dagligen. Gillar inte när han skjuter poliser så det stänker om det, men svårt att hålla koll

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

gta-iv älskar alla barn. Åka krocka samt köra över folk är sann barnaglädje. Min 4åring spelar det dagligen. Gillar inte när han skjuter poliser så det stänker om det, men svårt att hålla koll

Hemskheter ^^

Lego spelen borde väl funka, kinect brukar uppskattas med.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Sonic & Sega All star Racing, enkelt och bra, är man fler så är det jätte roligt, även för vuxna

Madagascar kan du skippa, den är tråkig och seg.

Kolla här annars:
http://marketplace.xbox.com/sv-SE/Games?xr=shellnav&Genre=300...

Visa signatur

Intel NUC8i5BEH - Iris Plus 655, i5 8259U 2,3GHz
MSI GE620DX-291NE - GT 555M, i5 2410M 2,3GHz
iPad Mini 4 & Macbook early 2011

Permalänk
Medlem

Ge grabben F1 2010 så kanske vi får en svensk F1-förare om 15 år

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260