Bloodline Champion, team någon?

Permalänk
Medlem

Bloodline Champion, team någon?

Tjena, började just med BLC och lirat mest med irls, fast dom kör inte så mycket, de föredrar LoL.

Tycker det är riktigt kul jag, börjar bli bra på det, men 3v3 random ladder är riktigt jobbig, man hamnar ofta med dåligt lag eller en dålig bloodline composition.

Undrar ifall någon är sugen på att lira?

Jag kör Igniter, en healer behövs, det andra spelar inte så stor roll om det är dps eller tank.
Gärna DUKTIGA spelare

heter "1guy" ingame.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk

Tjenare! jag lirar gärna med dig, kör själv psychopomp och anser migsjälv som ganska bra.

Visa signatur

Asbra.

Permalänk
Medlem

skulle kunna spela, men får random lagspikes upp till 600 ms var femte sekund just nu så det är kört.

Permalänk

lirade nästan enbart alchemist/glutton i beta och har precis satt igång sen release

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Jag kör Astro healer. Började i kväll och är nu lv 29.
invita mig "JoppEx" för jag är gärna med och spelar!
)

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppes:

Jag kör Astro healer. Började i kväll och är nu lv 29.
invita mig "JoppEx" för jag är gärna med och spelar!
)

Du måste nött rätt mycket?

Jag började för första gången i går kväll, och han väl bli lvl 7 på ~45 min. Är riktigt kass, men man lär sig rätt snabbt så förhoppningsvis försvinner nybörjarstämpeln rätt omgående. I början undrade jag vad fan detta var för spel, men det växer..

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sayn:

Du måste nött rätt mycket?

Jag började för första gången i går kväll, och han väl bli lvl 7 på ~45 min. Är riktigt kass, men man lär sig rätt snabbt så förhoppningsvis försvinner nybörjarstämpeln rätt omgående. I början undrade jag vad fan detta var för spel, men det växer..

Haha ja något. Barnen och frun somnade tidigt och jag var ledig dan efter så det var bara att passa på!
vad spelar du för nå class?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppes:

Haha ja något. Barnen och frun somnade tidigt och jag var ledig dan efter så det var bara att passa på!
vad spelar du för nå class?

Det är likadant här, man får passa på medans man kan. Oftast blir det en stund på kvällarna när sambon och sonen sover. Jag växlar mellan de som är gratis för stunden, och föredrar antingen gunner eller stalker (tror jag den heter, hon med svärden). Tänkte spela lite ikväll igen om man får en öppen lucka.

---

Vad har det för betydelse vilken level man är på förresten? För den verkar inte styra något, utan endast rankingen som räknas. Och med ett antal dåliga matcher bakom mig och endast några få bra så verkar jag vara låst på första ranken. Eller hur fungerar det?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

ah denna tråd lever nu?
hehe.
jag kör thorn nowadays, spelar på stabil diamond nivå.
ifall det finns andra på den nivån som letar en tank för 3v3 lag, /w 1guy ingame.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

Har lärt mig hantera stalker rätt bra, så nu börjar jag äntligen klättra i ranks. Men klarar inte av free camera mode... kameran känns så ryckig och känslig. hoppas man lär sig använda det så småningom för att få ett litet övertag.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag är fast i Iron league. Ligger 1a i min division sen länge tillbaks, väntar på att bli upp rankad nu när veckan tar slut.
Lanade lite 2on2 och fick helt sjuk winrate. Som bäst låg vi på 30-5, vi vart dock rätt sega mot slutet och slutade på 48-15 vilket känns som godkänt. Vi körde Gluton+Astro som verkligen är en fin combo.

Har dock börjat rolla om till harbringer då det passar min spelstil lite bättre och verkar fungera bra mkt bättre i solo laddern.

@1guy.
Vilka tider spelar du?
Jag provar gärna att laddra lite 2on2/3on3 om du har lust.
JoppEx in game <-

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sayn:

Det är likadant här, man får passa på medans man kan. Oftast blir det en stund på kvällarna när sambon och sonen sover. Jag växlar mellan de som är gratis för stunden, och föredrar antingen gunner eller stalker (tror jag den heter, hon med svärden). Tänkte spela lite ikväll igen om man får en öppen lucka.

---

Vad har det för betydelse vilken level man är på förresten? För den verkar inte styra något, utan endast rankingen som räknas. Och med ett antal dåliga matcher bakom mig och endast några få bra så verkar jag vara låst på första ranken. Eller hur fungerar det?

Level är bara för show och achivment så vitt jag vet. Lite av en e-peen helt enkelt.
Jag har också stora problem att klättra i grade, har lyckats bli g9 efter mycket möda och besvär. Dock så gillar ja att det är utmaning.
Kör du ladder nått? Det är enda sättet att få högre grade.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk

Ja tack. Jag spelar gärna med dig, och då verkligen satsar lite.
"Chtol" ingame. Har spelat med bra folk.

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna några rundor med någon
Heter Nevx in game och kan spela de mesta, kör oftast psychopomp pga att det är inte så många som vill köra healer i smm.

hör av er ifall ni är intresserade

Visa signatur

Intel Core i7 920,
Asus Rampage II Extreme,
Leadtek Geforce GTX 285 1GB GDDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppes:

Level är bara för show och achivment så vitt jag vet. Lite av en e-peen helt enkelt.
Jag har också stora problem att klättra i grade, har lyckats bli g9 efter mycket möda och besvär. Dock så gillar ja att det är utmaning.
Kör du ladder nått? Det är enda sättet att få högre grade.

Man kan komma upp till grade 15 utan att köra ladder men det är lättare ifall man kör ladder än custom.
Kolla på Knowledge Base - Leagues and ladders - Levels and Grades för mer info

Visa signatur

Intel Core i7 920,
Asus Rampage II Extreme,
Leadtek Geforce GTX 285 1GB GDDR3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcis:

Man kan komma upp till grade 15 utan att köra ladder men det är lättare ifall man kör ladder än custom.
Kolla på Knowledge Base - Leagues and ladders - Levels and Grades för mer info

jasså, ska genast kolla upp hur det går till. Är grade nio sedan länge tillbaks och har ca 350 ladder wins med ca 60% winrate. Så nu vill jag grade'a upp mig

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7