Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Väldigt fint bygge! Jag har också bestämt mig för att bygga mig en sån här.
Hade ett par oöppnade Marquant 610062 högtalare hemma, hittade ingen info om dom på internet alls.. :s Men det är 2 stycken 2 vägs högtalare som klarar mellan 60Hz-19 000Hz och 91dB. Visst borde dom funka bra?
Ska man fortfarande satsa på en hilly tamp-10? Finns på ebay för en billig peng som jag tänkte beställa.

Visa signatur

Intel Core i5 750 |Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-H55N-USB3 Mini-ITX |Corsair 4GB 1600MHz | XFX Radeon HD5850 1GB Black Edition | Corsair SSD Force Series 120GB | Silverstone Sugo SG07B | Win7 Professional 64bit |

Permalänk
Medlem

Dom borde fungera, ju högre känslighet desto bättre. Om jag skulle bygga en ny så skulle jag fortfarande köra på någon form av T-amp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daud:

Dom borde fungera, ju högre känslighet desto bättre. Om jag skulle bygga en ny så skulle jag fortfarande köra på någon form av T-amp.

Härligt! Du har ingen lust att dela med dig av måtten på din stereo?

Visa signatur

Intel Core i5 750 |Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-H55N-USB3 Mini-ITX |Corsair 4GB 1600MHz | XFX Radeon HD5850 1GB Black Edition | Corsair SSD Force Series 120GB | Silverstone Sugo SG07B | Win7 Professional 64bit |

Permalänk
Medlem

Jag har likadana högtalare men sliter med att få reda på hur stora lådorna ska vara till dom.. Vad har du för volym på dina högtalarkammare i din låda Daud?

Permalänk