Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag skrev till dem på deras hemsida.
Jag skrev bara vart jag köpt dem, behövde inte bifoga kvitto eller kvittonr öht.

www.myportapro.com

Sheit, det skulle man ha vetat när mina började glappa.. Slängde dom efter ett misslyckat försök att byta plugg, det är ju extremt tunna lackerade ledare. Måste brännas och sedan lödas, har man tur fastnar det...

Permalänk
Medlem

Uppför den sig som den förbannade fiat 500 den ser ut att vara?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Uppför den sig som den förbannade fiat 500 den ser ut att vara?

Fiaten uppför sig alldeles perfekt

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Fiaten uppför sig alldeles perfekt

Jag älskar Fiat 500.
Vilket betyder att när audi bygger en bil som ser ut som en redigt förbannad fiat 500 så måste det bli bra

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Har ninjat bilden då jag inte har någon på min och den är skitig som faen. Men den ser exakt likadan ut.

Men senaste inköpet va i Lördags. En SAAB 9-3ss Aero 2004 med 8300mil på mätaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Riktigt. Är sjukt taggad

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag skrev till dem på deras hemsida.
Jag skrev bara vart jag köpt dem, behövde inte bifoga kvitto eller kvittonr öht.

www.myportapro.com

Så där då vart de reklamerade tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Man sköter om dom som vanligt under vinterhalvåret som under sommaren. Dvs dom ska ha mycket vatten, rätt så ofta. Viktigt att komma ihåg, att dom inte tål vanlig kranvatten. Hellst så ska dom ha regnvatten.

Men det går bra att man först kokar vanligt kranvatten för att sen vattna dom med det.

Annars så är dom rätt så självgående med föda. Dom käkar det dom får tag på i knott,spindelar och i flugväg.

dom ska helst bo i terrarium annars kommer dom dö, varmt och fuktigt. ung plantor behöver inte gå i ide sina första 3 år. sen ska växten gå i ide. den kommer då tappa alla sina blad och man kommer tro att den är död men själva plantan(rötterna) lever och man kan då lägga dom i en plast påse i kylskåpet i ca 2-3 månader.
sen blir dom glada igen och frodas.

anledningen till att man ofta tar kol på dessa är för att ingen riktigt vet hur dom ska skötas om, dom är allt annat än självgående och växer endast på en plats i världen naturligt i USA men har planterats in på lite andra ställen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Venus_Flytrap

min favorit är red dragon men jag har ännu inte lyckats föda upp någon.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allstaar:

Har ninjat bilden då jag inte har någon på min och den är skitig som faen. Men den ser exakt likadan ut.

Men senaste inköpet va i Lördags. En SAAB 9-3ss Aero 2004 med 8300mil på mätaren.

http://www1.garaget.org/archive/62/61487/200420/200420-188692...

Nice! Har själv en lika dan fast 05'a, riktig skön bil faktiskt! Några planer med den? typ trim eller något?

Så här ser min ut nu: garaget.org/slender

Mvh Marcus

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk

Vart lite läder-kläder till min nalle Inte så stor fan av hardcase och silisar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av slender:

Nice! Har själv en lika dan fast 05'a, riktig skön bil faktiskt! Några planer med den? typ trim eller något?

Så här ser min ut nu: garaget.org/slender

Mvh Marcus

Snygg!

Planer och planer, isf ljudet kan jag tänka mig styra upp. Annars är jag rätt nöjd med det mesta. Att trimma och hålla på är svårt blir aldrig samma knuff som med MC som jag kört massor. Blir lite taffligt då hehe.

Sparar nog dom pengarna och köper en banhoj typ Ducati 848. Sen är bilen ett mellanköp så jag vill inte lägga för mycket pengar på den då den kommer bytas ut om ett år skulle jag tro eller innan. Är ju student för tillfället kan inte lägga för mycket pengar på bil.

Mvh

Permalänk
Medlem
Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Var har du köpte du dessa? Pris samt hur upplever du filmen? Finns även 135?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Var har du köpte du dessa? Pris samt hur upplever du filmen? Finns även 135?

Köptes in på ebay av säljaren uranium99 för typ $23 frakt inräknat. Jag har inte dragit filmen genom någon kamera än, men en del av det jag sett på flickr ser i alla fall bra ut, och en del har skumma prickar, så det är väl inte som att jag räknar med att alla rullar faktiskt kommer att vara helt användbara, vilket å andra sidan kan vara okej när filmerna kostat 14kr/rullen. Shanghai finns inte i 135 vad jag vet, men är man sugen på kinafilm i det formatet så finns Lucky att tillgå både från ebay och (nu till ohyggligt billiga utförsäljningspriser) macodirect.de. Den filmen levererar imo över förväntan.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Var ute efter första filmen mest, men då den kostade 150kr och alla 3 kostade 200 kunde jag lika gärna köpa alla 3!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

http://www.ginza.se/Archive/Images/item_img_verylarge/687362....

Det är bokrea just nu, ialf i Gävle och runtomkring

Köpte den boken här om dan också!

Permalänk
Medlem

3 st plattor 33cl pripps blå
2 st plattor 33cl Rekordelig äppelcider
2 st plattor 33cl plattor Rekordelig päroncider
1 st 1L mintu
1 st 1L mintu black
4 st 70cl Explorer
5 st 3L JP Chenet vitt
3 st 3L JP Chenet rött
2 st 1L Baileys

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Här ska man ha det trevligt i sommar ser jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Här ska man ha det trevligt i sommar ser jag

sommar? gah detta är bara en lite strupfuktare till bröllopet =P
i sommar blir det en ny raid.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Detta var det senaste

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

sommar? gah detta är bara en lite strupfuktare till bröllopet =P
i sommar blir det en ny raid.

Skulle precis skriva, "Äh, en helg"

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Audio Technica ATH-M50

Permalänk

Intressanta! Ser ut som något man skulle hitta i följande bok http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0486227510

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Skulle precis skriva, "Äh, en helg"

hehe precis, men tyvärr så är det korrekta för en kväll =P
gick bara på 1809kr så.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derivator:

Intressanta! Ser ut som något man skulle hitta i följande bok http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0486227510

Ser ut som att det skulle kunna vara något att lägga vantarna på. Tackar för tipset.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Najs! Sugen på ett par själv.

Permalänk

Har beställt en Renault Megane Sport Tourer 1.5 diesel, Expression- och pluspaket, mörkgrå metallic

Hyr den för 2850:-/mån i tre år inkl. allt (försäkring, service, mm.)

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastforward:

Har beställt en Renault Megane Sport Tourer 1.5 diesel, Expression- och pluspaket, mörkgrå metallic
http://www.topgear.com/uk/assets/cms/fed905ae-3402-4239-84ef-...

Hyr den för 2850:-/mån i tre år inkl. allt (försäkring, service, mm.)

ska kasta nått på dig om jag ser dig i sommar när du sitter där i kylan :). medan jag sitter med alla rutor ned vevade i min lilla sketna polo och drömmer ljuva drömmar om en ac

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

ska kasta nått på dig om jag ser dig i sommar när du sitter där i kylan :). medan jag sitter med alla rutor ned vevade i min lilla sketna polo och drömmer ljuva drömmar om en ac

Nåja, det finns ju rätt billiga bilar med fungerande AC också

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!