Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Ganska fin bottleneck tack vare 5770it.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rexnoz:

Ganska fin bottleneck tack vare 5770it.

lär ju knappast vara en speldator...

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem
Skrivet av rexnoz:

Ganska fin bottleneck tack vare 5770it.

Ja det är ingen speldator som sagt utan en helt tyst dator som jag använder till Photoshop & Illustrator.

Permalänk
Medlem

Vilket AS till cpukylare xD

Visa signatur

Asus N56VZ + 256 GB Samsung SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av chazzi:

Vilket AS till cpukylare xD

Ja en utav de största tillsammans med Noctua nh-d14 & Thermalright Silverarrow men denna kyler inte lika bra säger de men den här är 10 gånger snyggare.

Permalänk
Medlem

Snyggt och genomtänkt. 5p!

Visa signatur

Smidig som ett kylskåp, skillad som en lolkatt

Permalänk

Kostade det där chassit 4.000kr? Ser ju inte ens snyggt ut.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av furuliden:

Kostade det där chassit 4.000kr? Ser ju inte ens snyggt ut.

Permalänk
Medlem

väldigt fint bygge, och kontrasten mellan chassit och kylaren är ju bara sååå grymt!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av rexnoz:

Ganska fin bottleneck tack vare 5770it.

Yezzz, en bra dator = bra FPS i Crysis. Olika användningsområden ska vi inte tala om!

OnT: 4/5, gillar inte utseendet på de där lådorna till 100% men bra bygge.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Snyggt! Funderar själv på att köpa det grafikkortet, är du nöjd med det?

/Joel

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoelN:

Snyggt! Funderar själv på att köpa det grafikkortet, är du nöjd med det?

/Joel

Kortet är helt tyst och har haft ett 5770 med fläkt och den låter. Har du en modern låda med bra kylning så fungerar detta grafikkort utmärkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Kostade det där chassit 4.000kr? Ser ju inte ens snyggt ut.

Funktionen om ett tyst chassi och kvalité är prio ett men jag tycker att silver är snyggare än svart, det ser lite exklusivare ut med silver inuti istället för svartmålat.

Permalänk
Avstängd

Beställde ett lika dant chassi förra veckan. Det jobbiga var att det bara fanns svarta på ingång till vårt avlånga land men grossisten pcb var hjälpsamma och har fixat ett silver via Tyskland. Jag skulle helt prompt har ett i silver, tycker att de svarta lådorna är väldigt tråkiga. Sitter just nu med ett Antec 900 så låter och har fåniga lysen och plastdetaljer. Skall bli riktigt najs att få hem detta. Tyvärr så får jag det inte förens i November.

Har mycket höga förväntningar på detta chassi. Dock en liten fråga, är det bara dina bilder eller är inte fronten mer "blänkande" i förhållande till sidoplåtarna? Tycker det ser ut så på de flesta bilderna jag sett inklusive Lian-Li´s hemsida. Dvs är inte "ribborna" polerade?

I övrigt tycker jag att det var väldigt rent och snyggt i din låda. Är ju faktiskt också praktiskt då det är lättare att blåsa ut dam ur lådan.
5 poäng utav 5 för ett stilrent montage och super snygg låda.

Mvh

Permalänk
Medlem

Fronten och sidorna är precis likadant polerade förutom detaljerna som strömknappen och över/samt underdelarna som dörren sitter fast i. Dörren är av alu men den är lackerad. Jovisst om man inte vill ha HDD-buren där fram så är allt väldigt lätt att rengöra. Du kommer nog inte att bli besviken över chassit då allt har en perfekt passform. Det enda jag gjorde var att fixa till dörrens lister med lite tjockare för att den skulle bli helt 100%.

Permalänk
Medlem

CPU

Tjena. Är lite sen i denna tråd. Men undrar lite om din cpu. Är sugen själv på att köpa den, men hur tyst är den? Sedan, kommer det med någon förgrenings 4pin eller behöver man köpa en?