Permalänk
Medlem

kommer swec erbjudandet ikväll??:):)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Är det rean som går nu som är erbjudandet eller? Då blir jag besviken!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

nja jag tror inte vårat erbjudande har kommit än:)

När kommer det lite mer exakt?
Jag sitter som en sten framför datorn, då jag är ute efter ett chassi;)

Visa signatur

| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Naturligtvis är det inte så, då du som kund kan ångra dig inom 14 dagar så tjänar vi inget på att skicka varan när du som kund redan sagt att du inte vill ha den. Tvärtom så blir det dyrare då vi får betala två frakter.

Jo eftersom ni inte erbjuder gratis returfrakt som tex Dustin gör, så kan det bli så att priskillnaden/tillgängligheten från andra butiker inte gör det lönt att skicka tillbaka en produkt till er utan man får bita i det sura äpplet att man beställt av er.

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Hej CDON :3

Liten fråga, för ett tag sedan köpte jag ett grafik kort från er som jag är lite orolig över..

Problemet är att kylnigen känns lite lös då jag undrar om den kan ha fått ett slag under frakten. Kortet fungerar ok men blir ganska varmt (90C med fläkten på 100%), mitt andra grafik kort ligger på ~65C under samma belastining..

Undrar om man kan byta ut kylpastan och/eller hela kylystemet eller om man kan dra en RMA då det inte är ett 'riktigt' problem..

Som någon annan sa; levererades i en lite för stor kartong men med en liten luftpåse..

Permalänk
Medlem

Kommer ni posta en länk här när ni släpper erbjudanderna eller hur kommer ni göra?

Mvh

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Medlem

Nä han bara luras.

Permalänk
Medlem

Verkar inte bli något Swec-exklusivt erbjudande? Får väl gå och lägga mig istället så att jag orkar upp på jobbet imorgon...

Permalänk
Medlem

Lite taskigt när man sitter här och väntar.

Permalänk

Har dom själva sagt att det ska vara ett sånt erbjudande ikväll?

Vet någon vad det handlar om för erbjudande?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av _michelin_:

Skrivet av CDON.COM:

Orkar ni hålla er till ikväll!!

Detta skrev han idag: #11116982

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

fan, jag som bänkat mig med popcorn och cola till erbjudandet:(

Men laddar upp med nytt tills imorrn och hoppas på mer tur då:P

Och ja erbjudandet skulle kommit denna kväll...
Hoppas det är värt mödan efter allt dessan väntan...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"I kväll" är förmodligen cdon-tid vilket innebär om 1-3 kvällar....

Permalänk

Trist, jag som var taggad på att köpa lite prylar. Får väl vänta.. ännu längre ..

Permalänk
Skrivet av Kent:

Ja, där ser man.

Vet någon vad för slags erbjudande det handlar om?

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Ja, där ser man.

Ingen aning - men det är något med sådana här erbjudanden - typ Kompletts 13:37 deal - som triggar igång mig... Har köpt grejer vid ett par tillfällen som jag egentligen inte behöver, och som sedan bara ligger och skräpar... Nu senast var det SSD-disken som Komplett sålde - den sålde jag dock vidare till en kollega utan vinst.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Orkar ni hålla er till ikväll!!

Är du ett troll eller?
Vad är meningen med att det ska sitta ett gäng här och ha koll på OM du känner för att hålla vad du lovar? Det är ju inte precis så att det är en sista minuten kampanj som är helt oplanerad. Första gången du skrev om denna fiktiva? kampanj var väl i mars månad.....

Ikväll kan betyda allt från sen eftermiddag till kl 00.00. Det är 7 timmar som vissa säkert har suttit här. Jättekul. Visst är det frivilligt, men det kan väl inte komma som nån överraskning att många gärna vill göra ett kap. Det kan tex. vara en fattig student som hoppas på att få ett nytt grafikkort billigt. Sluta slösa bort andras tid!

Ni borde kanske byta namn till CDOFF istället, verkar ju stämma bättre överens med Ert koncept.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Är du ett troll eller?
Vad är meningen med att det ska sitta ett gäng här och ha koll på OM du känner för att hålla vad du lovar? Det är ju inte precis så att det är en sista minuten kampanj som är helt oplanerad. Första gången du skrev om denna fiktiva? kampanj var väl i mars månad.....

Ikväll kan betyda allt från sen eftermiddag till kl 00.00. Det är 7 timmar som vissa säkert har suttit här. Jättekul. Visst är det frivilligt, men det kan väl inte komma som nån överraskning att många gärna vill göra ett kap. Det kan tex. vara en fattig student som hoppas på att få ett nytt grafikkort billigt. Sluta slösa bort andras tid!

Ni borde kanske byta namn till CDOFF istället, verkar ju stämma bättre överens med Ert koncept.

Jag håller med 100%. Jag har väntat på att ett erbjudande ska komma hela natten, för att om något är jättebilligt kanske det säljer slut fort. Men tydligen har man väntat i onödan.

Permalänk
Medlem

Så många som vänta... helt sjukt ju...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Hzup:

Jo lite trist. Börjar undra om den där hårdvaru rean som är uppe nu var vad han menade. Iaf ingen idé att sitta uppe och vänta. De slutade väl jobba vid 18-19 lr något. Lär ju inte komma nått svar eller uppdatering om "Swecrabatten" inatt iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av monster08:

Jo lite trist. Börjar undra om den där hårdvaru rean som är uppe nu var vad han menade. Iaf ingen idé att sitta uppe och vänta. De slutade väl jobba vid 18-19 lr något. Lär ju inte komma nått svar eller uppdatering om "Swecrabatten" inatt iaf.

Tragiskt men sant.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

jag har själv suttit och väntat här hela eftermiddagen/kvällen, men utan resultat:(

Jag anar att Cdon har en och annan sak att förklara.

Och om det nu var upp till 20% på datorkomponenter så tycker jag att dom ändå kunde lagt upp det här så att man vet!

Visa signatur

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bourne94:

kommer swec erbjudandet ikväll??:):)

Stötte på lite tekniska problem sidan som tyvärr inte löstes, men vi kör ändå, ge mig feedback
på vad ni tycker om erbjudandet! Adressen finner ni längst ner i svaret och i min signatur.

Skrivet av aluminium:

Nej det är inte den, jag tycker dock att upp till 20% på komponent är ändå hyfsat eller?

Skrivet av bourne94:

nja jag tror inte vårat erbjudande har kommit än:)

När kommer det lite mer exakt?
Jag sitter som en sten framför datorn, då jag är ute efter ett chassi;)

Stötte på lite tekniska problem sidan som tyvärr inte löstes, men vi kör ändå, ge mig feedback
på vad ni tycker om erbjudandet! Adressen finner ni längst ner i svaret och i min signatur.

Skrivet av xtrem:

Jo eftersom ni inte erbjuder gratis returfrakt som tex Dustin gör, så kan det bli så att priskillnaden/tillgängligheten från andra butiker inte gör det lönt att skicka tillbaka en produkt till er utan man får bita i det sura äpplet att man beställt av er.

Enligt kundtjänst så löser man det här, om du PM:ar mig ditt ordernr så kan jag kika på det.

Skrivet av convery:

Hej CDON :3

Liten fråga, för ett tag sedan köpte jag ett grafik kort från er som jag är lite orolig över..

Problemet är att kylnigen känns lite lös då jag undrar om den kan ha fått ett slag under frakten. Kortet fungerar ok men blir ganska varmt (90C med fläkten på 100%), mitt andra grafik kort ligger på ~65C under samma belastining..

Undrar om man kan byta ut kylpastan och/eller hela kylystemet eller om man kan dra en RMA då det inte är ett 'riktigt' problem..

Som någon annan sa; levererades i en lite för stor kartong men med en liten luftpåse..

Skicka ett ärende till kundtjänst så löser de det till dig på bästa sätt.

Skrivet av nino:

Kommer ni posta en länk här när ni släpper erbjudanderna eller hur kommer ni göra?

Mvh

Ja

Skrivet av SUMITOMO:

Nä han bara luras.

Tyvärr vart det lite fel, det var naturligtvis inte min mening att få folk att vänta i onödan, förhoppningsvis så tycker ni om erbjudandet och plåster på såret erbjudanden som kommer upp på sidan under dagen.

Skrivet av aluminium:

Verkar inte bli något Swec-exklusivt erbjudande? Får väl gå och lägga mig istället så att jag orkar upp på jobbet imorgon...

Sorry! Hoppas att du kom iväg till jobbet!

Skrivet av MolenXs:

Lite taskigt när man sitter här och väntar.

Absolut, som sagt absolut inte meningen tyvärr var det väl typsikt att nått skulle gå fel, förhoppningsvis så tycker ni om erbjudandet.

Skrivet av _michelin_:

Skrivet av Kent:

Skrivet av bourne94:

fan, jag som bänkat mig med popcorn och cola till erbjudandet:(

Men laddar upp med nytt tills imorrn och hoppas på mer tur då:P

Och ja erbjudandet skulle kommit denna kväll...
Hoppas det är värt mödan efter allt dessan väntan...

Uch va tråkigt... skuldkänslor

Skrivet av SUMITOMO:

"I kväll" är förmodligen cdon-tid vilket innebär om 1-3 kvällar....

Humor är aldrig fel dock

Skrivet av Kattfisken:

Trist, jag som var taggad på att köpa lite prylar. Får väl vänta.. ännu längre ..

Kolla längst ner

Skrivet av _michelin_:

Ja, där ser man.

Kolla länken längst ned!

Skrivet av Kent:

Är du ett troll eller?

Som sagt det var absolut inte meningen och jag kan inte argumentera mot här, jag tar på mig troll hatten.

Skrivet av Marcusk:

Jag håller med 100%. Jag har väntat på att ett erbjudande ska komma hela natten, för att om något är jättebilligt kanske det säljer slut fort. Men tydligen har man väntat i onödan.

Tråkigt

Skrivet av Hzup:

Väldigt kul, men nu blev det tyvärr bara fel

Skrivet av monster08:

Nej det är inte den.

Skrivet av bourne94:

jag har själv suttit och väntat här hela eftermiddagen/kvällen, men utan resultat:(

Jag anar att Cdon har en och annan sak att förklara.

Och om det nu var upp till 20% på datorkomponenter så tycker jag att dom ändå kunde lagt upp det här så att man vet!

Här kommer den....
Trumvirvel.........

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Erbjudandet gäller 1 gång per medlem och 1 gång i månaden!

Här kommer en liten sammanfattning på vad vi väntar oss av sida och vilka funktioner
som kommer att finnas på den allt eftersom
Nyhetsfunktion/Notis funktion - Vad är det som händer i vår bransch helt enkelt!
Pre-Orders - I samarbete med tillverkarna som kommer vi att ha exklusiva releases på komponenter, som enbart kommer att kunna nås genom "Sweclockers"-sidan
Kampanjer - Exklusiva kampanjer enbart för Sweclockers medlemmar
Tips och Tricks - Här kommer vi samla lite guider och div. tutorials för tex överklockning, datorbyggen
Tävlingar - Ta chansen att vinna grymma priser, här kommer vi att försöka ha en tävling ganska så frekvent.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

finally:)

Ska kolla in vad det är för erbjudande=)

EDIT: någon mer än mig som fick väldigt många citat från cdon?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Här kommer den....
Trumvirvel.........

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Erbjudandet gäller 1 gång per medlem och 1 gång i månaden!

Inte imponerad! Tack för erbjudandet, men jag har svårt att se storheten i detta...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Llhweiir:

Inte imponerad! Tack för erbjudandet, men jag har svårt att se storheten i detta...

Som sagt, vi tar gärna emot tips på vad vi kan förbättra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack för erbjudandet!

Vad jag skulle vilja se är ett veckans eller dagens erbjudande på en eller flera produkter för Sweclockers-medlemmar. Priset ska givetvis vara lockande lågt, men inget orimligt.

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja att gränsen för fraktfritt för oss som på swec sänks:)

Och som han ovan, nått mer speciellt erbjudande på en speciell vara hade suttit fint:)

Tack för erbjudandet!:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tackar!! Alltid trevligt med erbjudanden. Synd att ni sålt slut på i5 2500k, kunde ha blivit ett bra impulsköp annars.

Permalänk

Vertex 3 120 gb för 1533 kr är ju gött! Köpte en

Tack Cdon!

Visa signatur