Ny bärbar/mini laptop för en 16 årig oiteligent tjej 5000 max

Permalänk
Medlem

Ny bärbar/mini laptop för en 16 årig oiteligent tjej 5000 max

hej jag har en kompis som är 16 år och vill skaffa en bärbar/mini laptop till att chatta och VIDEO chatta så hon vill ha bra bild uppdatering i sek kanske inte kan bli mer än 5 och en cam, men hon pratar / videochattar väldigt mycket med sina kompisar hon bloggar och är inne på facebook och hon vill att den ska vara liten så den är lätt att ta med till skolan eller till kompisar eller på stan. svara jättejärna ikväll nu när hon är hemma hos mig. Hon kommer att använda mobilt bredband när hon är ute. hade varit glad om någon kunde svara.

Permalänk
Avstängd

<_>

Vilken laptop som helst med en cam för runt 5 tusen skulle jag rekommendera.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Skrivet av call396:

hej jag har en kompis som är 16 år och vill skaffa en bärbar/mini laptop till att chatta och VIDEO chatta så hon vill ha bra bild uppdatering i sek kanske inte kan bli mer än 5 och en cam, men hon pratar / videochattar väldigt mycket med sina kompisar hon bloggar och är inne på facebook och hon vill att den ska vara liten så den är lätt att ta med till skolan eller till kompisar eller på stan. svara jättejärna ikväll nu när hon är hemma hos mig. Hon kommer att använda mobilt bredband när hon är ute. hade varit glad om någon kunde svara.

Här kan du få lite punkter av mig, jag har hur många som helst så det är ingen fara. Här kommer dom: .....................................
Nu har du så att du klarar dig i någon dag iaf.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av call396:

hej jag har en kompis som är 16 år och vill skaffa en bärbar/mini laptop till att chatta och VIDEO chatta så hon vill ha bra bild uppdatering i sek kanske inte kan bli mer än 5 och en cam, men hon pratar / videochattar väldigt mycket med sina kompisar hon bloggar och är inne på facebook och hon vill att den ska vara liten så den är lätt att ta med till skolan eller till kompisar eller på stan. svara jättejärna ikväll nu när hon är hemma hos mig. Hon kommer att använda mobilt bredband när hon är ute. hade varit glad om någon kunde svara.

Jag undrar vem som är "oiteligent" här egentligen...

Permalänk

oiteligent tjej ??? hur är man då ?

Visa signatur

Apple MacBook Pro 15" Retina. 2,2 GHz Quad-Core Intel Core i7 Turbo Boost upp till 3,4 GHz, 16 GB 1600 MHz minne, 256 GB PCIe-baserad flashlagring, Intel Iris Pro Graphics.
Laptop 2. MSI GT 780DX, 17.3" LED matt (1920 x 1080), Intel Core i7-2670QM 2.2 - 3.1 GHz, Minne: 16 GB DDR3 1333MHz, NVIDIA GeForce GTX 570M 1.5 GB GDDR5, HDD Intel 320 SSD 120GB + 750 GB (7200 rpm).

Permalänk

menvadfan gubbar, ge den unga damen lite hjälp istället. Fan vi på sweclockers är ju kända för att vara hjälpsamma och mogna

Visa signatur

uber3000

Permalänk
Medlem

Vad som helst funkar för en "oiteligent" tjej ;P

fast om vi ska vara seriösa så säger jag en billig I5 + cam. (då är den lite framtidssäker på det sättet att den kommer vara ganska snabb länge).
iaf för cam/internet

Permalänk
Medlem

Varför inte bara en valfri netbook typ http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=938334 så har hon 3000 över till annat.

Permalänk
Medlem

Skulle definitivt kolla efter en med inbyggd 3G-mottagare, så slipper man ha en gigantisk dongel som troligen bryter av usbporten en vacker dag.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Jag skulle garanterat köpa ASUS transformer, 16timmar batteritid med dockan (tangentbordet). väldigt flexibel och perfekt för en ungdom.
http://www.dustinhome.se/asus-eee-pad-transformer-tf101-16gb-...

Och väldigt enkelt gränssnitt med surfplattor, perfekt .

Permalänk
Medlem

Köp vilken billig netbook som helst, så har hon pengar till saker hon faktiskt kan behöva (typ böcker och svenskakurser till dig )

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=919766

Visa signatur

Krusidullen är stulen