Permalänk
Medlem

Rederade citat

Jag råkade citera mej själv istället för att redigera ett inlägg tidigare idag. Så jag tog bort det inlägget och gjorde om och gjorde rätt. Men jag fick ändå ett +-tecken vid citat i menyn. Där det såklart inte fanns någonting nytt då jag hade tagit bort mitt inlägg.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Klimpen2:

Jag råkade citera mej själv istället för att redigera ett inlägg tidigare idag. Så jag tog bort det inlägget och gjorde om och gjorde rätt. Men jag fick ändå ett +-tecken vid citat i menyn. Där det såklart inte fanns någonting nytt då jag hade tagit bort mitt inlägg.

Den visaren uppdateras för närvarande inte vid radering av inlägg / trådar. Med tanke på att det endas märks i undantagsfall är det tveksamt om det behövs, men tack för att du rapporterade det!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.