Stämmer denna annons från Blocket?

Permalänk
Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk

Luktar lite oseriös kanske?

Problemet är att de är svårt för han att bygga ihop en dator plus att det är svårt att se märkningar. Iofs har tekniken gått långt fram så de kan ju 'surfa' fast de surfar med en röst som pratar istället typ.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Luktar lite oseriös kanske?

Problemet är att de är svårt för han att bygga ihop en dator plus att det är svårt att se märkningar. Iofs har tekniken gått långt fram så de kan ju 'surfa' fast de surfar med en röst som pratar istället typ.

Det verkar åtminstone finnas en blind person vid det namnet och som verkar vara bosatt i södra sverige. Han verkar vara med i följande styrelsegrupp för personer med synnedsättning.

Skrivet av http://www.ussmablek.se/viewpage.php?page=627:

styrelsen US små-blek
Helgen den 25-27 mars hade US Små-Blek sitt årsmöte i Oskarshamn. På söndagen började vi med vårt årsmöte, och det blev SRF s ordförande i Oskarshamn Ulrika Wågerud och Helen Johansson som höll i mötet. Den nya styrelsen kommer att bestå av 7 personer.
Den nya styrelsen ser ut så här:
Ordförande: Per Rosqvist.
Ledamöter: Oscar Persson, Laoko Sardar, Kristoffer Gustafsson, Matilda Skog, Rena Yass och Cailin Laing

Här verkar det finnas en e-mailkonversation kopplat till killens e-post där det diskuteras "Linux för blinda".
http://comments.gmane.org/gmane.linux.redhat.blinux.general/9...
Jag gissar att det är en seriös annons.

Det finns många träffar på google som stämmer in på personen i fråga.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Akta dig! Efter en dags hårt studerande hur datorkomponenter känns kommer han kasta ut dig innan den utlovade maten skall serveras!

^^

Permalänk
Medlem

Tror säkert han är seriös. Tycker det är fint att se någon som vägrar begränsas av sitt handikapp utan istället försöker göra det bästa dem kan. Sedan vet jag inte hur han använder datorn men finns säker program som fixar det. Han kanske inte vill spela crysis på högsta utan bara maila och surfa?

om jag bott i Borås skulle jag utan tvekan åkt dit och hjälpt han

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem

Är väl kul att han vill göra det, men verkar konstigt. Går väl inte att lära sig hur alla komponenter känns då det varierar, och sen att pricka rätt med cpu, fläkt och kylpasta låter som ett helvete.

Permalänk
Medlem

Jag tror han är seriös. Riktigt starkt av honom att vilja lära något sådant! Jag som inte har ett enda synfel kan inte ens montera en dator med manual ens. Hahah..Hejja honom!

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tweak:

Akta dig! Efter en dags hårt studerande hur datorkomponenter känns kommer han kasta ut dig innan den utlovade maten skall serveras!

^^

Kanske ännu värre, han missar och kastar dig rakt in i väggen!