Permalänk
Medlem

Ny TV. 40"+

Hejsan. Nu är det så att jag ska införskaffa mig en ny TV.
Egentligen är jag ganska lost när det gäller tv-apparater men har fått lite tips av en kompis.

Det han nämnde var:

full led tv, minst 100hz och full hd 1080p och wifi. vet att han nämnde dessa men inte i vilken ordning

Det ska ju då helst vara en 46" men om det blir för dyrt så duger väl en 40" också.

Budgeten ligger väl runt 7k~ +- 1 tusing. är det så att man tjänar nå horribelt på att lägga på tusen spänn extra så går det nog. men helst runt 7-8~.
Ska då användas från allt mellan vanligt filmtittande till att ha den som en sekundär skärm till datorn, (bara kunna langa upp en film när man blir sugen).

Det jag då vill ha hjälp med är väl helt enkelt att få hjälp att hitta den bästa tv'n för pengarna.
Tack på förhand!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack för svar. angående den du länka så står det på vissa sidor att den har wifi och på vissa att den inte har det.

vad är det för skillnad på den du länkade och denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=872087?

Vad är skillnaden på dom nya RS'arna och dessa?

Permalänk

jag jämförde dem på prisjakt men hittar ytterst små skillnader. kan vara mer påkostade komponenter som gör att denna är dyrare. bl a "Typ av digital-mottagare DVB-C, DVB-S2, DVB-S, DVB-T "