Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Permalänk

4p, Grymt gjort galleri:D

Visa signatur

"citera för svar"

Permalänk
Medlem

Riktigt fett, inte overkill vilket jag gillar, lagom är bäst. Noctuafläktarna är verkligen inte vackra men mycket bättre än medföljande H70 fläktar. 5p!

Permalänk
Medlem

Snyggt innuti..men förjävla fult chassi

Permalänk
Skrivet av add9400:

Snyggt innuti..men förjävla fult chassi

..Du är med andra ord en sån som bara vill se Fractal design define r3?? Alla p12´ors opersonliga våta dröm....??

@QwErtY Sjukt fint jobbat.. Sjukt att man (jag) blir så pillig i fringrarna när man ser ormboet med kablar på baksidan
När f*n ska dom uppfinna trådlösa komponenter!?

Permalänk
Skrivet av Dirty_Harry:

..Du är med andra ord en sån som bara vill se Fractal design define r3?? Alla p12´ors opersonliga våta dröm....??

@QwErtY Sjukt fint jobbat.. Sjukt att man (jag) blir så pillig i fringrarna när man ser ormboet med kablar på baksidan
När f*n ska dom uppfinna trådlösa komponenter!?

Smaken är som baken...
ang. "ormboet" så är detta en burk till för att användas och inte en "skrytburk", så jag kan stå ut, men även förstå vad du menar

Visa signatur

Corsair 600T, Amd X6 1090T, Gigabyte HD6870 CrossFire, Gigabyte GA-990FXA-UD5, Corsair Force 3 120GB SSD, Corsair AX850 PSU, Corsair XMS3 2000mhz 8Gb, Corsair H70

Permalänk
Medlem

hehe lol minnena satt fel de första tio bilderna sen satt rätt.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lambi:

Schyssta bilder, komponenter likaså .. Men lite konstruktiv kritik ska man väl ändå kunna klämma fram, då jag antar att du är en sån där jobbig perfektionist (som mig) och vill ha det så cleant som möjligt.

*Fläktarna på H70:n blåser väl ändå åt fel håll? Fläktar på baksidan ska ju blåsa ut luft, inte in.
*Byt sata-kabeln till CD-läsaren och HDD:n från blå till svart, blått är väldigt iögonfallande i en svart/röd rigg.
*Kabeln som går över Noctua-fläkten borde gå att dra under H70:n.

Och vad är det för kabel som går ut genom grommet:en för vattenkylning ?

Jag ser då inget Killer 2100, ett ASUS Xonar Essence STX däremot ..

Om du är jobbig perfektionist borde du väl också klagat på minnena såsom jag gjorde. mihihihi

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk

minnena sitter INTE fel alls... på det modekortet så ska dom sitta så om man vill kunna köra dem fortare än 1600mhz, så änkelt som så... tihitihi

Visa signatur

Corsair 600T, Amd X6 1090T, Gigabyte HD6870 CrossFire, Gigabyte GA-990FXA-UD5, Corsair Force 3 120GB SSD, Corsair AX850 PSU, Corsair XMS3 2000mhz 8Gb, Corsair H70

Permalänk
Medlem

Hur funkar hd 6870 i crossfire? Är fet mycket micro stutter?